Ikke snapte je grapquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een grapje.. twijfelaar.. snap je?
Ach... Ik heb een goede buiquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
pssstt
als je een grap moet uitleggen
De HEMA onderhoes heeft een dingetje waar top op staat. Die helptquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is het ook
Vind ik één van de meest vermoeiende huishoudklussen
Ik zal de volgende keer eens kijken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De HEMA onderhoes heeft een dingetje waar top op staat. Die helpt
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eens kijken?
Is die ook waterdicht?
hoe moeilijk is hetquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:30 schreef Burner82 het volgende:
Bedden zien er niet veel opgemaakter uit
ik snap dat nietquote:
Behoorlijk blijkbaarquote:
Misschien niet opgevoed met bedden opmaken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap dat niet
leren ze dat dan niet?
das echt sneuquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien niet opgevoed met bedden opmaken.
Dan moet het vooral lekker koud zijn buiten. Raam de hele dag open geweest en dan in een fris bed. Heerlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk vind ik dat altijd.. weer verse lakens en al... lekker knisperend.. frisse geur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |