Die gozer was zondag ook de hele tijd in beeld bij die wappiestreamsquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Opeens weet je het. Ik ga met een brandende fakkel voor het huis van Kaag staan
3:10
Man man man
kan het ook niet meer op ALIGOD vindenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef Caland het volgende:
Sowieso walgelijk dat HBO nog steeds geen releasedate heeft in dit KUTLAND
HBOgoden
ik kan niet 7 minuten naar deze aids kijken sorryquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Man man man
'We willen niets met Klaus Schwab te maken hebben'
3 minuut 10 makker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan niet 7 minuten naar deze aids kijken sorry
ik weet niet wat het huis van kaag isquote:
Gewoon zo'n hond op afsturen vind ik ook wel prima.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer was zondag ook de hele tijd in beeld bij die wappiestreams
Wat een topvermaak is dat. En volgens @:atypisch en @:scrummie is het raar als je hoopt dat de politie daar op inramt
Is al opgepakt, was eerder ook al eens bij Hugo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Man man man
https://nos.nl/artikel/24(...)bij-huis-sigrid-kaagquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet niet wat het huis van kaag is
dus het kan ook gelul zijn
echt een kutfilmpje dus
Ook een mongool.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)bij-huis-sigrid-kaag
Wat een KUTvolk. Opruiend wijf met je downie ophitsenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Man man man
quote:
Leuk feitje: Mongolië zou eigenlijk het Dubai van Azië worden, maar is niet gelukt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Japanner? Lijkt meer op een Mongool.
Laat mij erbuiten, schavuit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie @:onlogisch een DM sturen
ik zou gewoon de tv uitzetten en naar series kijken op netflix ofzo. ik kijk bijvoorbeeld naar Koreaanse series ipv Op1quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef Regilio_ het volgende:
Ga je zappen, zie je Rutger Bregman () met zijn deugneus bij Op1 zitten, en bij Beau Marieke Elsinga die de bestorming van het Capitool gaat bespreken
![]()
Heb je Boba Fett al gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou gewoon de tv uitzetten en naar series kijken op netflix ofzo. ik kijk bijvoorbeeld naar Koreaanse series ipv Op1
Je hebt gelijk. Hoe heet die serie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou gewoon de tv uitzetten en naar series kijken op netflix ofzo. ik kijk bijvoorbeeld naar Koreaanse series ipv Op1
lijkt wel de middeleeuwen met al die complotten en die debielenquote:
wie ben jijquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef Regilio_ het volgende:
Ga je zappen, zie je Rutger Bregman () met zijn deugneus bij Op1 zitten, en bij Beau Marieke Elsinga die de bestorming van het Capitool gaat bespreken
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ratten hadden we al (rotterdammers)
Bijvoorbeeld deze van Koreaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hoe heet die serie?
Haha wtfquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld deze van Korea
of deze Japanse serie (aanrader)
Ik las wat andersquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zit je nou te lachen joh tamzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |