Dat zie ik volgende week wel een keer in de tv uitzending danquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanmiddag waren ze erg leuk
lol maken
kletsen
challengespel met elkaar
O_Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zal niet zo blijven, anders is het een nutteloze actie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat ze niet weten wie hen genomineerd heeft
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Treffend moment, perfect in beeld gebracht ....![]()
Peter vraagt zich waarom zij genomineerd zijn - 5 januari 2022.Ik was na een jaar niet meer op DM geweest te zijn , direct maar ff de link toegevoegd nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Treffend moment, perfect in beeld gebracht ....![]()
Peter vraagt zich waarom zij genomineerd zijn - 5 januari 2022.Die heeft minutenlang met z'n vinger boven de knop voor Salar's camera gehangen om dit perfecte moment te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmm hij weet het nu redelijk te vertellenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet goed opgelet dan...jammer joh.
ze is wel erg open met der 70.000 gulden schuld door der ex, en ze heeft 4 zonen drie van haar eerste man en 1 van de 2de.quote:
Ze praat wel graag en veel over ik ik ik mij ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vergist zich zij is de narcist
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat Salar en Nawel het niet mogen zeggen dat hun moesten nomineren deze week. Misschien komt het nog.
Klitty?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Steek nog een veer in je eigen reet
Ik ben halverwege zijn verhaal naar de andere stream gegaan maar herkende niet echt wat hij vertelde.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij kan heel goed opgelet hebben bij de uitzendingen. De tussenliggende uren hebben we niet gezien, er waren geen streams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe zij tegen sercan deed in de uitzendingquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze praat wel graag en veel over ik ik ik mij ik
just mequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze praat wel graag en veel over ik ik ik mij ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |