live show is pas zaterdag hequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Blackprinces het volgende:
Inpakken voor sercan of kristoff gaat geen hele dag duren. Ze hoeven alleen die koffer maar te geven
Als ze ekte helden zijn doneren ze hun koffer aan het huis bij vetrekquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Blackprinces het volgende:
Inpakken voor sercan of kristoff gaat geen hele dag duren. Ze hoeven alleen die koffer maar te geven
Een roze dictator is het.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Kitty ook van het watermanagement?
dann moet je nog bedenken hier in huisquote:
Vindt dat nu echt niet raar, als je denkt dat het publiek jou als eerste eruit wil hebben....denk dat er heel wat door dat koppie gaat. Bewoners op elkaar stemmen kan vele reden hebben. Kijkers moeten je dan gewoon niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:32 schreef Cargamelk het volgende:
Die Sercan heeft ook geen enkel nut ...nog in zijn badjas en de hele dag aan het
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar hier thuis is de toiletpot ook unisex...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet je nog bedenken hier in huis
is unisex toilet ,zij heeft geen rust misschien
heeft zij nog en vent naast die ook poept
rotstreek? Perfect! Het is geen My Little Pony hier zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dat nu echt niet raar, als je denkt dat het publiek jou als eerste eruit wil hebben....denk dat er heel wat door dat koppie gaat. Bewoners op elkaar stemmen kan vele reden hebben. Kijkers moeten je dan gewoon niet.
Ik vind dit zo'n dubbele rotstreek.....
Over de keuken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik heb geprobeerd terug te lezen, maar waar ging de confrontatie tussen Kitty en Sercan over? Heb toen half wel iets meegekregen uit de keuken, maar kon er toen ook al niet uitleiden wat nou de aanleiding was
met wie?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace vindt Tobias leuk! Dat wordt nog vechten straks.
Vera.quote:
ik zag niet eens dat er grace stondquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vera.
Tobias en Vera zijn al bijna een setje.
Of delenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace vindt Tobias leuk! Dat wordt nog vechten straks.
Vorig jaar zaten de laatste vanaf het begin in isolatiequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als die nu nog thuis zitten wel ja
Kunnen ze dan gebruik van maken, chantage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |