SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
vet hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een lamp. Wel veel vrolijke kleurtje voor jou: https://www.etsy.com/nl/shop/Deerstedt
Bij US zijn het van die halve Roma taferelen volgens mij. Iedereen glad, iedereen zaakjes, iedereen zuipt en het woont overal en nergensquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja én de vriendin uit het Oostblok -neefje
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij US zijn het van die halve Roma taferelen volgens mij. Iedereen glad, iedereen zaakjes, iedereen zuipt en het woont overal en nergens
Ohhhhhhh lorddddd have mercy on my soul!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een lamp. Wel veel vrolijke kleurtje voor jou: https://www.etsy.com/nl/shop/Deerstedt
Niks Roma, het is trouwens het arme niet zo slimme neefje met zijn kipfiletlijf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij US zijn het van die halve Roma taferelen volgens mij. Iedereen glad, iedereen zaakjes, iedereen zuipt en het woont overal en nergens
Hoeveel neefjes heb jij ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks Roma, het is trouwens het arme niet zo slimme neefje met zijn kipfiletlijf.
Je hebt het wel gezienquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhhhh lorddddd have mercy on my soul!!!
Wegklikt![]()
Ik heb het niet gezien ik heb het niet gezien ik heb het niet gezien!
Fucking dure skoenenquote:
Aad en Bas?quote:
Kun jij hem niet onder je hoede nemen om hem wat meer paradijsvogel kwaliteiten mee te gevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks Roma, het is trouwens het arme niet zo slimme neefje met zijn kipfiletlijf.
ja het gaat eigenlijk om die lampquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze er ook eentje met
Die wil ik dan wel aan de muur hebben
Hij is knap en mooi en leuk en grappig genoeg maar hij is geen joie de vivre boefje en helaas kan ik hem dat niet leren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun jij hem niet onder je hoede nemen om hem wat meer paradijsvogel kwaliteiten mee te geven
Hmmquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het gaat eigenlijk om die lamp
bijna 1000 euroquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Ygritte het volgende:
C.E. Er is er nog maar 1 beschikbaarWat nou als je het wil wil wil en hij is straks weg
Dit is wel soort van de ultieme ‘bal-schoen’quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
bij deze had ik er toen naast gevist![]()
[ afbeelding ]
ja ze zijn zo vetquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel soort van de ultieme ‘bal-schoen’
Een cursus paradijsvogelen: kun je dat niet gaan verzorgen tijdens je sabbatical?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is knap en mooi en leuk en grappig genoeg maar hij is geen joie de vivre boefje en helaas kan ik hem dat niet leren.
Van je moeders kant?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is knap en mooi en leuk en grappig genoeg maar hij is geen joie de vivre boefje en helaas kan ik hem dat niet leren.
is dat die een waar je die foto van stuurde?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn om hier naar te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja maar echt veel geldquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar elke dag als je er naar kijkt wordt je hart warm en begin je te gloeien van binnen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn om hier naar te kijken
Wanneer heb je hem gehad?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, even zitten kleuren en alles doet zeer.
Straks maar weer naar bed ofzo.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Ygritte het volgende:
C.E. Er is er nog maar 1 beschikbaarWat nou als je het wil wil wil en hij is straks weg
Hij weet wat hardop lachen en dansen in het leven is maar als hij alleen is zonder gelijkgestemden dan gaat het hem dat wat minder af, dat kan ik niemand aanleren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een cursus paradijsvogelen: kun je dat niet gaan verzorgen tijdens je sabbatical?
Mid Century is de beste design periode. Period.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn om hier naar te kijken
Gisterochtend, maar m'n pirkarm gaat in ieder geval de betere kant op, dus ik hoop er met een lekker nachtje slapen er gewoon weer vanaf te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gehad?
Mijn spier ellende duurde een uur of 18
Yupsquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat die een waar je die foto van stuurde?
Zo heb ik al heel wat keuzes voor mezelf weten te verantwoorden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar elke dag als je er naar kijkt wordt je hart warm en begin je te gloeien van binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |