Dit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
En tsja, dat roepen we ons over onszelf af toch als je alle opties voor ontspanning van mensen afneemt?
Precies ditquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die tweet lees je ook gewoon op haar toontje. Zelfs dan walgelijk.
niet kunnen drinken=infuus=zkhquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijken mij iets voor de allerkleinsten om met een bovenste luchtweginfectie naar het ziekenhuis te moeten? Kan mij niet zo voorstellen bij pubers ofzo.
lol.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die tweet lees je ook gewoon op haar toontje. Zelfs dan walgelijk.
Bordes geneuzel wordt dus niks. Genot. Tijd om thuis te gaan werken.quote:
Dus geen Ernst Kuipers bij presco volgende week 😮quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef groenen het volgende:
[..]
Bordes geneuzel wordt dus niks. Genot. Tijd om thuis te gaan werken.
Oh ja, het virus.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, het virus.
Het leven stopt bij het virus.
Maar godver, nu kan Mees niet meer naar de Bonobo apen gillen.
die kippen zijn toch nog prima te eten?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Beter een bonobo aap, dan een legkip met een virus....
En dat ondanks dat die kippen al in een lockdown zatenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tja, dat zijn waarschijnlijk dan ook de ouders van die 20-29 groepquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
50-59 stijgt anders behoorlijk..
Ja, is toch prachtig. Zo deal je met een virus. Stel wankers hiero.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
De vraag is: waarom was zo'n gesprek niet sowieso digitaal? Het advies is immers: "werk thuis als dat kan".quote:
Heb je klachten ? Beterschapquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Cynicio het volgende:
Helaas zit ik bij de positieve besmettingen. Toch ben ik trots dat ik mag bijdragen aan dit moment.
Dat had ik tijdens de Dansen met Janssen-piek. Een week thuisgezeten zonder klachten en niemand aangestoken. Plus het was mooi weer toen. Genot.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Cynicio het volgende:
Helaas zit ik bij de positieve testresultaten. Toch ben ik trots dat ik mag bijdragen aan dit moment.
Ja, maar valt best mee. Verkouden, suf, beetje hoofdpijn. Ik heb in de tussentijd wel al een aantal mensen aangestoken (zonder dat ik het wist).quote:
Mede dankzij jou hebben we een recordquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Cynicio het volgende:
Helaas zit ik bij de positieve testresultaten. Toch ben ik trots dat ik mag bijdragen aan dit moment.
Beterschap.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:53 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ja, maar valt best mee. Verkouden, suf, beetje hoofdpijn. Ik heb in de tussentijd wel al een aantal mensen aangestoken (zonder dat ik het wist).
Hopelijk is het snel over!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:53 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ja, maar valt best mee. Verkouden, suf, beetje hoofdpijn. Ik heb in de tussentijd wel al een aantal mensen aangestoken (zonder dat ik het wist).
Omdat de regels alleen gelden voor het voetvolkquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
De vraag is: waarom was zo'n gesprek niet sowieso digitaal? Het advies is immers: "werk thuis als dat kan".
Corona is dus nu echt een verkoudheidje aan het worden hoor ik ook om me heen. Mooiquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:53 schreef Cynicio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |