SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
BMI zegt bijna alles, met als énige uitzondering heel gespierde mensen. Denk jij dat noes' vormen allemaal spiermassa is?quote:
Ja das leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf ben niet zo van de sportstreams.
Meer van actie onderling en opdrachten die er echt toe doen
Quote me eens dan. Nooit gezegd. Het tegenovergestelde juist.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
Je zei zelf al dat ze overgewicht had.
weet je hoe zwaar die voorgevel moet zijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BMI zegt bijna alles, met als énige uitzondering heel gespierde mensen. Denk jij dat noes' vormen allemaal spiermassa is?
Nee, dacht ik al. Dus haar BMI zegt wel degelijk wat. Je zei zelf al dat ze overgewicht had. Ons enige meningsverschil is over wat je "dik" noemt.
Mijn definitie is: overgewicht = dik
Je mag prima een andere definitie hanteren hoor. T"is maar een woord.
Ah, verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Quote me eens dan. Nooit gezegd. Het tegenovergestelde juist.
Kitty mag wel eens een spiegeltje voor houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ondertussen mag Sercan naar de DBK. Als hij eruit komt, kijkt hij sip, en Kitty roept 'm bij zich om te vragen hoe het gaat. Hij voelt zich kut zegt hij. Hij krijgt een knuffel van Kitty.
Ze zegt dat ze niet gelooft dat het door het conflict komt. Ze zegt: 'We hebben een conflict gehad, maar ik heb geen hekel aan je lieverd. Heleboel komt voort uit vermoeidheid van beide kanten denk ik. En ik bedoel dingen helemaal niet verkeerd.'
Kitty : 'Wat je echt niet moet doen is je moet echt niet aan jezelf gaan twijfelen'
Curves zitten op plekken waar het WEL hoortquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, verkeerd gelezen.
"Curves"... die bestaan uit vet. Op plekken waar het niet hoort
https://www.zorgwijzer.nl(...)ht%20en%20buikomvang.
Astu, de algemeen geldende definitie van overgewicht. Je maakt mij niet wijs dat Noes onder de 25 zit.
Overgewicht dus. Da's verder niet erg hoor, ik maak er geen drama van, maar het is wel wat het is.
spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is het mooiste van het landquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty mag wel eens een spiegeltje voor houden
ik vinbd Nouch niet dikquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Curves zitten op plekken waar het WEL hoort
Lol kitty kan dus ook toneelspelenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ondertussen mag Sercan naar de DBK. Als hij eruit komt, kijkt hij sip, en Kitty roept 'm bij zich om te vragen hoe het gaat. Hij voelt zich kut zegt hij. Hij krijgt een knuffel van Kitty.
Ze zegt dat ze niet gelooft dat het door het conflict komt. Ze zegt: 'We hebben een conflict gehad, maar ik heb geen hekel aan je lieverd. Heleboel komt voort uit vermoeidheid van beide kanten denk ik. En ik bedoel dingen helemaal niet verkeerd.'
Kitty : 'Wat je echt niet moet doen is je moet echt niet aan jezelf gaan twijfelen'
niet Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:52 schreef just me het volgende:
[..]
spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is het mooiste van het land
En gister de hele dag iedereen tegen hem opzetten. Achterbaks gedrag van kitty.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En gister de hele dag iedereen tegen hem opzetten. Achterbaks gedrag van kitty.
wel toevallig weer een belgquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Sercan heeft het Ziko script van vorig jaar. Die was ook not amused.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |