die nagels brrrquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met die spiegels straffen ze ons gewoon dubbel
[ afbeelding ]
Een salty Kutty lijkt me ook niet allesquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze hadden Kitty dat beter laten doen, zou ze misschien iets minder zuur zijn
wat heb ik nu gemist?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:40 schreef DKUp het volgende:
Klitty moet voor de komische factor zorgen om haar gedrag, quotes en uiterlijk.
Dirty Big Brother![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met die spiegels straffen ze ons gewoon dubbel
[ afbeelding ]
Ik meen het oprecht, ik vind je fantastischquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb ik nu gemist?
Kitty grappig?????![]()
![]()
Eng? Viezzzzquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een enge vrouw
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht, ik vind je fantastisch
Ze zijn nou ook luxe bezig daar, nagels lakken, bankhangen, een hoop slap gelul... Afbeulen die hap !quote:
Bah, kus mijn eigen teen niet eens. Voeten zijn de lelijkste onderdeel van de mens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
voordat ik iemands anders teen kus
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zijn nou ook luxe bezig daar, nagels lakken, bankhangen, een hoop slap gelul... Afbeulen die hap !![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heb je dat beeld van
gisteren met de voet niet
gezien
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heb je dat beeld van
gisteren met de voet niet
gezien
Het zou mij niet weerhoudenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty manipuleert gewoon met haar ik zit thuis maar alleen enzo en dat ze heel erg zou vinden als ze er uit moet. Op deze manier durven mensen niet meer op haar te stemmen
Challengequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:44 schreef BB-King het volgende:
Ik zie Dimitri over de grond rollen terwijl hij herhaalt dat hij een burrito is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |