Gaat het?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, toen was hij nog helemaal geen zielige tokkie die iets te snel op zijn piemeltje is getrapt inderdaad.
Zaken als 'en nu niet weggaan' zouden wat sterker overkomen als je niet eerst het meest kansloze account ooit genaamd 'badderharring' had gehad maar ga vooral door met deze stoere act!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Meer dan prima, dank je! Lief dat je het vraagt.
Hij kreeg niet voor niets speciaal onderwijs.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:scrummie is een speciale jongen.
En net was je nog zo aardig en bezorgd. Jij bent ook maar een vreemde vogel hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaken als 'en nu niet weggaan' zouden wat sterker overkomen als je niet eerst het meest kansloze account ooit genaamd 'badderharring' had gehad maar ga vooral door met deze stoere act!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En net was je nog zo aardig en bezorgd. Jij bent ook maar een vreemde vogel hoor.
Hallo user @Littlerabbit , fijne werkdag gehad?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeer blij dat ik spoedig weer de energie noch zin heb om op fok te komen.
Doe ff norm allemaal ofzo
Geen spat veranderdquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt uit de hand te lopen, ik ben er even vandoor. Even onlo jr. op bed gooien
Gelukkig is het zelfreinigende vermogen van dit topic enorm en zijn mods gewoon overbodig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt uit de hand te lopen, ik ben er even vandoor. Even onlo jr. op bed gooien
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef onlogisch het volgende:
Ga weg met deze proletenonzinquote:
Dit is echt intens treurig maar ja, jij bent Paul.quote:
Ik heb vakantie maar mijn auto ging rond Hamburg Total loss en na 3 dagen vastzitten verveel ik mij nu genoeg om hier weer actief te postenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hallo user @:Littlerabbit , fijne werkdag gehad?
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vakantie maar mijn auto ging rond Hamburg Total loss en na 3 dagen vastzitten verveel ik mij nu genoeg om hier weer actief te posten
Fantastisch.
Hallo ons Braddie zit er gewoon in. Dit is het begin van zijn beroemdheid hoorquote:
Haha wel echt waar. God wat ben ik slecht in zeldaquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
LittleRabbit heeft zelfs een Switch gekocht om maar niet op FOK te hoeven komen
Witkokendziedendheetquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, toen was hij nog helemaal geen zielige tokkie die iets te snel op zijn piemeltje is getrapt inderdaad.
Ik game alleen op mijn PlayStation 5.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je WoW speelde had je dit geweten.
Jan Roos is een ongekende debiel.quote:
Net geboosterd allen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef Caland het volgende:
Allemaal schapen in dit topic
Lees je in!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |