Ze zijn dacht ik ook nog bezig met een speciaal omicronvaccin.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je in de zomer weer om te reizen
Sad
Ja ik wacht wel tot maart-april, of februari als Servie opeens streng wordt (maar dat denk ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn dacht ik ook nog bezig met een speciaal omicronvaccin.
En pillen. Daar zal @Caland bovengemiddeld geinteresseerd in zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn dacht ik ook nog bezig met een speciaal omicronvaccin.
Ik laat me helemaal VOLPOMPEN met Pfizer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je in de zomer weer om te reizen
Sad
Een tijdje terug las ik ook nog iets over een neusspray, dat lijkt me ook wel wat voor hem.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En pillen. Daar zal @:Caland bovengemiddeld geinteresseerd in zijn
Moet jij geen users een ban aansmeren ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En pillen. Daar zal @:Caland bovengemiddeld geinteresseerd in zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk Stay Close.
Iemand al gezien? Twijfel om door te kijken.
quote:1/10
Can't even hold your attention for 5 mins
Xavier_Stone31 December 2021
This is a struggle to watch.
quote:8/10
Enjoyably and binge worthy
npjy834 January 2022
Not sure why others hated this. I have family who watched this and enjoyed it as well. Those who gave up after 2 episodes don't have any attention span.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet jij geen users een ban aansmeren ofzo?
Ik wist niet eens dat er voetbal was vandaag.quote:
Dacht dat het sterren op het doek was ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef Caland het volgende:
Ik kijk een portret van Anton Adriaan Mussert
Iemand al gezien? Twijfel waar ik deze docu mee kan vergelijken
Zo Spurs - Chelsea, halve finale league cup.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er voetbal was vandaag.
Ik ook niet Nielsie, ik ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er voetbal was vandaag.
Staat trutje Frenkie nog in de basis? Heerlijk, laten we hopen dat dit soort wanstaltige clubs maar lekker mogen falen.quote:
Zat op de bank, mag nu de meubelen gaan redden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Staat trutje Frenkie nog in de basis? Heerlijk, laten we hopen dat dit soort wanstaltige clubs maar lekker mogen falen.
Dat lijkt mij nou ook verschrikkelijk gezellig!quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef KingRoland het volgende:
ik zou graag een keer samen met @:johannes_vermeer en @:ggmm naar Don't Look Up willen kijken
Die is van ziggo xl afgehaaldquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik the sopranos weer kijken
@:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |