Met een lelijk gezichtquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:06 schreef puzziepie het volgende:
Klitty is weer helemaal blij, ze hoort er bij
Wel slim van haar ja, koude lijken me niet te vreten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je had ze ook warm kunnen maken, deed Vera ook
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]Het was wel iedere dag spannend ja
Ik had niet door dat het over DGK gingquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Staat dat er gewoon los. was als reactie op DGK.
bb australie die hebben het begrepenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.
Hey Renequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:01 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk kitty lekker etentoppertje
quote:
koud werden ze ook niet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je had ze ook warm kunnen maken, deed Vera ook
Het is net als de vorige, sporten en hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.
Je maakte TV Eric. DGK vergeet ik nooit weer.quote:
Compleet ander concept .. hebben geen livestreams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bb australie die hebben het begrepen
Tis al 14 uur geweest, ze zijn laat dan en spannend, benieuwd of we inderdaad iets te zien krijgen.quote:
Leuk je weer eens te zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]![]()
toppertje kwam ook ff kijken maar wat een gegil bij die mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |