Hij heeft wel een hoge standaardquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef DKUp het volgende:
Een oude man die iedere frau interessant vindt lol
Ff bijklussenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:07 schreef Poefbank het volgende:
Janou staat dus binnenkort achter het station haar blanke kontje voor hem te verkopen
Pourquoi?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef Fosive het volgende:
Dat Franse geleuter mag ook wel achterwege blijven
Vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef Fosive het volgende:
Dat Franse geleuter mag ook wel achterwege blijven
Oud en nieuw met Neef Wuppie gevierd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Caland het volgende:
Wat heeft deze gast met zijn ogen
Te weinig voedingsstoffen als kind binnen gekregen ofzo
Al besproken, geen antwoord verkregen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Caland het volgende:
Wat heeft deze gast met zijn ogen
Te weinig voedingsstoffen als kind binnen gekregen ofzo
Sowiesoquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef Waterdrinker het volgende:
Die Eiko is gewoon ladderzat joh.
Dat kan ook, maar reken maar dat het om dubbeltjeswerk ging als ze dat zo in beeld brachten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik dacht: alle snoepjes mee naar huis nemen. Ik weet niet wat ik sneuer vind.
Wat is dit nou weer voor zure reactie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar reken maar dat het om dubbeltjeswerk ging als ze dat zo in beeld brachten.
Sowieso, dat een man voor een vrouw betaalt mag dan wel 100 jaar gewoonte zijn, maar dan heb je een "je bent het meer dan waard" opmerking voor je te houden.
Je hebt haar niet gekocht ofzo.
Dat is dus precies waar het niet om ging.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zure reactie?
Een leuke date is je geld dubbel en dwars waard en die trakteer je, een chagrijnige bal mag gewoon de helft meebetalen.
Misschien deed hij het omdat hij persé wilde betalen en stelde hij daardoor dat het zo hoort. Een man hoort te betalen, waardoor zij afziet van betalen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus precies waar het niet om ging.
Er was eerst een discussie over splitten of niet, toen gaf hij aan dat er zeker niet gesplit ging worden want het is al 100 jaar de gewoonte dat de man betaalt.
Je betaalt of omdat je vindt dat het zo hoort (al 100 jaar) of je betaalt omdat je vindt dat je een gezellige dat had die je met liefde trakteert.
Je gaat niet het "Ik hoor het te betalen want zo gaat het al 100 jaar" argument gebruiken om daar vervolgens nog een "maar je bent het waard hoor" achteraan te gooien.
Het een zonder het ander had je me niet over gehoord, dit was gewoon raar.
Je hebt nog wat blokkades, die kan Eiko er heel goed uitmasseren, draai je maar even om.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind die Eiko maar een naar figuur, hij heeft iets vervelends over zich.
Beetje ongepolijst, heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:33 schreef NoCigar het volgende:
'Kijk, ik zie er best leuk uit, laat ik eens iets debiels met mijn neus doen'
Dat was toch een heerlijke slettebak destijdsquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze over een paar jaar Amanda Balk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat was toch een heerlijke slettebak destijdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat was toch een heerlijke slettebak destijdsIk ben keihard in mijn motherfucking oog geslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |