24 seizoen 2 vanaf 16 februari wekelijks op BBC 2!
Wil je al een klein voorproefje krijgen van seizoen 2 dan kun je de vernieuwde 24 site van de BBC bekijken:
http://www.bbc.co.uk/drama/24/
-------------------------------------
Jack is back!
BBC zendt ook trailers uit van het nieuwe seizoen, deze trailers zijn op de volgende tijdstippen op de BBC te zien:
Sunday 2 February 2003
BBC ONE
5:09pm Between The Life of Mammals and BBC News
BBC TWO
6:13pm Between Congo's Secret Chimps and Wild Scotland
11:25pm Between The X-Files and Never Mind The Buzzcocks
Voor meer zie: http://www.bbc.co.uk/drama/24/your24/advert_times.shtml
De klok tikt vanaf 16 februari 2003.....
24 afleveringen lang....
1 nieuwe dag....
24.....
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 02-02-2003 14:39]
quote:Of "24" seizoen 2 [Pas op: spoilers!] . Op hebben ze hetg er al een tijdje over
Op zondag 2 februari 2003 14:29 schreef CloudStrife het volgende:Voor meer zie: http://www.bbc.co.uk/drama/24/your24/advert_times.shtml
Alleen het overlapt net een week met seizoen 1 op Yorin
Maar zit er nu wel lekker in, kunnen we meteen door (ff 1e aflevering opnemen)... en geen reclame op de BBC!
quote:Op Yorin komen de 4e, 11e en 18e nog afleveringen van Seizoen 1
Op zondag 2 februari 2003 18:21 schreef MikeyMo het volgende:
Me neither, ik denk dat ik de laatste 3 afleveringen van het eerste seizoen dan maar ff download van de week. 16 Feb volgens mij is dat een zondag
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:30 schreef Jape het volgende:[..]
Op Yorin komen de 4e, 11e en 18e nog afleveringen van Seizoen 1
Dus dan neem ik de 16e gewoon de 1e aflevering op van de BBC, dan kijk ik die na de 18e, en zo kan ik in een keer door.. dat leek me wel mooi
quote:Idd, day wordt dus 2 afleveringen tapen voordat je 24 seizoen 2 kan kijken
Op zondag 2 februari 2003 21:00 schreef Shogo het volgende:[..]
4e gaat niet door Micheal Jackson komt in de plaats.
quote:He shit, nou loopt alles in de soep.. bedankt Michael Jackson
Op zondag 2 februari 2003 21:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Idd, day wordt dus 2 afleveringen tapen voordat je 24 seizoen 2 kan kijken
quote:Misschien vanavond Kazaa aanzetten, dan kijk ik gewoon deze week alles in een keer af
Op zondag 2 februari 2003 21:12 schreef Jape het volgende:[..]
He shit, nou loopt alles in de soep.. bedankt Michael Jackson
quote:En laat dat nou net de reden zijn dat ik 'm liever op de BBC zie
Op maandag 3 februari 2003 18:28 schreef Shogo het volgende:
Of wacht nog eventjes en dan hebt gij hem met NL subtitles. (In maart moet hij uitkomen geloof ik)
quote:idd, subs suck, tenzij het films zijn met veel typische slang of fantasiewoorden. Star Wars Episode 1 vind ik bv een film die ik liever wel met subs zie
Op maandag 3 februari 2003 20:18 schreef Doc het volgende:[..]
En laat dat nou net de reden zijn dat ik 'm liever op de BBC zie
Maar ik wil zeker deel 2 ook gaan volgen, vind het een toppie serie en goed in elkaar gezet met die uren...
quote:Wat ben jij daarover opgewekt voor iemand die alle afleveringen van seizoen 2 al heeft gezien
Op dinsdag 11 februari 2003 16:10 schreef CloudStrife het volgende:
Nog maar 6 dagen!
Nu is het niet spannend meer
quote:Of bestel hem online bij www.play.com voor een krappe 50 euro en laat die nederlandse woekeraars lekker in de str.... zakken.
Op maandag 3 februari 2003 17:26 schreef CloudStrife het volgende:
Koop de Engelse 24 boxset bij de Free Record Shop of Rodisc
Ongeveer 75 euro voor 6 DVD's in widescreen.
, schijt aan Yorin.
quote:OEI!
Op zondag 16 februari 2003 00:04 schreef Strolie75 het volgende:
Worden de aflveringen nu uitgezonden op BBC2 én BBC3 (net al taken)? Of zenden ze twee aflveringen per week uit (een op BBC2 en een op BBC3) met als gevolg dat de Nederlandse kijkers maar 12 aflveringen kan zien?
Tell me it isn't so...
V.
quote:Bij de reclame op de BBC zeggen ze de hele tijd "tomorrow the first episode on BBC2 and following that you can watch the second episode on BBC3".
Op zondag 16 februari 2003 00:05 schreef Verbal het volgende:
OEI!Tell me it isn't so...
V.
Dit doen ze overigens ook met Taken, op www.bbc.co.uk/24 vind ik niet al teveel informatie.
[Dit bericht is gewijzigd door Ash op 16-02-2003 00:51]
Episode 1 Sun 16 Feb 10pm on BBC Two
Episode 2 Sun 16 Feb 10.50pm on BBC Three
Pure 24 Sun 16 Feb, 23:35 - 00:05 on BBC Three
quote:Daar was ik ook al achter, vraag blijft of Episode 2 volgende week zondag ook op BBC2 te zien is?
Op zondag 16 februari 2003 00:51 schreef Ash het volgende:
woops foutje het gaat namelijk ANDERS dan ik hierboven had getypt:Episode 1 Sun 16 Feb 10pm on BBC Two
Episode 2 Sun 16 Feb 10.50pm on BBC Three
Pure 24 Sun 16 Feb, 23:35 - 00:05 on BBC Three
Episode 1 zondag 16 februari BBC Two at 10 PM
Episode 2 zondag 16 februari BBC Three at 10:50 PM
Episode 2 zondag 23 februari BBC 2 Two 10 PM
Episode 3 zondag 23 februari BBC 3 Three 10:50 PM
Dat wordt vanavond genieten!!!!
Grappig trouwens dat deze serie om 8:00 AM begint ipv om middernacht zoals season 1.
quote:Tja, het is niet echt spannend om iedereen 7 afleveringen lang te zien slapen
Op zondag 16 februari 2003 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig! Ben ik blij dat dat duideljk is!Dat wordt vanavond genieten!!!!
![]()
![]()
Grappig trouwens dat deze serie om 8:00 AM begint ipv om middernacht zoals season 1.
quote:Bedankt voor tip, ik wilde het namelijk gaan doen.
Op zondag 16 februari 2003 13:37 schreef CloudStrife het volgende:
Als je seizoen 1 nog niet helemaal gezien hebt, deze eerste aflevering van het tweede seizoen nog niet kijken!!!
quote:Neem het anders op en bekijk de aflevering over 2 weken. Mocht je vanavond namelijk het tweede seizoen gaan volgen terwijl je nog 2 afleveringen van het eerste seizoen moet zien dan wordt het eerste seizoen voor je verknalt.
Op zondag 16 februari 2003 13:45 schreef wimpie-bosboom het volgende:[..]
Bedankt voor tip, ik wilde het namelijk gaan doen.
Dus! Vanavond 23:00 BBC 2 24 seizoen 2 alleen kijken als je seizoen 1 al afgekeken hebt.
en dan een uur inhalen vanaf video
quote:23.00u BBC2.
Op zondag 16 februari 2003 20:23 schreef FritsFlits het volgende:
Hoelaat komt het op BBC?
quote:idd zo ga ik het ook doen
Op zondag 16 februari 2003 17:18 schreef Jape het volgende:
vanavond Seizoen 2 aflevering 1 opnemen..
dinsdag Seizoen 1 aflevering 23 kijken op Yorin...
volgende week zondag Seizoen 2 aflevering 2 opnemen
volgende week dinsdag Seizoen 1 aflevering 24 kijken op Yorin...en dan een uur inhalen vanaf video
quote:Bedoel je dat het einde van season 1 wordt verklapt of dat je bijvoorbeeld een samenvatting ziet van het einde van season 1?
Op zondag 16 februari 2003 16:03 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Neem het anders op en bekijk de aflevering over 2 weken. Mocht je vanavond namelijk het tweede seizoen gaan volgen terwijl je nog 2 afleveringen van het eerste seizoen moet zien dan wordt het eerste seizoen voor je verknalt.
Dus! Vanavond 23:00 BBC 2 24 seizoen 2 alleen kijken als je seizoen 1 al afgekeken hebt.
Want als ik vanavond season 2 ga kijken en te horen krijg hoe de laatste 2 afleveringen van season 1 verlopen, dan kijk ik niet.
Maar als er alleen maar wordt verklapt wie er wel/niet dood gaan, maakt het me niet veel uit.
quote:Aiai, ik kon het toch niet laten om even vijf tot tien minuutjes mee te pikken van de nieuwe serie. Van wat ik gezien heb ben ik nog niet veel wijzer geworden, maar volgens mij miste ik enkele namen op de aantiteling
Op zondag 16 februari 2003 22:25 schreef CloudStrife het volgende:
Tuurlijk, het is mogelijk om seizoen 2 al te gaan bekijken, maar zo kom je er wel achter wie seizoen 1 niet hebben overleefd dus verpest het de laatste twee afleveringen van seizoen 1. Beste is dus om vanavond aflevering 1 van seizoen 2 op te nemen.
Kan niet wachten tot dinsdag (en dan zondag en dan dinsdag en dan zondag..)
quote:Ik heb het zoals gezegd opgenomen, doe dat volgende week ook.. daarna is Seizoen 1 afgelopen en kan ik mee gaan praten hier, even geduld nog!
Op maandag 17 februari 2003 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik de enige die heeft gekeken ofzo?
Ik zie deze thread voor het eerst. Gelukkig heeft iemand al gezegd dat je seizoen 2 niet moet kijken voordat 1 af is. Meteen de eerste aflevering zou je al enorme spoilers krijgen! Hoewel iemand hierboven zegt van niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij al bepaalde zaken wist. Dat zegt hij volgens mij ook.
Maar goed, veel kijkplezier iedereen. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren! Nu ga ik naar huis.
mzzl!
quote:Klopt bijna, alleen gaat het om een nucleaire bom die volgens die gast in Korea vandaag zal afgaan. Deze gast was in Parijs gezien met een terrorist waarvan men dacht dat hij dood was. Gaat hier om de splinter terroristengroep "Second Wave". "Second Wave" blijkt contact te hebben gehad met ene Eddy. Jack heeft in zijn undercover tijd samengewerkt met Eddy. Men heeft Jack nu dus nodig om informatie los te krijgen bij Eddy over "Second Wave" en de bom.
Op maandag 17 februari 2003 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Goede eerste aflevering, al kon hij me niet zo boeien als de eerste aflevering van seizoen een. Ik vond de opbouw toch iets te gehaast. Wat weten we nu?Terroristen hebben een atoombom in L.A. NSA weet dit door het martelen van een (Noord?) Korean. Ze weten welke terrorist erachter zit. Jack heeft ooit undercoverwerk gedaan bij een handlanger van deze terrorist en wordt daarom teruggehaald. Kim heeft zich weer in de nesten gewerkt.
Ze kunnen zo veel kanten op hiermee, het is niet eens (tuurlijk wel), leuk meer.
SPOILERS
(niet lezen als je niks wilt weten over deel een en twee)
Bij dat CTU werken twee meisjes (waarvan er een veel te glamourachtig uitziet) op redelijk belangrijke functies die allebei volgens mij nog geen 25 zijn. Lijkt me niet zo geloofwaardig.
Dochter komt al meteen weer in moeilijkheden. Ik voorzie weer 24 afleveringen waarin ze de helft van de tijd in levensgevaar is, weer ontsnapt, weer gepakt wordt etc etc. Terwijl Jack Bauer weer de hele tijd over haar zit te zeuren.
Bij die eerste reeks ben ik afgehaakt omdat ik een beetje moe werd van die familie toestanden van die presidents-kandidaat, en dat gedoe met die familie van Bauer.
Hoeveel keer zijn die uiteindelijk niet ontsnapt, gepakt, bijna ge-executeerd, weer net ontsnapt, toch weer gegrepen, en net niet bevrijdt, op een haartje na ontsnapt, de dood in de ogen gekeken en hard weggerend?
Op zich wel aardig dat zo'n serie het aandurft om mevrouw Bauer te laten omkomen.
Bij die eerste aflevering van serie een had ik een donkerbruin vermoeden dat ik het niet zou trekken toen ik zag hoe die terroriste op een volstrekt ongeloofwaardige manier uit het vliegtuig ontsnaptte .
En meer zulke dingen, maar goed, veel plezier ermee allemaal.
quote:Als je het niet erg vind als ik dan iedere keer ga uitleggen wat voor infentiel triest mannetje jij bent.
Op maandag 17 februari 2003 18:53 schreef NoSigar het volgende:
Ik kijk wel. Elke afleveing. En na elke aflevering ga ik hier een stuk gericht aan Strollie schrijven waarin ik uitgegebreid ga uitleggen waarom ik het slecht vond.
En na elk stuk eis ik weer zo'n voor de hand liggend commentaar.
quote:Nou sorry, maar die Computer nerd vrouw ziet er echt niet glamourachtig uit. Zij heeft Milo en Jamey vervangen uit seizoen 1. Zoals je hoorde verlangde ze al 2 jaar naar deze baan. Als jij liever dames van 40+ op die stoelen hebt zitten, mij best, maaruh Michelle is hot
Op maandag 17 februari 2003 18:39 schreef NoSigar het volgende:
Heb het gisteren gezien. Vind het niet zo'n geweldige serie, en het begin van de tweede reeks belooft ook al niet veel goeds.: BVSPOILERS
(niet lezen als je niks wilt weten over deel een en twee)Bij dat CTU werken twee meisjes (waarvan er een veel te glamourachtig uitziet) op redelijk belangrijke functies die allebei volgens mij nog geen 25 zijn. Lijkt me niet zo geloofwaardig.
Dochter komt al meteen weer in moeilijkheden. Ik voorzie weer 24 afleveringen waarin ze de helft van de tijd in levensgevaar is, weer ontsnapt, weer gepakt wordt etc etc. Terwijl Jack Bauer weer de hele tijd over haar zit te zeuren.
Bij die eerste reeks ben ik afgehaakt omdat ik een beetje moe werd van die familie toestanden van die presidents-kandidaat, en dat gedoe met die familie van Bauer.
Hoeveel keer zijn die uiteindelijk niet ontsnapt, gepakt, bijna ge-executeerd, weer net ontsnapt, toch weer gegrepen, en net niet bevrijdt, op een haartje na ontsnapt, de dood in de ogen gekeken en hard weggerend?
Op zich wel aardig dat zo'n serie het aandurft om mevrouw Bauer te laten omkomen.Bij die eerste aflevering van serie een had ik een donkerbruin vermoeden dat ik het niet zou trekken toen ik zag hoe die terroriste op een volstrekt ongeloofwaardige manier uit het vliegtuig ontsnaptte .
En meer zulke dingen, maar goed, veel plezier ermee allemaal.
En dat ze zo jong in zo'n gevoelige functie zijn (op CTU) lijkt mij althans niet echt geloofwaardig. Terwijl der rest van de serie toch wel erg zijn best doet om maar zo realistisch mogelijk te zijn. In feite vind ik het dus gewoon een gelikte Amerikaanse serie met niets nieuws.
Niet onaardig of onamusant en er zijn zeker veel slechtere series, maar ik vind het vergeleken met de Sopranos bijvoorbeeld weinig waard, tot nu toe.
Maar ik kijk verder.
groeten
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 18-02-2003 00:10]
Jack Bauer - Weg bij CTU, wordt door NSA (National Security Agency) opgeroepen om achter de nucleaire bom aan te gaan.
Kim Bauer - Werkt als au pair bij een jong gezin. Is nog steeds niet bekomen van de dood van haar moeder.
Familie Matheson - bestaat uit Gary (vader), Carla (moeder) en Megan (dochter). Kim werkt in dit gezin als au pair.
President David Palmer - Nu de president van Amerika. Zit op dit moment in Oregon en niet in Los Angeles waar Jack en Co. is.
Eric Rayburn - hoofd van NSA, wilt persé Bauer hebben op deze zaak. Bauer was eerder namelijk undercover met een criminele bende waar hij nu weer moet infiltreren.
Lynne Kresge - werkt samen met David Palmer. Te herkennen aan haar grote moedervlek op haar kin. Ze bracht in aflevering 1 David Palmer in contact met de prime minister van een niet genoemd land.
Michelle Dessler - Vrolijke dame die bij CTU werkt. Weet veel van computers e.d.
Paula Schaeffer - Zit pas bij CTU en doet ongeveer hetzelfde werk wat Jamey en Milo uit seizoen 1 deden.
George Mason - Hoort eigenlijk al in Washington te zitten, maar is nog steeds hoofd van CTU LA.
Tony Almeida - Werkt ook nog steeds bij CTU en is een stapje hoger opgegaan. Doet nu het werk van Nina.
De Warners - Deze familie bestaat uit Kate(diegene die de echtgenote van haar zus verdenkt), Marie (diegene die gaat trouwen en Bob (vader van deze twee dochters). Hun moeder is al enkele jaren geleden overleden. Vandaag zal Marie gaan trouwen met Reza.
Reza Naiyeer - Diegene waar Marie vandaag mee gaat trouwen. Heeft een Engels accent. En heeft misschien connecties met terroristen.
quote:Ik heb zelf niet kunnen wachten... Ben nu bij ep 10
Op zondag 23 februari 2003 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
*schop*Vanavond weer!
quote:Pssst, ik ben bij 13, maar ik volg het nu ook gewoon op BBC2 in widescreen en goed beeld en geluid
Op zondag 23 februari 2003 20:13 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik heb zelf niet kunnen wachten... Ben nu bij ep 10
quote:Opgenomen, ik ga straks kijken.
Op maandag 24 februari 2003 12:19 schreef CloudStrife het volgende:
Niemand heeft het gezien
quote:Ik nu ook
Op zondag 23 februari 2003 21:59 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Pssst, ik ben bij 13, maar ik volg het nu ook gewoon op BBC2 in widescreen en goed beeld en geluid
En wat is het toch een serie he! Ep 1 vond ik nog een beetje kennis maken met de serie, en vanaf ep 2 het verhaal
<>
<>
Aflevering 1 - 8:00-9:00 AM (29 oktober 2002)
In de aflevering "8:00-9:00AM" houden Jack en zijn dochter Kimberly zich nog steeds bezig met het trauma van de dood van Teri. De relatie tussen Jack en Kimberly is daardoor nog niet optimaal. Jack is sinds de dood van zijn vrouw al meer dan één jaar werkeloos, totdat David Palmer, nu President Palmer, Jack belt met het verzoek om een nieuw terroristisch plot van globale omvang te stoppen. De klok tikt opnieuw.
Aflevering 2 - 9:00-10:00 AM (5 november 2002)
Jack haast zich om zijn oude undercover identiteit terug te krijgen, maar is niet welkom totdat hij zijn loyaliteit bewijst met een shockerend cadeautje. Kim sleept Megan mee en verlaat het huis van de Matheson's. Palmer onderhandelt met de nieuwsgierige pers en maakt een harde beslissing. CTU werkneemster Paula wordt nerveus wanneer de realiteit van de terroristische bedreiging tot haar doordringt.
Ze hadden Kim beter al aupair kunnen plaatsen bij die meid die gaat trouwen met die terrorist.
Benieuwd hoe het allemaal gaat lopen natuurlijk... hele zooi verhaallijnen alweer geintroduceerd he.. Kim treft het trouwens ook weer niet he, sneu
quote:Ze zijn ouder dan ze lijken dan... Sara Gilbert (de actrice die de programmeur speelt) is in real life 27, Reiko Aylesworth (de glamourachtige) is al 30. Daarnaast vind ik het onzin dat een mooie vrouw geen belangrijke functie bij het CTU zou kunnen hebben.
Op maandag 17 februari 2003 18:39 schreef NoSigar het volgende:
Heb het gisteren gezien. Vind het niet zo'n geweldige serie, en het begin van de tweede reeks belooft ook al niet veel goeds.: BVSPOILERS
(niet lezen als je niks wilt weten over deel een en twee)Bij dat CTU werken twee meisjes (waarvan er een veel te glamourachtig uitziet) op redelijk belangrijke functies die allebei volgens mij nog geen 25 zijn. Lijkt me niet zo geloofwaardig.
quote:Dat zou natuurlijk wel extreem toevallig zijn en totaal niet geloofwaardig. Maar misschien heeft die au-pairfamilie van haar ook nog wel iets met de bom te maken.
Op woensdag 26 februari 2003 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ze hadden Kim beter al aupair kunnen plaatsen bij die meid die gaat trouwen met die terrorist.
Bron: www.24-nl.tk en www.bbc.co.uk
Daarbij, die Matheson kerel lijkt me ook een vies tiepje
Ik reageer dan ook meer hierop:
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind die verhaallijn van Kim tot nu toe het minst boeiende... Waarom vraagt ze niet hulp aan mensen op straat, waarom gaat ze niet naar de politie.Ze hadden Kim beter al aupair kunnen plaatsen bij die meid die gaat trouwen met die terrorist.
quote:owja.
Op donderdag 27 februari 2003 16:00 schreef DarkX het volgende:
Hoe wil je iemand als au pair bij iemand plaatsen als ie geen kiddo's heeft
Ik heb gemist wat er nou precies in het begin plaatsvond in de kelder. dacht dat het iets te maken had met de voorbereiding van die terroristen, maar dat bleek dus een gevangen genomen terrorist te zijn die gemarteld werd?
Verder heb ik ook niet helemaal de link meegekregen van Jack en die autosloperij... De mensen die daar rondhangen horen bij een terreurgroepje en Jack heeft ooit eens bij ze geinfiltreerd? Wel raar dat ze hun na de infiltratie van Jack ze niet meer in de gaten hielden kennelijk, ze zijn immers nog steeds actief.
De Kimverhaallijn vind ik een beetje onzin eigenlijk, althans vanaf het moment dat ze de steeg inreed
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 01-03-2003 13:53]
quote:Dat vond ik ook raar. Jack levert een hoofd in een tas af en opeens wordt hij in alles betrokken en mag hij met alle acties meedoen. Maar goed, daar komt misschien later nog een goede verklaring voor.
Op zaterdag 1 maart 2003 13:37 schreef MikeyMo het volgende:
Verder heb ik ook niet helemaal de link meegekregen van Jack en die autosloperij... De mensen die daar rondhangen horen bij een terreurgroepje en Jack heeft ooit eens bij ze geinfiltreerd? Wel raar dat ze na de infiltratie van Jack ze niet meer inde gaten hiedlen kennelijk, ze zijn immers nog steeds actief.
Jack heeft jaren geleden undercover werk gedaan. Ook bij het groepje van Eddy en Walsh. Om hun vertrouwen te winnen heeft hij dus het hoofd laten zien van die gast die zou getuigen tegen Joseph Walsh zodat hij dan achter de tralies zou komen te zitten. Als ze in de criminele database gaan kijken zoeken ze ook niet naar Jack Bauer, maar naar Jack huppelnogwat. En jawel, ze vinden hem plus zijn criminele feiten die hij gepleegd heeft.
8 maart "24" aflevering 1+2+3 achterelkaar op BBC2!
quote:Supah geil klasse! Ik heb de eerste 2 namelijk gemist. Er staan hier toch geen spoilers van mensen die al verder dan BBC2 zijn?
Op zaterdag 1 maart 2003 19:01 schreef CloudStrife het volgende:
8 maart "24" aflevering 1+2+3 achterelkaar op BBC2!
quote:who cares...
Op zondag 2 maart 2003 13:24 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Supah geil klasse! Ik heb de eerste 2 namelijk gemist. Er staan hier toch geen spoilers van mensen die al verder dan BBC2 zijn?
Oh ja. Die drie afleveringen worden in de nacht van zaterdag op zondag door de BBC uitgezonden. Van 01:40 tot 03:50. Dus opnemen of kijken na de finale van Idols
quote:Ja, ik weet dat jij in het topic over het eerste seizoen ook al wat prachtige spoilers hebt gegeven. Ben echt benieuwd wanneer een mod inziet dat ze jou een ban moeten geven. Dat jij graag het einde wilt weten zodat je weer durft te kijken is niet ons probleem.
Op zondag 2 maart 2003 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
who cares...
wat zijn jullie allemaal snel op de teentjes getrapt zeg. Overigens lijkt het er nog niet op dat in seizoen 2 dingen voorkomen als mollen e.d. dus wat dat betreft valt er weinig te spoilen...
(zal wel weer aan de die k*tcasema liggen...... )
quote:idd, ik heb het in Naarden ook
Op zondag 2 maart 2003 23:53 schreef -pleb- het volgende:
wow deze aflevering was echt vet!!!
alleen een beetje irri van die storingen tussendoor....er is iig elke keer een storing precies aan het begin en precies aan het einde en ook nog een paar keer tussendoor.....
hebben meer mensen hier ook last van?(zal wel weer aan de die k*tcasema liggen......
)
Ik heb het maar ff opgenomen in mijn woonplaatsje Den Helder, als die aflevering goed is dan moet ik maar eens ff boos bellen met Casema.
Wel irri, vaak op sleutelmomenten valt het beeld dan weg
quote:En over een uur staat er een Casema-busje voor de deur om reparaties bij je uit te voeren.........
Op zondag 2 maart 2003 23:53 schreef -pleb- het volgende:
wow deze aflevering was echt vet!!!
alleen een beetje irri van die storingen tussendoor....er is iig elke keer een storing precies aan het begin en precies aan het einde en ook nog een paar keer tussendoor.....
hebben meer mensen hier ook last van?(zal wel weer aan de die k*tcasema liggen......
)
Vond dat Mason goed in zijn rol bleef bij een toch niet fijne mededeling.... En wederom benieuwd hoe het nu verder gaat met CTU!
En arme Kim, nu moet ze de hele tijd een huilend EN getraumatiseerd kind rondzeulen
quote:Dat kind werd nog bijna ontvoerd ook door een paar negers... Ze was maar net op tijd
Op maandag 3 maart 2003 10:07 schreef Jape het volgende:
Geen storing hier, en dat was me de aflevering wel zeg!Vond dat Mason goed in zijn rol bleef bij een toch niet fijne mededeling.... En wederom benieuwd hoe het nu verder gaat met CTU!
En arme Kim, nu moet ze de hele tijd een huilend EN getraumatiseerd kind rondzeulen
Ik vond de eerste 2 een beetje teveel van het goede, maar deze was
Zal me nix verbazen als die nu achter de bomaanslag op CTU blijken te zitten en connecties hebben met de "Arabische" terroristen.
Overigens is dit onderwerp koren op de molen van medefokker Motown, wiens aversie van de manier waarop vrijwel elke arabier in Hollywood afgeschilderd wordt als terrorist algemeen bekend is. Helemaal leuk is het dan dat de vader van het meisje wat met die terrorist gaat trouwen juist zegt dat we niet alle arabieren als een mogelijke terrorist moeten zien en wat blijkt hij juist te zijn
quote:[edit van mezelf]
Op maandag 3 maart 2003 13:21 schreef MikeyMo het volgende:
Wellicht dat Nina nog ter sprake komt in dit seizoen, aangezien we niet precies weten hoe en wat haar connectie met de Drazens nou was. Zij hoorde bij een Duitse groepering ofzo...Zal me nix verbazen als die nu achter de bomaanslag op CTU blijken te zitten en connecties hebben met de "Arabische" terroristen.
quote:
Op maandag 3 maart 2003 15:35 schreef Bloep het volgende:[..]
[edit van mezelf]
toch niet zo leuk om het halve+ seizoen al voor te zeggen.. maakt het minder leuk om te kijken.. sorry dat ik dat deed :S
[/edit van mezelf]
Nou kom op vertel: heeft de groepering van Nina iets te maken met de aanslag op CTU?
quote:Oh jij spammert! Je mag niet spammen. Ban Cloudstrife snel! Hij zit te spammen
Op maandag 3 maart 2003 15:50 schreef CloudStrife het volgende:
Als je zo graag spoilers wilt weten MikeyMo, ga dan lekker op de officiele 24 site kijken, of kijk op mijn site www.24-nl.tk en houd het lekker voor je. Deze topic gaat alleen over de afleveringen die al zijn uitgezonden door de BBC en dus worden er GEEN spoilers geplaatst over aankomende afleveringen, dat zou de hele serie voor veel mensen bederven.
Spoilers? Is het een spoiler om een gedeelte van de komende verhaallijn te vertellen? In gidsen staan omschrijvingen bij programma's die dingen verklappen, je hebt ik weet niet hoeveel "trailers" met daarin "volgende week, of morgen in ....", hier op Fok worden complete films verteld, uitgelegd, recensenten verklappen soms complete eindes nog voordat iemand een film heeft gezien etc etc. Allemaal dingen die spoilen maar waar je maar weinig mensen over hoort. Maar als ik hier iets vertel of vraag dan wordt er gelijk door iedereen hoog en laag gesprongen en bans aangevraagd. Die serie is niet heilig ofzo hoor...
Kijk als het nou een serie was a la films als The Matrix of The 6th sense waarin het einde of een bepaalde plotwending die halve film op z'n kop zet juist hetgeen is wat de film zo goed maakt waardoor je een film eigenlijk blanco of in ieder geval met zo weinig mogelijk kennis vooraf moet kijken dan snap ik dat men zich druk maakt over spoilers, maar als ik nou gewoon vraag naar een kleine ontwikkeling in het verdere verhaal dan is daar toch niets mis mee? Als je geen info over een programma wilt dan dat er op TV is geweest, ga dan alsjeblieft van het internet af... of blijf in ieder geval uit discussietopics weg
Wat jouw site of de officiele site betreft: ik vraag me dus gewoon af of we wat meer over Nina te horen krijgen. Ze staat niet op de credits lijst voor seizoen 2002-2003 dus ze heeft geen actieve rol meer in deze serie, maar het zou kunnen zijn dat de groepering waarvoor ze in seizoen 1 werkte ook hier een vingertje in de pap heeft. Dat maak ik anders wel op uit de teasende opmerkingen van diversen hier.
Als ik op jouw site ga kijken wordt waarschijnlijk het halve plot aan me uitgelegd, en daar zit ik nou ook weer niet op te wachten. Dan kan ik net zo goed het script downloaden.
Wil ik nog even een persoonlijk verwijt maken: weet je dat elke keer voordat een aflevering begint ff melden dat het weer een spannende aflevering is die wij gaan zien enzo ook na 2x vervelend wordt... jij niet alleen hoor, maar in heel veel topics over 24 heb ik al heel vaak langs zien komen dat men even gaat vertellen hoe spannend het wel niet gaat worden... zo vermoeiend. Leuk voor die mensen die alles uit de states op de voeten volgen, maar loop er alsjeblieft niet zo mee te showen (ik ben al verder dan jullie en ik kan jullie verzekeren dat jullie nog heel wat staat te wachten)
just my 2 cents
En ik wil echt niet weten wat er volgende week allemaal gebeurt. Ik zie het dan wel en laat me verassen, das toch veel mooier dan al te weten wat er komt? Vooral bij deze serie.
Ik denk dat meerdere het wel met mij eens zijn.
Geweldige serie
Dat nieuwe wijf bij CTU heeft toch ook in Rosanne gespeeld
Ja, die Paula speelde ook in die komedie
quote:Als het niemand boeit waarom wordt dan constant weer benadrukt door de downloaders dat de aflevering die vanavond komt "echt weer super spannend is en dat we allemaal moeten gaan kijken!"
Op maandag 3 maart 2003 20:11 schreef CloudStrife het volgende:
Uh, als iemand vertelt dat het een spannende aflevering wordt boeit dat niemand wat. Destemeer om te gaan kijken. Het is veel irritanter als iemand net of doet dat hij geen spoilers gelezen heeft en deze toch gaat plaatsen omdat diegene het toevallig ergens een keer gelezen heeft. En Gids omschrijvingen geven niet al te veel weg, die staan ook op mijn site van de Amerikaanse afleveringen. Daarin stond bijvoorbeeld niet datgene wat er in aflevering 3 met CTU zou gebeuren en Mason.Ja, die Paula speelde ook in die komedie
Ach er werd gespeculeerd naar het einde, als je ergens gehoord heb dat die de mol is en dat die dood gaat dan kun je dat moeilijk uit een speculatie houden. M'n totale speculatie klopte van geen kant uiteindelijk. Als ik zeg dat Mason in aflevering 12 al sterft aan die plutonium dan is iedereen hier pissed omdat ik spoil, ware het niet dat ik dit nu uit m'n duim zuig. Als ik iets zeg dan kun je me nog altijd niet geloven. Als ik iets neerzet en het spoil voor iemand dan is dat die persoon zijn of haar eigen schuld. Geloof me dan gewoon niet, of nog simpeler: ga niet in discussietopics zitten kijken waarin gepraat kan worden over wat geweest is en wat nog komen gaat.
Wat de gidsen betreft: op dinsdag ligt de gids voor volgende week al in de bus. Kun je dus dinsdagmiddag al bijvoorbeeld lezen wat er volgende week vrijdag gebeurt in GTST. Dus als a.s. vrijdag iemand aan een klif hangt en in de beschrijving van volgende week vrijdag wordt gepraat over een begrafenis van die persoon dan weet je wel dat die persoon die vrijdag aan die klif hangt, maandag valt...
Laat niemand nou maar dit topic verzieken zoals jij het vorige hebt verziekt, capici?
quote:En niemand wordt gedwongen in deze topics te kijken en te lezen. Waarom kunnen er in filmtopics pagina's lang gediscussieerd worden over plotwendingen en eindes terwijl er in de 24 topics kennelijk een taboe op rust dat men naast wat er geweest is ook diuscusieert over wat er komen gaat?
Op maandag 3 maart 2003 21:43 schreef Smeich het volgende:
bla bla bla bla
Niet iedereen gaat in de gids kijken wat er volgende week zal gebeuren in 24, ik zeker niet.
Wat is er toch zo erg aan als iemand zegt dat het een superspannende aflevering zal worden. Ik snap jou echt niet.Laat niemand nou maar dit topic verzieken zoals jij het vorige hebt verziekt, capici?
lees dan niet als je nix wilt weten
Daarnaast kan men altijd een spoiler van te voren aangeven...
Dit topic is voor BBC-kijkers who will take them one at a time.
Laat ze en ergens anders mekkeren over wat je al wel en niet gezien hebt.
En laat ons kijkers naar de BBC hier gewoon gevaarloos kunnen blijven kijken naar die prima serie, waarvan niemand wil weten of jullie het eind al kennen.
Aflevering 1: 01:40-02:20
Aflevering 2: 02:20-03:05
Aflevering 3: 03:05-03:50
Dat wordt dus óf een lange nacht óf de videorecorder aanzetten.
quote:Zijn toch perfecte tijden
Op vrijdag 7 maart 2003 13:43 schreef CloudStrife het volgende:
02-03-2003 - Uitzendtijden 8 maart
Zoals je eerder al kon lezen zendt de BBC op zaterdag 8 maart de eerste drie afleveringen van het tweede seizoen achterelkaar uit. Let wel op dat de drie afleveringen in de nacht van zaterdag op zondag worden uitgezonden. De exacte uitzendtijden zijn als volgt:Aflevering 1: 01:40-02:20
Aflevering 2: 02:20-03:05
Aflevering 3: 03:05-03:50Dat wordt dus óf een lange nacht óf de videorecorder aanzetten.
Dat wordt zondag dus een uurtje of zes
quote:In de nacht van zaterdag 8 maart op zondag 9 maart.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:22 schreef IntelliEye het volgende:
Dat is dus 9 maart? Als het 8 maart is worden ze vannacht uitgezonden.
Heb toch soms dat ik er weinig van versta (zit in 5VWO, 17jr.). Zoals bij Palmer die uit die boot komt en dat z'n zoon nog ff wat mompelt. Ok, niet cruciaal, maar dan moet ik de TV echt heel hard zetten om dat te verstaan.
Vanavond op 11 uur weer een gloednieuwe aflevering, aflevering nummuro 4!
Maar goed, dat de groepering van Nina erachter zou zitten was al enigzins bekend, het zou ook erg onamerikaans zijn om niet meer in te gaan op de groepering van Nina na afloop van serizoen 1 waarbij bleek dat ze niet direct voor de Drazens werkte
En bij die vader van die meid die die Reza maar verdacht vindt (ok, zij doet wel heel paranoid), die reageerde wel heel vreemd toen ze dat aan hem meldde (jaaa dat heb ik al onderzocht en beter dan jij!)... volgens mij weet die pa er dan wel meer vanaf zelf!
Alleen de verhaallijn van Kim kan me niet echt boeien, gelukkig is ze niet verkeerd om naar te kijken!
quote:Ach volgende week in dat ziekenhuis staat die vent weer voor d'r neus... ik begrijp een ding gewoon niet; ga gewoon zelf naar de politie met je hele verhaal!
Op maandag 10 maart 2003 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
Net gekeken! De afleveringen worden steeds beter! En Nina is terug!!!!!![]()
![]()
Alleen de verhaallijn van Kim kan me niet echt boeien, gelukkig is ze niet verkeerd om naar te kijken!
quote:Kun jij misschien eens je mond houden?
Op maandag 10 maart 2003 22:52 schreef MikeyMo het volgende:
Ach volgende week in dat ziekenhuis staat die vent weer voor d'r neus...
Hoepel even op naar dit topic: "24" seizoen 2 [Pas op: spoilers!]
quote:Wat nou weer, is toch logisch dat hij dat doet. Halverwege de afgelopen aflevering ging zij naar het ziekenhuis en stond hij voor d'r neus...
Op maandag 10 maart 2003 22:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Kun jij misschien eens je mond houden?
Hoepel even op naar dit topic: "24" seizoen 2 [Pas op: spoilers!]
quote:Dat was niet Kim, maar zijn vrouw!
Op maandag 10 maart 2003 23:06 schreef MikeyMo het volgende:
Wat nou weer, is toch logisch dat hij dat doet. Halverwege de afgelopen aflevering ging zij naar het ziekenhuis en stond hij voor d'r neus...
quote:Nee, maar zij was net op weg naar het ziekenhuis
Op maandag 10 maart 2003 23:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat was niet Kim, maar zijn vrouw!
Overigens heb ik in dat andere topic niets te zoeken, daar zijn ze al bij 10 uur 's avonds denk ik
quote:Ja, ze had net de telefoon opgelegd en deed de deur open, toen stond haar man voor haar (gebroken) neus.
Op maandag 10 maart 2003 23:08 schreef MikeyMo het volgende:
Nee, maar zij was net op weg naar het ziekenhuis
maar gezien sommige posts in dit topic kan ik misschien beter hier maar niet komen
Jij moet echt een nokken, anders mail ik Mike (mod van dit forum) en vraag ik om een ban voor jou op het Film, TV en Radio forum! Dit is echt de laatste keer!
quote:Wat voor plotwending of schokkend geheim heb ik nou weer verklapt?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:49 schreef CloudStrife het volgende:
MikeyMo, begin je nu alweer!Jij moet echt een nokken, anders mail ik Mike (mod van dit forum) en vraag ik om een ban voor jou op het Film, TV en Radio forum! Dit is echt de laatste keer!
Trouwens, best een domme fout in aflevering twee ontdekt. Die ene met dat krullende haar van CTU zit met Jack in de heli, zij dropt hem bij die auto. Jack rijdt weg en spreekt de voicemail in van Kim. Volgende shot (zonder tijdskip enz.) zie je Tony die naar die zelfde tante loopt en daar zit ze alweer rustig achter haar computer (bij CTU).
quote:Er is ondertussen contact geweest met MikeyMo en hij zal geen info van buitenaf verwerken in z'n posts.
Op dinsdag 11 maart 2003 19:18 schreef IntelliEye het volgende:
Waar de fuck zijn die moderators hier dan ook?
Het probleem is nu een beetje geworden dat alles wat hij speculeert wordt gezien als spoiler, terwijl hij misschien alleen z'n gedachten post.
Ik ga er in ieder geval van uit dat iedereen in dit topic vanaf nu alleen de afleveringen bespreekt en z'n kennis over de komende afleveringen voor zich houdt.
quote:Inderdaad
Op dinsdag 11 maart 2003 19:18 schreef IntelliEye het volgende:
Waar de fuck zijn die moderators hier dan ook?Trouwens, best een domme fout in aflevering twee ontdekt. Die ene met dat krullende haar van CTU zit met Jack in de heli, zij dropt hem bij die auto. Jack rijdt weg en spreekt de voicemail in van Kim. Volgende shot (zonder tijdskip enz.) zie je Tony die naar die zelfde tante loopt en daar zit ze alweer rustig achter haar computer (bij CTU).
quote:Komt omdat je vaak vergeet dat het realtime is en normale films en series in een seconde een paar uur naar voren gaan. 24 moet kloppen met de werkeijke tijd, maar ze doen de dingen soms abnormaal snel... zoals eerder opgemerkt door mij over de eerste 2 afleveringen.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:28 schreef Jape het volgende:
Zaten er in seizoen 1 dan ook zoveel fouten in?
Deze zijn me dan wel niet echt opgevallen maar ze klinken knap stom
Ik heb nu pas de kans om aflevering te kijken, maar ben ff gestopt, zag weer wat schoonheidfoutjes (geen tijdfouten):
- Assistente/adviseur van Palmer heeft in afl. 1 drie pukkeltjes, in afl. 3 heeft ze er nog maar in op haar kin, en nu heeft ze er geen een meer? Weet ook niet waarom dit me opviel.
- Geen kogelgaten in ruit voor Eddie in zijn auto, shot later zie je Jack, zit er in een keer wel een mega ster in de ruit voor de bestuurdersplaats. (Edit: Ohw, CloudStrife viel ook al wat op aan die auto. Volgens mij hebben ze daar heel veel van, die vrouw die Teri na haar shock oppikt (dag 1) rijdt in exact dezelfde auto, kleur klopt ook.
En sommige dingen gaan idd bijzonder snel (Mason die de stad verlaat in 9 minuten of zo, en Eddie rijdt met zijn busje van die telefooncentrale in ver buiten de stad ook supersnel naar CTU), maar dat moet nu eenmaal om het een beetje spannend te houden). Jammer dat het einde verhaal is voor George, vond hem wel OK.
quote:George heeft nog 1 dag tot 1 week te leven zeiden de medici, die maakt z'n dagje wel enigzins vol denk ik... uiteraard gaat hij wel dood, dat zou wel zo stom zijn als we dat niet zouden zien...
Op zaterdag 15 maart 2003 00:07 schreef IntelliEye het volgende:
Ben dus niet de enige die het opviel.Ik heb nu pas de kans om aflevering te kijken, maar ben ff gestopt, zag weer wat schoonheidfoutjes (geen tijdfouten):
- Assistente/adviseur van Palmer heeft in afl. 1 drie pukkeltjes, in afl. 3 heeft ze er nog maar in op haar kin, en nu heeft ze er geen een meer? Weet ook niet waarom dit me opviel.
- Geen kogelgaten in ruit voor Eddie in zijn auto, shot later zie je Jack, zit er in een keer wel een mega ster in de ruit voor de bestuurdersplaats. (Edit: Ohw, CloudStrife viel ook al wat op aan die auto. Volgens mij hebben ze daar heel veel van, die vrouw die Teri na haar shock oppikt (dag 1) rijdt in exact dezelfde auto, kleur klopt ook.En sommige dingen gaan idd bijzonder snel (Mason die de stad verlaat in 9 minuten of zo, en Eddie rijdt met zijn busje van die telefooncentrale in ver buiten de stad ook supersnel naar CTU), maar dat moet nu eenmaal om het een beetje spannend te houden). Jammer dat het einde verhaal is voor George, vond hem wel OK.
quote:Best wel wat, maar ik ga nix verklappen
Op zaterdag 15 maart 2003 09:12 schreef IntelliEye het volgende:
Maar je kunt je wel afvragen hoeveel George nog voor de verhaallijn gaat betekenen.
Ik van dat hele verhaal van kim een beetje droog, alsof ze weinig tijd hadden om voor haar OOK nog een leuke verhaallijn te bedenken. Kijk dit is leuk voor een paar afleveringen maar dan zal je zien dat dat nog 19 uur door blijft draaien
Naja ben benieuwd naar morgen
Viel trouwens niemand op dat BBC 24 de eerste 20 minuten in het verkeerde formaat uitzondt, was vooral een leuk effect voor de breedbeeldkijkers, n-o-t.
Ik keek in Naarden en heb mijn ouders in Den Helder maar ff gebeld om te vragen of ze het maar ff konden opnemen. Fuckzooi!
Anderen hier ook last van gehad?
Ik heb er geen last van gehad, en vond het echt een top aflevering! Vooral toen Nina kwam binnen gelopen had echt wat.
quote:Hey, je mag niet spoilen!
Op maandag 17 maart 2003 08:36 schreef Smeich het volgende:
serves you right![]()
Ik heb er geen last van gehad, en vond het echt een top aflevering! Vooral toen Nina kwam binnen gelopen had echt wat.
quote:Hahaha, zegt er één wat. Trouwens, Nina kwam in het voorstukje al voorbij lopen.
Op maandag 17 maart 2003 08:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Hey, je mag niet spoilen!
quote:Die heb ik niet gezien, toen werd vorige week ook het scherm blauw...
Op maandag 17 maart 2003 10:56 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Hahaha, zegt er één wat. Trouwens, Nina kwam in het voorstukje al voorbij lopen.
Maar goed, ik heb hem nog niet gezien dus jullie mogen niet spoilen jongens... hopelijk vanaaf tenzij ik moet overwerken of dat m'n ouders niet goed getaped hebben...
Ja, de verhaallijn van de bruiloft is nog een beetje gaar, maar het wordt met de aflevering beter. Tony is al gearriveerd. En George liep dat plutonium op in die garage, waar eerder die nucleaire bom lag opgeslagen.
quote:\
Op maandag 17 maart 2003 11:51 schreef CloudStrife het volgende:
Zegt er een wat "Je mag niet spoilen". Tss, meneer deed het zelf ook meerdere malen. En deze topic gaat over de BBC2 afleveringen, dus er mag gewoon gesproken worden over de uitgezonden afleveringen. Als je de aflevering nog niet gezien hebt moet je deze topic gewoon niet lezen.Ja, de verhaallijn van de bruiloft is nog een beetje gaar, maar het wordt met de aflevering beter. Tony is al gearriveerd. En George liep dat plutonium op in die garage, waar eerder die nucleaire bom lag opgeslagen.
Overigens zijn mijn spoilopmerkingen sarcastisch bedoeld
quote:Dat vroeg ik me idd ook af, dat kwam wel heel erg opeens namelijk.. ben benieuwd..
Op maandag 17 maart 2003 14:03 schreef Aarti het volgende:
Wat mij niet duidelijk werd, was hoe Tony aan die info kwam om naar reza toe te gaan? Hij had een "lead", zei hij...hoe kwam hij daaraan? Ben wel benieuwd!!
quote:Ja, inderdaad! Wat een muts.. hopelijk gaat het nog ergens heen met die verhaallijn.. zou Kim nu in haar eentje voor massahysterie gaan zorgen straks?
En die Kim is ook niet erg snugger, om meteen haar vriendje alles te vertellen!
Vond het voor de rest niet zo'n heel geweldige aflevering, maar het zit waarschijnlijk vol met opzetjes voor de aankomende afleveringen!
quote:ja idd
Op maandag 17 maart 2003 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
gdvkut!!!! klote Casema!!!! Heb na 10 m,inuten het maar uitgezet omdat in elke minuut het beeld met flinke ruis op blauw ging wat afwisselend van 3 tot 30 seconden kon duren. Was geen kijken!!!!Ik keek in Naarden en heb mijn ouders in Den Helder maar ff gebeld om te vragen of ze het maar ff konden opnemen. Fuckzooi!
Anderen hier ook last van gehad?
quote:Haha! Pandemonium binnen twee/drie uur!
...
En die Kim is ook niet erg snugger, om meteen haar vriendje alles te vertellen!
* SODA wrijft in zijn handen..
quote:Die Kate belt toch met de NSA (of whatever dat was), zij liet iig die vent checken, als daar dan blijkt dat hij contacten heeft met zo'n grote terrorist en CTU en de NSA zijn er net meebezig dan weet iedereen daar natuurlijk meteen dat er iemand is 'opgedoken' die contacten heeft met één van de verdachten. CTU stuurt dan Almeida erop af.
Wat mij niet duidelijk werd, was hoe Tony aan die info kwam om naar reza toe te gaan? Hij had een "lead", zei hij...hoe kwam hij daaraan? Ben wel benieuwd!!
Wat een loser zeg, die Miguel, had ik niet van Kim verwacht. Ook wel een wonder dat Almeida nu eindelijk naar buiten mag.
Ik vonnet idd ook wel een mooie shot dat ze zo t gebouw in kwam lopen, ik had echt zoon gevoel van: NINA IS BACK IN DA HOUSE!
jammer dat er verder weinig gebeurde
quote:Verlaat de gevangenis zonder betalen.
Op maandag 17 maart 2003 19:38 schreef Love_My_Baby het volgende:
Kan iemand mij nu even duidelijk uitleggen wat nu precies de afspraak is met Nina, wat krijgt ze nu in ruil voor info?
quote:Precies, een Presidential Pardon
Op maandag 17 maart 2003 20:01 schreef APK het volgende:[..]
Verlaat de gevangenis zonder betalen.
En een vrijgeleide naar het buitenland.
quote:Wij zijn BBC2 kijkers.
Op maandag 17 maart 2003 20:56 schreef MikeyMo het volgende:
Potverdrie, allemaal spoilers...
Ey en mikeymo, als je zogenaamd niets van deze aflevering wilt weten, dan moet je niet 24 uur per dag op dit forum gaan zitten kijken wat wij hier neerzetten
quote:Waarom denk je dat ik het opneem?
Op maandag 17 maart 2003 21:34 schreef Love_My_Baby het volgende:
Nee bedankt, want ik kon er weinig van maken(ben ook maar een klein meisje
quote:Moet je ff BBC text op 888 zetten, dan heb je ondertiteling en dat kan misschien wel handig zijn.
Op maandag 17 maart 2003 21:53 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Waarom denk je dat ik het opneem?
Ik snap ook niet alles de eerste keer... Mijn zus woont in London en zelfs die kan er soms maar weinig van bakken, vooral die Reza (of zo) mompelt af en toe extreem onduidelijk (nu niet meer, maar in de tweede aflevering wel).
quote:En als ik wat neerzet dan is het vloeken in de kerk...
Op maandag 17 maart 2003 21:34 schreef Love_My_Baby het volgende:
Nee bedankt, want ik kon er weinig van maken(ben ook maar een klein meisje
Ey en mikeymo, als je zogenaamd niets van deze aflevering wilt weten, dan moet je niet 24 uur per dag op dit forum gaan zitten kijken wat wij hier neerzetten
Kan me nog goed herinneren dat ik in het oude yorin topic wat zei over een aflevering die op dinsdag was geweest en dat tenminste 1 iemand die de herhaling op zondag altijd keek begon te kankeren over spoilers...
Ga hulp zoeken...
quote:Maar de BBC herhaalt de uitzendingen toch niet
Op maandag 17 maart 2003 23:00 schreef MikeyMo het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat ik in het oude yorin topic wat zei over een aflevering die op dinsdag was geweest en dat tenminste 1 iemand die de herhaling op zondag altijd keek begon te kankeren over spoilers...
quote:IDD
Op dinsdag 18 maart 2003 08:08 schreef CloudStrife het volgende:
Gelukkig heeft er niemand BBC3 in Nederland
Kunnen we het nu weer gaan hebben over 24?
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 18-03-2003 20:58]
quote:kanslozer dan mij komen ze niet, tenzij het een kloon van me is
Op dinsdag 18 maart 2003 20:07 schreef Love_My_Baby het volgende:
.... dus toch kansloos.:P
Naja dat heb je he, als je een beetje kansloos bent
quote:en hoe kansloos ben jij? We kunnen ook samen lekker kansloos gaan zijn
Op woensdag 19 maart 2003 18:49 schreef Love_My_Baby het volgende:
....Kanslozer dan IK dus... Moeilijk man, dat nederlands....Naja dat heb je he, als je een beetje kansloos bent
En Cloudstrife, wordt het weer een spannende aflevering?
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 01:24 schreef APK het volgende:[..]
Maar de BBC herhaalt de uitzendingen toch niet
(Ja af en toe, een paar weken later in een blok...)
Het zouden spoilers zijn als mensen BBC3 zouden hebben, die de volgende uitzending meteen daarna uitzenden, en effe gaan posten wat er volgende week gaat gebeuren....
quote:Je zit in de verkeerde topic
Op zondag 23 maart 2003 15:49 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik heb aflevering 15 al gezien
Ja, dit wordt een spannende aflevering!
Al zijn de afleveringen vanaf aflevering 8 pas echt spannend.
quote:Vertellen ze er (expres, denk ik) niet bij. Ben ook wel benieuwd wie die helikopter heeft neergehaald/gesaboteerd. Over een paar uurtjes weten we meer.
Op zondag 23 maart 2003 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Uit welk land kwam die ambassadeur eigenlijk?
quote:tenzij je hier met Casema opgescheept zit: blauwe schermen ahoy!
Op zondag 23 maart 2003 18:38 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Vertellen ze er (expres, denk ik) niet bij. Ben ook wel benieuwd wie die helikopter heeft neergehaald/gesaboteerd. Over een paar uurtjes weten we meer.
By the weg: ik vond mason een eikel, maar het draait een beetje bij...
Nog 40 minuten....
Kim is gek, die Miguel is echt een kneus. Hoop dat ze hem nog dumpt deze dag.
quote:Maarja we weten nog niet hoe dat loopt natuurlijk.... en dat Palmers ex-vrouw langs zou komen voelde je natuurlijk al aankomen met haar naam op de begintitels
En bij die vader van die meid die die Reza maar verdacht vindt (ok, zij doet wel heel paranoid), die reageerde wel heel vreemd toen ze dat aan hem meldde (jaaa dat heb ik al onderzocht en beter dan jij!)... volgens mij weet die pa er dan wel meer vanaf zelf!
Wel jammer, vind d'r knap irritant namelijk
Man ik vind die sherry toch zoon irritant wijf! Ik Ik Ikke en de rest kan stikken. Zit vast achter zn geld aan
Ik vond het trouwens wel heel stoer van Jack, toen hij Nina zo ging intimideren....Heel cool, vooral omdat zij hartsikke bang was
quote:Wordt dat niet ongeloofwaardig, weer in 24 uur een misdaad oplossen door Jack?
Op maandag 24 maart 2003 17:57 schreef CloudStrife het volgende:
Yep, vandaar dat de serie "24" heet
quote:Sunchaser/cloudstrife is schizofreen!
Op maandag 24 maart 2003 18:01 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wordt dat niet ongeloofwaardig, weer in 24 uur een misdaad oplossen door Jack?
Grappig dat die pa van dat meisje er iets mee te maken heeft! Had ik niet zien aankomen.
Die verhaallijn van Kim vind ik niet echt boeiend, maar wel leuk dat Miquel die vader zijn ass gekicked heeft!
quote:Ik wel een beetje. Hij bleef volhouden dat Reza niets met terroristen te maken had, terwijl die Kate wel iets had gevonden.
Op maandag 24 maart 2003 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Grappig dat die pa van dat meisje er iets mee te maken heeft! Had ik niet zien aankomen.
Of ben ik nou weer helemaal ?
quote:Ja precies, je zou haast wel zoiets gaan verachten nu he!
Op maandag 24 maart 2003 20:38 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Ik wel een beetje. Hij bleef volhouden dat Reza niets met terroristen te maken had, terwijl die Kate wel iets had gevonden.
Misschien is die vader wel een stand-in van de echte vader van Kate en die andere troela en is hij vroeger vermoord. Kan me niet voorstellen dat je je eigen gezin opblaast met een nuke.
Miguel is nu wel wat koeler geworden. Voor de rest vond ik dit niet zo'n geweldige aflevering.
Ik vond het echt zielig dat Mason zo afscheid moest nemen van zijn zoon
En die vader van Megan is ook een ongelofelijke eikel
quote:Ik heb de aflevering nog niet gezien, dus ik weet niet wat Kim gedaan heeft, maar je kunt zelf ook wel bedenken dat zij geen massale paniek gaat veroorzaken. Dan moet de rest van de dag gefilmd worden in LA waar totale chaos heerst? Dat zou een duur grapje worden zeg!
Op maandag 31 maart 2003 12:41 schreef Jape het volgende:
Zeker.. en Kim heeft zich echt goed in de nesten gewerkt... maar gaat ze nou nog massale paniek veroorzaken of hoe zit dat?
quote:Ik vind het nog ongeloofwaardiger dat elk uur met een cliffhanger eindigt
Op maandag 24 maart 2003 18:01 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wordt dat niet ongeloofwaardig, weer in 24 uur een misdaad oplossen door Jack?
quote:aflevering 14 en 15 zijn cooler vind ik
Op maandag 31 maart 2003 20:46 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 8, die van volgende week is going to be superb!
Best 24 episode ever? We shall see.
quote:Ja, daar heb ik echt wat aan nu
Op maandag 31 maart 2003 22:59 schreef Pietjuh het volgende:aflevering 14 en 15 zijn cooler vind ik
Ook mooi vond ik die kop van Jack Bauer zoals hij naar Nina keek, nadat die agent (Miller) out ging.
Maarja boeit voor d erest niet .... s02 = geniaal ..
quote:mensen verklappen al dat die vader er wat mee te maken heeft... maar dat is niet waar !?
Op dinsdag 1 april 2003 23:07 schreef Daborgk het volgende:
hhehehe .. volgens mij weet ik dingen die jullie nog niet weten ..Maarja boeit voor d erest niet .... s02 = geniaal ..
wel duf: zenden zij ipv de previes van volgende wek uit, de preview van deze week
Wees blij. In Amerika moesten ze 3 weken wachten tot het vervolg van die explosie!
quote:ow???? Waarom dat?
Op maandag 7 april 2003 10:19 schreef CloudStrife het volgende:
hehe, dat doen ze omdat het zo spannend is.
Ennuh de volgende aflevering is pas over 2 weken!Wees blij. In Amerika moesten ze 3 weken wachten tot het vervolg van die explosie!
quote:ja ok, maar waarom is het er volgende week niet?
Op maandag 7 april 2003 10:52 schreef dapluiz het volgende:
Dat kwam door de amerikaanse idols geloof ik...
quote:dat buitenshot van dat vliegtuig was anders behoorlijk slecht gerenderd... dan was die vliegtuig explosie uit seizoen 1 toch beter
Op maandag 7 april 2003 14:15 schreef Aarti het volgende:
Het was wel weer een spectaculaire aflevering he? Vooral die kidnap, vliegtuig explosie en die escape van Wieland. Ben benieuwd wie daar achter zit, ik denk Sherry (wat erger ik me aan haar zeg!!!)
Baal dat we nu zo lang moeten wachten op de volgende aflevering!!!
Vond het wel wat overdreven worden nu eigenlijk hoor.. met ontploffing in vliegtuig EN kidnapping enzo...
En waarom vloog Mason Reza nou zo aan?
quote:Omdat Mason strak van de plutonium staat
Op maandag 7 april 2003 15:01 schreef Jape het volgende:
Mooi stukje slapstick met die gasten in het wagentje met de bom erinVond het wel wat overdreven worden nu eigenlijk hoor.. met ontploffing in vliegtuig EN kidnapping enzo...
En waarom vloog Mason Reza nou zo aan?
quote:Jaaa die scene was echt heeeeeeel onprofessioneel gedaan!
Op maandag 7 april 2003 14:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat buitenshot van dat vliegtuig was anders behoorlijk slecht gerenderd... dan was die vliegtuig explosie uit seizoen 1 toch beter
Mason ging door het lint, omdat hij niets meer te verliezen heeft en nu eindelijk antwoorden wilt krijgen. Wie loopt die zaak nu te bedriegen? Reza of Bob Warner? Tja, dan zou ik ook even lekker gaan dreigen en meppen
En dat shot van dat vliegtuig was inderdaad een beetje raar. But who cares. Het was maar 3 seconden
quote:dan nog, 3 seconden een vliegtuigje renderen moet toch niet zoveel kosten lijkt me... Vliegtuigmodel kun je redelijk cheap aanschaffen, geen moeilijke animatie; alleen een beetje wind, bewegende luchthemel, een vlam + rook en een een licht schommelend vliegtuig... that's all
Op maandag 7 april 2003 17:36 schreef CloudStrife het volgende:
Dat stukje over die 3 Arabieren is eigenlijk een zeer goede scene.
Een aardige Amerikaan komt de drie zonder vragen helpen met hun lekke band. Nadat hij de klus geklaard heeft wilt een van de Arabieren nog geld geven, maar de Amerikaan neemt het niet aan. Verder vraagt de Amerikaan of ze meerijden naar een garage om de zooi nog wat verbeteren. Die ene kale Arabier krijgt daardoor het gevoel dat hij niet goed bezig is. Daarnaast ziet hij kinderen basketballen op een pleintje. Kortom, deze Arabier loopt over van emoties en ziet er daarom vanaf. Helaas ziet zijn mede Arabier dat anders in.Mason ging door het lint, omdat hij niets meer te verliezen heeft en nu eindelijk antwoorden wilt krijgen. Wie loopt die zaak nu te bedriegen? Reza of Bob Warner? Tja, dan zou ik ook even lekker gaan dreigen en meppen
En dat shot van dat vliegtuig was inderdaad een beetje raar. But who cares. Het was maar 3 seconden
quote:nee, dit was het slechtste sinds de cgi mieren in Marabunta (waarin een heel dorp werd aangevallen door zwarte stippen
Op maandag 7 april 2003 18:43 schreef CloudStrife het volgende:
Het CG bedrijfje moet ook opdrachten binnenkrijgen hé
En sinds dit vliegtuigje ben ik bang dat het slecht met ze afloopt
Verder wel een koele aflevering. Alles was wel een beetje vergezocht, maar dan moet ook af en toe gebeuren.
quote:z'n familie bellen om de stad uit te gaan
Op maandag 7 april 2003 21:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja je zou verwachten dat ze met hun budget wel iets betere effecten zouden kunnen maken... Voor de rest wel een leuke aflevering, ik ben benieuwd wat die agent met het schokkende bericht doet.
quote:
Op maandag 7 april 2003 21:15 schreef CloudStrife het volgende:
Wat was er vergezocht dan?
Enz. Lynn roelt echt nog steeds. Ik denk trouwens dat Roger Stanton die pik heeft vrijgelaten, om Sherry verdacht te laten lijken.
quote:TOch zijn het dingen die allemaal kunnen gebeuren en dat maakt het zo spannend!
Op dinsdag 8 april 2003 19:24 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Klapband Nina die ffkes iemand zijn keel doorsnijdt Vliegtuig wordt geraakt door raket Bobbie bij de CIA Kidnap in je eigen huis Enz. Lynn roelt echt nog steeds. Ik denk trouwens dat Roger Stanton die pik heeft vrijgelaten, om Sherry verdacht te laten lijken.
quote:GMTA ik wilde net precies hetzelfde posten
Op zondag 20 april 2003 15:39 schreef CloudStrife het volgende:
Vanavond aflevering 9.
23:00 BBC2
Vorige week was er geen 24 vanwege golf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |