SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
vet hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een lamp. Wel veel vrolijke kleurtje voor jou: https://www.etsy.com/nl/shop/Deerstedt
Bij US zijn het van die halve Roma taferelen volgens mij. Iedereen glad, iedereen zaakjes, iedereen zuipt en het woont overal en nergensquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja én de vriendin uit het Oostblok -neefje
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij US zijn het van die halve Roma taferelen volgens mij. Iedereen glad, iedereen zaakjes, iedereen zuipt en het woont overal en nergens
Ohhhhhhh lorddddd have mercy on my soul!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een lamp. Wel veel vrolijke kleurtje voor jou: https://www.etsy.com/nl/shop/Deerstedt
Niks Roma, het is trouwens het arme niet zo slimme neefje met zijn kipfiletlijf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij US zijn het van die halve Roma taferelen volgens mij. Iedereen glad, iedereen zaakjes, iedereen zuipt en het woont overal en nergens
Hoeveel neefjes heb jij ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks Roma, het is trouwens het arme niet zo slimme neefje met zijn kipfiletlijf.
Je hebt het wel gezienquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhhhh lorddddd have mercy on my soul!!!
Wegklikt![]()
Ik heb het niet gezien ik heb het niet gezien ik heb het niet gezien!
Fucking dure skoenenquote:
Aad en Bas?quote:
Kun jij hem niet onder je hoede nemen om hem wat meer paradijsvogel kwaliteiten mee te gevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks Roma, het is trouwens het arme niet zo slimme neefje met zijn kipfiletlijf.
ja het gaat eigenlijk om die lampquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze er ook eentje met
Die wil ik dan wel aan de muur hebben
Hij is knap en mooi en leuk en grappig genoeg maar hij is geen joie de vivre boefje en helaas kan ik hem dat niet leren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun jij hem niet onder je hoede nemen om hem wat meer paradijsvogel kwaliteiten mee te geven
Hmmquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het gaat eigenlijk om die lamp
bijna 1000 euroquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Ygritte het volgende:
C.E. Er is er nog maar 1 beschikbaarWat nou als je het wil wil wil en hij is straks weg
Dit is wel soort van de ultieme ‘bal-schoen’quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
bij deze had ik er toen naast gevist![]()
[ afbeelding ]
ja ze zijn zo vetquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel soort van de ultieme ‘bal-schoen’
Een cursus paradijsvogelen: kun je dat niet gaan verzorgen tijdens je sabbatical?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is knap en mooi en leuk en grappig genoeg maar hij is geen joie de vivre boefje en helaas kan ik hem dat niet leren.
Van je moeders kant?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is knap en mooi en leuk en grappig genoeg maar hij is geen joie de vivre boefje en helaas kan ik hem dat niet leren.
is dat die een waar je die foto van stuurde?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn om hier naar te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja maar echt veel geldquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar elke dag als je er naar kijkt wordt je hart warm en begin je te gloeien van binnen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn om hier naar te kijken
Wanneer heb je hem gehad?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, even zitten kleuren en alles doet zeer.
Straks maar weer naar bed ofzo.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Ygritte het volgende:
C.E. Er is er nog maar 1 beschikbaarWat nou als je het wil wil wil en hij is straks weg
Hij weet wat hardop lachen en dansen in het leven is maar als hij alleen is zonder gelijkgestemden dan gaat het hem dat wat minder af, dat kan ik niemand aanleren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een cursus paradijsvogelen: kun je dat niet gaan verzorgen tijdens je sabbatical?
Mid Century is de beste design periode. Period.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn om hier naar te kijken
Gisterochtend, maar m'n pirkarm gaat in ieder geval de betere kant op, dus ik hoop er met een lekker nachtje slapen er gewoon weer vanaf te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gehad?
Mijn spier ellende duurde een uur of 18
Yupsquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat die een waar je die foto van stuurde?
Zo heb ik al heel wat keuzes voor mezelf weten te verantwoorden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar elke dag als je er naar kijkt wordt je hart warm en begin je te gloeien van binnen
Heb hem pas drie keer gereset.quote:De combinatie van het e-mailadres en het wachtwoord is niet bij ons bekend.
Ordinaire space kitsch is hetquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mid Century is de beste design periode. Period.
Luister naar deze vrouwquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mid Century is de beste design periode. Period.
Dankie san voor dit verborgen complimentjequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zo een neefje![]()
Te veel genen van je zwager
Ja dacht ik ook. Toen kreeg ik nog 2 dagen barstende koppijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisterochtend, maar m'n pirkarm gaat in ieder geval de betere kant op, dus ik hoop er met een lekker nachtje slapen er gewoon weer vanaf te zijn.
Dan kan ik je nog wel wat doorsturen dat echt space-age is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ordinaire space kitsch is het
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik al heel wat keuzes voor mezelf weten te verantwoorden.
Oh, maar die had ik al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook. Toen kreeg ik nog 2 dagen barstende koppijn
Ik bedoelde meer voor mezelfquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij weet wat hardop lachen en dansen in het leven is maar als hij alleen is zonder gelijkgestemden dan gaat het hem dat wat minder af, dat kan ik niemand aanleren.
Jongen klopt zeker en knap ook maar het is geen sterke man van graniet en van een bepaald soort slag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel een knappe jongen moet ik toegeven
Wij zijn allemaal knap, is een genetisch dingetjequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel een knappe jongen moet ik toegeven
Bij jou zou het me binnen een weekje lukken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer voor mezelfIk kan wel wat meer UitStraling™ gebruiken
Dan schrijf ik me inquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou zou het me binnen een weekje lukken.
Waarom is dit model.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
dochter van madonna
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Soms heb je de genen van je vader of had je als ontvangende partij iets teveel drank of drugs op tijdens het verwekken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
dochter van madonna
Najaaaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Jongens halp, CoolBlue wil me niet meer.
Meloenen in een mandarijnennetje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
dochter van madonna
Ksssss Eames, Wright, Harcourt, Saarinen, van der Rohe und so weiter und so weiter.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ordinaire space kitsch is het
In het onwaarschijnlijke geval dat je een tatoeage laat zetten, dan vind ik dequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze er ook eentje met
Die wil ik dan wel aan de muur hebben
Doe mij maar een mooie kroonluchter.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ksssss Eames, Wright, Harcourt, Saarinen, van der Rohe und so weiter und so weiter.
Zonder dat was alles kut geweest
Op dat vlak zitten jullie wel op een lijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooie kroonluchter.
Toch @:ettovanbelgie?
Kitcherige zooiquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooie kroonluchter.
Toch @:ettovanbelgie?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het onwaarschijnlijke geval dat je een tatoeage laat zetten, dan vind ik debest een kanshebber
Wie weet ooit, als dat zo is betaal ik de bruiloft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dat vlak zitten jullie wel op een lijn.
Of je hebt hem al.quote:
Vrijgezellenfeest van Etto bij een antiekhandelaar lijkt me ook wel een pareltje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie weet ooit, als dat zo is betaal ik de bruiloft.
Ze heeft de ontevreden zure blik wel soort van gemasterdquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
dochter van madonna
Nee.quote:
Ordinaire Roma kop.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
Ze presenteert zichzelf nogal goedkoop
https://www.instagram.com/lourdsleon/
Deze hele sc zou het wel snappenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik zou ‘m best aan de muur willen hebben. Niemand die dat dan snapt natuurlijk, maar da’s wel grappig.
Uiterst braafjes maar zeker vermakelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest van Etto bij een antiekhandelaar lijkt me ook wel een pareltje.
Maar jullie zien mijn muur nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze hele sc zou het wel snappen
Ook niet echt een sloot aan volgers ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
Ze presenteert zichzelf nogal goedkoop
https://www.instagram.com/lourdsleon/
Ja, same. M'n lijf heeft het gewoon moeilijker dan gemiddeld met vaccins ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jeeeej![]()
Ik heb dit echt ook elke keer trouwens
Dit klinkt echt heel vies.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meloenen in een mandarijnennetje.
kan je kopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet echt een sloot aan volgers ook
nee dit si een fanpage zie ik netquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet echt een sloot aan volgers ook
Het maakt toch ook niet uit of iemand anders jouw kunst snapt. Hier hangen ook dingen waarvan een ander denkt ‘whyyyyyy’ en ik vind dat dan humor of mooiquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jullie zien mijn muur niet![]()
Nou ja, niet zo heel veel mensen zien mijn muur
Mijn muur is teveel gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien gelukkig ook niet mijn muur.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zoeken naar een schilderij metquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het maakt toch ook niet uit of iemand anders jouw kunst snapt. Hier hangen ook dingen waarvan een ander denkt ‘whyyyyyy’ en ik vind dat dan humor of mooi
Zo, hallooooooquote:
Dino met een tank op z'n rug hier aan de muur, check.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het maakt toch ook niet uit of iemand anders jouw kunst snapt. Hier hangen ook dingen waarvan een ander denkt ‘whyyyyyy’ en ik vind dat dan humor of mooi
Ik heb momenteel stiften voor m'n neus, close enough?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zoeken naar een schilderij met
picsquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dino met een tank op z'n rug hier aan de muur, check.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kwam in mij op toen ik die foto zag
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb iets van 20 "schilderijen" aan de muur hangen naar eentje moet echt hoognodig vervangen worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Ik dacht zelf aan een zeefdrukquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb momenteel stiften voor m'n neus, close enough?
Denk dat ik die ooit al eens gezien heb al maar doe eens een foto?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dino met een tank op z'n rug hier aan de muur, check.
Waarom dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb iets van 20 "schilderijen" aan de muur hangen naar eentje moet echt hoognodig vervangen worden.
Ik weet niet, rollade in bed eten kan heel troostend werkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de pan wel, in bed wat minder.
Dan nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een zeefdruk
Zo'n "schilderij" van een ex van drie bij twee is wat vreemd boven de huiskamerbank vind ik zelf.quote:
Ik zou stapelverliefd worden, bestaat dit?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet, rollade in bed eten kan heel troostend werken
Geen zin om op te staan of te zoeken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou stapelverliefd worden, bestaat dit?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin om op te staan of te zoeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik dacht dat iedereen het al gezien had op de livestreamquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou je niet verklappen Dimmy.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin om op te staan of te zoeken:zou ophangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n "schilderij" van een ex van drie bij twee is wat vreemd boven de huiskamerbank vind ik zelf.
Ik heb weer wat gemistquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen het al gezien had op de livestream
Wat moet je er voor hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n "schilderij" van een ex van drie bij twee is wat vreemd boven de huiskamerbank vind ik zelf.
Was de blur weer weggevallen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen het al gezien had op de livestream
Ik kreeg al een bod van 300 euro van een kansloze Fokker, voor jou een tientje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je er voor hebben?
Daar kan/wil ik echt niet naar kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef Ama het volgende:
Zat net over mijn lijk te kijken. Heb een uur lopen janken.
Ja moet je toch eens wat aan doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was de blur weer weggevallen?
Ja nog niet hoorquote:
Eens in de zoveel jaar volg ik weer een seizoen, mijn hart kan dat niet ieder jaar aan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar kan/wil ik echt niet naar kijken
Oh, even kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef Ama het volgende:
Zat net over mijn lijk te kijken. Heb een uur lopen janken.
Hmmquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg al een bod van 300 euro van een kansloze Fokker, voor jou een tientje?
Nou, bij zijn eerste actie bij Hugo, mocht dat al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
kan die dan nu in een dwangbuis worden gestopt
Bij het huis van D66-leider Sigrid Kaag is een man met een brandende fakkel aangehouden. Hij had bij haar aangebeld en complotleuzen geschreeuwd. De man zond zijn actie uit via een livestream op socialemediakanalen.
Dezelfde man zou vorige maand ook zijn aangehouden bij het huis van demissionair minister Hugo de Jonge.
Een woordvoerder van Kaag bevestigt het incident en zegt dat er aangifte is gedaan. De politie van Den Haag doet onderzoek. Volgens de politie werd de man herkend op de beelden van de livestream en is hij kort daarna aangehouden.
https://nos.nl/artikel/24(...)6-leider-sigrid-kaag
Paar jaar dwangverpleging kan geen kwaad nee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
Bij het huis van D66-leider Sigrid Kaag is een man met een brandende fakkel aangehouden. Hij had bij haar aangebeld en complotleuzen geschreeuwd. De man zond zijn actie uit via een livestream op socialemediakanalen.
Dezelfde man zou vorige maand ook zijn aangehouden bij het huis van demissionair minister Hugo de Jonge.
Een woordvoerder van Kaag bevestigt het incident en zegt dat er aangifte is gedaan. De politie van Den Haag doet onderzoek. Volgens de politie werd de man herkend op de beelden van de livestream en is hij kort daarna aangehouden.
Nee saai ben je niet, je bent de zuurstof, de tiende lichaamszenuw en de thermometer in de slanke bips van Foqueville.quote:
Lekker duidelijke afbeelding welquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
Ja, da's een fakkel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker duidelijke afbeelding wel
[ afbeelding ]
jeetjequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee saai ben je niet, je bent de zuurstof, de tiende lichaamszenuw en de thermometer in de slanke bips van Foqueville.
#naardepreutprater.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je onderbroek maar alvast een beetje opzij.
Sigrid woont in een flatje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker duidelijke afbeelding wel
[ afbeelding ]
https://9gag.com/gag/aVx3W1Kquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar jaar dwangverpleging kan geen kwaad nee.
Is het zeker waard, maar zou het niet bij iemand anders laten hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch is het dat waard, ok ik stuur hem gratis op.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je onderbroek maar alvast een beetje opzij.
Je mag hem hebben hoor maar dan moet je hem wel in ere houden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het zeker waard, maar zou het niet bij iemand anders laten hangen.
Wat betekend dit precies in de praktijk?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag hem hebben hoor maar dan moet je hem wel in ere houden?
Ik wil er zo graag éénquote:
wat zou je hem dan te eten geven?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil er zo graag één![]()
Je zou dit toch 's nachts lekker op je bed hebben liggen spinnen![]()
Dit is de enige reden waarom wij nog geen 38,3 liter aan lichaamssappen en pleziervocht hebben uitgewisseld.quote:
denk jequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de enige reden waarom wij nog geen 38,3 liter aan lichaamssappen en pleziervocht hebben uitgewisseld.
Hert of antilope etc.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zou je hem dan te eten geven?
Zou daarvoor dan naar een specialist gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koop je die bij de dierenwinkel?
Ja niks eigenlijk, kijk iedere avond een paar keer naar haar als een carnivoor naar een kropje sla maar ja dat is het dan of zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat betekend dit precies in de praktijk?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de enige reden waarom wij nog geen 38,3 liter aan lichaamssappen en pleziervocht hebben uitgewisseld.
*stop deze massamoord, stop deze 3e wereldoorlog*quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
filmpje gevonden
https://publish.twitter.c(...)4739720&widget=Tweet
oh ja ;Pquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou daarvoor dan naar een specialist gaan natuurlijk.
Gewoon een brandende tafelpoot ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
filmpje gevonden
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er nog wat lekkere muziek?
Nou ja…. Dat het even duidelijk is welke acties er van CE worden verwacht. Voordat je zegt 3 maal daags lafjes swaffelen en vervolgens Cali compleet over de piss isquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk, kijk iedere avond een paar keer naar haar als een carnivoor naar een kropje sla maar ja dat is het dan of zo.
Gewoon dagelijks een waxinelichtje eronder aansteken is voldoende hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja…. Dat het even duidelijk is welke acties er van CE worden verwacht. Voordat je zegt 3 maal daags lafjes swaffelen en vervolgens Cali compleet over de piss is
Nou Eline en Max wat een parels zijn jullie zegquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
filmpje gevonden
quote:Fill my heart with song and let me sing forevermore
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, I love you
lafjesquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja…. Dat het even duidelijk is welke acties er van CE worden verwacht. Voordat je zegt 3 maal daags lafjes swaffelen en vervolgens Cali compleet over de piss is
Voor hetzelfde gooien ze die fakken zo door een raamquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou Eline en Max wat een parels zijn jullie zeg
Op 't randje en daarom lekker.quote:
Totaal van het padje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor hetzelfde gooien ze die fakken zo door een raam
Jezus, dan ben je wel heel oudquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Johnny Marr op Lowlands nog gezien. Enorm goede sfeer en de nummers van The Smiths die hij deed werden nog even extra goed ontvangen. Al 30-35 geleden weer
ja echt compleet getiktquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totaal van het padje.
Hoor je haar nog ergens zeggen’ sohhh hij was dreigend’. En dat jullie met een brandend stuk hout voor een deur staan te schreeuwen is niet bedreigend?
Ja maar zij is de onderdrukkende tiranniserende politicus en die vent met zijn fakkel is het volk dat opstaat voor gerechtigheidquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totaal van het padje.
Hoor je haar nog ergens zeggen’ sohhh hij was dreigend’. En dat jullie met een brandend stuk hout voor een deur staan te schreeuwen is niet bedreigend?
Ik vind dit de lekkerste band van de afgelopen 2-3 jaar maar goed dat heb ik al 1000 keer gewieweld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Johnny Marr op Lowlands nog gezien. Enorm goede sfeer en de nummers van The Smiths die hij deed werden nog even extra goed ontvangen. Al 30-35 jaar geleden weer
Heerlijk nummer welquote:
Vrouwen die altijd op dezelfde tijd naar bed gaan moet je ernstig wantrouwen en geloof me na 8 miljoen vrouwen.quote:
hoor je dit balquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die altijd op dezelfde tijd naar bed gaan moet je ernstig wantrouwen en geloof me na 8 miljoen vrouwen.
Ik snap hetquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit de lekkerste band van de afgelopen 2-3 jaar maar goed dat heb ik al 1000 keer gewieweld.
Die dansende poppetjes op 02:41, kerstman erbijquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit de lekkerste band van de afgelopen 2-3 jaar maar goed dat heb ik al 1000 keer gewieweld.
Wat heb je geslikt hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
er was eens een ama de pama
die zat zonder kaas wat een drama
maar etto zei hee,
ik neem wel wat mee,
gemaakt van de melk van een lama
LAAAAALAAALALALALALAAAAAAAAAAAAALAAA
Ontmoeten jullie elkaar regelmatig of is dit gewoon www gekte en zwakzinnigheid?quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
er was eens een ama de pama
die zat zonder kaas wat een drama
maar etto zei hee,
ik neem wel wat mee,
gemaakt van de melk van een lama
LAAAAALAAALALALALALAAAAAAAAAAAAALAAA
Heb er nog één.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee maar wel je fiets
muhahahahaha
editquote:
Lekker dansjequote:
met jouquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als straks weer iets open gaat dan is het tijd om weer feest te vieren.
Ja man, verwacht maar dat ik aan de lampenkappen loop te zwieren en te bengelen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als straks weer iets open gaat dan is het tijd om weer feest te vieren.
Reken maar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, verwacht maar dat ik aan de lampenkappen loop te zwieren en te bengelen.
Keer weer echt compleet uit de band springen en de volgende dag te horen krijgen "wat heb je allemaal gedaan en gezegd " maar dat je er dan nog net mee weg komtquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reken maar.
Heb sowieso binnenkort een house-warming waar ik wel naar uit kijk
quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren knallen deze even door de speakers
Huilen is voor jou te laat nu. Denk dat dat mijn laatste gaat zijn.quote:
Of deze;quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren knallen deze even door de speakers
Stoer toch wel. Ik zou het wel willen durven in mijn uppie alleen in een bos slapen maar denk dat het nooit meer gaat gebeuren. Ik ben daar veel te mietje voor maar dingen waar ik te mietje voor ben hebben een zuigende kracht op me.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, het scheelde wel behoorlijk dat ik niet alleen was. Ik weet nog dat er opeens een man met een hond liep toen met een raar fluitje. Dat was echt om 2 uur 's nachts in the middle of nowhere in het bos, buiten alle paden. Dat was echt niet grappig.
In m'n eentje zou ik dat niet zo snel doen. Maar goed, het is ook wel raar om ergens in je eentje in het bos te gaan slapen.
Uitlachen is altijd prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijn inderdaad. Dan kunnen de kinderen je ook nog even uitlachen omdat het eerst niet lijkt te werken en dan komt er een klein beetje rook en gedoe en dan uiteindelijk marshmallows!
[..]
Ja, dat is wel zo, maar ik heb zo'n idee dat het toch best wel moeilijk is als ik wat filmpjes kijk.
[..]
Misschien kun je er in het vervolg het gas mee aansteken?En je hebt geen hoogpolig tapijt, dus opruimen valt mee.
[..]
Jij hebt er tot nu toe meer ervaring mee dan ik, dus dat kan best.
quote:
ziekenhuis stijgt voorlopig nog niet meequote:Op donderdag 6 januari 2022 07:33 schreef Karzai het volgende:
En de besmettingen blijven nog stijgen
Zit altijd wat vertraging in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:45 schreef gianni61 het volgende:
mar IC en
[..]
ziekenhuis stijgt voorlopig nog niet mee
Klopt, maar men zegt nu toch wel dat het mee zou kunnen vallen.quote:
1 februari mag ik een afspraak makenquote:
Maar er zijn veeeel meer besmettingen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar men zegt nu toch wel dat het mee zou kunnen vallen.
Ga je dat ook meteen doen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 februari mag ik een afspraak maken
de enige prik die ik had was ik een dag ofzo een beetje belabberd, net niet ziek genoeg om thuis te blijven maar ook niet goed genoeg om volle 100% te geven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Heb er hopelijk niet teveel last van. Vanavond magic spelen en niet zo'n zin om dat af te moeten zeggen
Ik probeer positief te denkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er zijn veeeel meer besmettingen.
Als de situatie dan nog niet verandert is wel denk ik, maar goed, het is pas over 4 weken. Eerst een kijken wat de nieuwe hugo allemaal te melden heeft.quote:
gewone melk? van een koe?quote:
0945 mag ikquote:
ik had bij de eerste iets een stijve arm maar dat was ook zo weer weg nadat ik was gaan sporten. en toen 2,3 dagen daarna was ik me toch een partij moe constant. en dat heeft 3 tot 4 dagen geduurd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
de enige prik die ik had was ik een dag ofzo een beetje belabberd, net niet ziek genoeg om thuis te blijven maar ook niet goed genoeg om volle 100% te geven.
ik hoop dat dat nu meevalt, al gebeurd het in het weekend en kan ik uitslapen
raar om melk op je brood te doenquote:
ochtendmisselijkheidquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Moeheid valt mee, maar nu ben ik kotsmisselijk.Echt top.
Een ochtend erectiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |