Daarom ben ik lid van de bieb, neem een boek of 10 mee en dan zie ik wel wat er leuk is.Tegenwoordig werken ze ook niet meer met boetes gelukkig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak ook wel een nadeel met vertaalde boekjes, eigenlijk heb je al vrij snel door wanneer dat niet echt lekker is gedaan en dan gooi ik zo'n boekje meestal al meteen in de hoek.
Ik ben nu ook 'gewoon' bezig in een Stephen King hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Als ik de huidige thriller die ik lees (nee, dat is geen literair hoogstandje zoals jullie veel lezen) zal ik het Band of Brothers boekje eens lezen. Serie vond ik geweldig, maar het boek nog nooit gelezen en ik heb wel weer zin in wat Band of Brothers.
Geen Fries?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees ook het meeste in het Nederlands hoor, eigenlijk vrijwel alles.
Leuke review. Op basis van deze review ga ik dit boek NIET lezen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit was mijn favoriete boek van 2021
Dat is niet te doen joh, ik vind het al doodvermoeiend om een bericht van Omrop Fryslan te lezen. (of boomers die in het Fries appen)quote:
Welke?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben nu ook 'gewoon' bezig in een Stephen King hoor.
ik koop ze meestal gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom ben ik lid van de bieb, neem een boek of 10 mee en dan zie ik wel wat er leuk is.Tegenwoordig werken ze ook niet meer met boetes gelukkig.![]()
(en je kan boeken bestellen op een site die ze elders in het land dan hebben, wat een genot)
Ik heb ook een goed gevulde boekenkast maar ik lees een boek of 3 in de week, zoveel geld heb ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik koop ze meestal gewoon
boekenkastgoden
Staat intelligent, tactisch op de achtergrond tijdens een Teams meeting.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
boekenkastgoden
Ik doe nu alles digitaal eigenlijk, maar ik had ooit echt een hele zooi boeken. Allemaal verkocht, achteraf wel spijt van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
boekenkastgoden
Audiobook van BofB is een goed slaapmedicijn. @fetXquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Als ik de huidige thriller die ik lees (nee, dat is geen literair hoogstandje zoals jullie veel lezen) zal ik het Band of Brothers boekje eens lezen. Serie vond ik geweldig, maar het boek nog nooit gelezen en ik heb wel weer zin in wat Band of Brothers.
Nee. Heb ook vrijwel nog nooit een e-book gelezen trouwens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
Hebben jullie wel eens een audiobook geluisterd?
2 minuten als voorbeeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
ik heb nooit mijn cam aan bij meetingsquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Staat intelligent, tactisch op de achtergrond tijdens een Teams meeting.
Vaak in de auto, heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
De tering. 3 per week. Lees je zo bizar snel? Ik ben blij als ik 1 per maand haal.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed gevulde boekenkast maar ik lees een boek of 3 in de week, zoveel geld heb ik niet.
bijna elke dagquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
Geen creditcard? Wat bijzonder.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 minuten als voorbeeld
Toen dacht ik oh dat is best interessant maar dan wil ik wel de Engelse originele versie van boeken en niet Nederlands ingesproken
Maar toen kon ik niks vinden in Nederland en heb geen creditcard dus dacht oke laat maar dan.
Wat voor spul lees jij?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering. 3 per week. Lees je zo bizar snel? Ik ben blij als ik 1 per maand haal.
Ik heb ook geen creditcard.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen creditcard? Wat bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |