quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn kamermeisje legde dat nooit uit![]()
Dan had je een goede schop onder je goedgevormde derriere moeten krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn kamermeisje legde dat nooit uit![]()
Daar droomde ik ook weleens vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan had je een goede schop onder je goedgevormde derriere moeten krijgen
ze kunnen daar helemaal geen raam opendoen 's nachts, wat zal het daar stinken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet het vooral lekker koud zijn buiten. Raam de hele dag open geweest en dan in een fris bed. Heerlijk
schijntquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen daar helemaal geen raam opendoen 's nachts, wat zal het daar stinken.
Spelletje: hoe groot is de kans dat?? En bij Kristof was dat: een lepel zout eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
kristoff neemt een lepel zout, Challenge ofzo?
Bij de meeste matrashoezen moet het labeltje rechtsboven (gezien als je bij het voeteneind staat)quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De HEMA onderhoes heeft een dingetje waar top op staat. Die helpt
Wel al bijna een week geen (eigen) schone klerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En deze BB zou anders zijn, harder dan ooit. We zien het
Juist wel haha... Dit soort mensen geven (roze) kleur aan het programquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het net een klucht met die roze olifant overal tussendoor te stuiteren..ik kan haar niet serieus nemen ofzo…past geheel niet in het plaatje
voordat ik iemands anders teen kusquote:
is luxe hequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dat bubbelbadje buiten nog niet in gebruik? Lijkt me wel iets voor Kitty
ze hadden Kitty dat beter laten doen, dan zou ze misschien iets minder zuur zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Spelletje: hoe groot is de kans dat?? En bij Kristof was dat: een lepel zout eten.
Mooi koppeltjequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En wie hebben elkaar alweer gevonden:
[ afbeelding ]
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen daar helemaal geen raam opendoen 's nachts, wat zal het daar stinken.
er hangt nog een slot opquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dat bubbelbadje buiten nog niet in gebruik? Lijkt me wel iets voor Kitty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |