SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
En een popup op Tix.nl, transavia, wizzair, easyjet...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de ingang van het vliegtuig komt voortaan een pop van Jetten te staan die afkeurend met zijn vingertje zwaait.
Ja hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
@:Dud0r kun jij die letterbende in de tt vervangen door een apostrof?
Een rob-upquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een popup op Tix.nl, transavia, wizzair, easyjet...
oh dat heb ik paar maanden terug ook ergens gespeeld met die kleine van me. Best een grappig spelletjequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Goitske het volgende:
Ff Bollo het spel kakkerlakken salade uitgelegd en rondje gespeeld. Nog even en hij maakt z'n vader met gemak in . Ff door oefenen
Met volwassenen spelen, hoog tempo echt leuk en op het laatst ben je het hele spoor bijster...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat heb ik paar maanden terug ook ergens gespeeld met die kleine van me. Best een grappig spelletje
Eigen belang, eigen merk eerst.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Waarom staat de Nutri-score alleen bij AH merken
Dit was in een eetcafetje. Heb het spel niet zelf dus dat gaat lastig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Met volwassenen spelen, hoog tempo echt leuk en op het laatst ben je het hele spoor bijster...
Dit is een mooi kleintje makkelijk mee te nemen potje duurt niet lang op zich wel zo fijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit was in een eetcafetje. Heb het spel niet zelf dus dat gaat lastig.
Verder zou ik ook niet weten met wie ik het dan zou moeten spelen.
De groep vrienden waar ik mee speel is voornamelijk magic en wat uitgebreidere bordspellen.
Zo blijft dit land te dikquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigen belang, eigen merk eerst.
Ik heb meestal iets mee dat hij kan tekenen en kleuren als ik zoiets met hem ga doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dit is een mooi kleintje makkelijk mee te nemen potje duurt niet lang op zich wel zo fijn
Ik neem ook wel spelletjes mee als we bijv naar terras gaan om even de kinderen te vermaken
land #viesdikquote:
Ja sorry.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, kan ik voortaan de appie de schuld geven.
Daar kopen we niks voorquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:57 schreef bitterbal het volgende:
er probeert een boot te 'parkeren' . lukte blijkbaar niet. kwam er een ander bootje aangesjeesd en die helpt hem nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |