Zat op de bank, mag nu de meubelen gaan redden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Staat trutje Frenkie nog in de basis? Heerlijk, laten we hopen dat dit soort wanstaltige clubs maar lekker mogen falen.
Dat lijkt mij nou ook verschrikkelijk gezellig!quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef KingRoland het volgende:
ik zou graag een keer samen met @:johannes_vermeer en @:ggmm naar Don't Look Up willen kijken
Die is van ziggo xl afgehaaldquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik the sopranos weer kijken
@:caland
Die gozer was zondag ook de hele tijd in beeld bij die wappiestreamsquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Opeens weet je het. Ik ga met een brandende fakkel voor het huis van Kaag staan
3:10
Man man man
kan het ook niet meer op ALIGOD vindenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef Caland het volgende:
Sowieso walgelijk dat HBO nog steeds geen releasedate heeft in dit KUTLAND
HBOgoden
ik kan niet 7 minuten naar deze aids kijken sorryquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Man man man
'We willen niets met Klaus Schwab te maken hebben'
3 minuut 10 makker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan niet 7 minuten naar deze aids kijken sorry
ik weet niet wat het huis van kaag isquote:
Gewoon zo'n hond op afsturen vind ik ook wel prima.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer was zondag ook de hele tijd in beeld bij die wappiestreams
Wat een topvermaak is dat. En volgens @:atypisch en @:scrummie is het raar als je hoopt dat de politie daar op inramt
Is al opgepakt, was eerder ook al eens bij Hugo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Man man man
https://nos.nl/artikel/24(...)bij-huis-sigrid-kaagquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet niet wat het huis van kaag is
dus het kan ook gelul zijn
echt een kutfilmpje dus
Ook een mongool.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)bij-huis-sigrid-kaag
Wat een KUTvolk. Opruiend wijf met je downie ophitsenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |