ik heb abo 4 schermen en we betalen met 3 in de fam, 1 scherm over .quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Videoland heeft ook leuke docu’s met middelmatige CN’ers
Jij snapt hoe 't werktquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Hznootje het volgende:
BB was duidelijk tijdens de SL.. allemaal meewerken aan de activiteit
de nieuwe zitten opgesloten. Ze hebben het erover dat kitty zich buiten gesloten voelt. Ze doet dat helemaal zelfquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat fluisteren van die twee nieuwen... kan ze nog weleens de kop kosten als er een andere nieuwe inwoner komt die dit gezien heeft.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
de nieuwe zitten opgesloten. Ze hebben het erover dat kitty zich buiten gesloten voelt. Ze doet dat helemaal zelf
Die Narwal chick mag weg , ik vind haar achterbaksquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat fluisteren van die twee nieuwen... kan ze nog weleens de kop kosten als er een andere nieuwe inwoner komt die dit gezien heeft.
Ja ze zondert zich afquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
de nieuwe zitten opgesloten. Ze hebben het erover dat kitty zich buiten gesloten voelt. Ze doet dat helemaal zelf
Ik wacht nog ff totdat ik haar in bikini heb gezienquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die Narwal chick mag weg , ik vind haar achterbaks
Komt volgens mij steeds van die knul af dat geroddel en gesmoesquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die Narwal chick mag weg , ik vind haar achterbaks
Behalve Klittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Hznootje het volgende:
BB was duidelijk tijdens de SL.. allemaal meewerken aan de activiteit
Ik wil Nouch in bikiniquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff totdat ik haar in bikini heb gezien
En BB probeert de boel een beetje te redden door haar nu slaaptijd te geven....quote:
Ik zou willen dat ik zoveel uur slaap had gehad vannacht als die kitty heeft gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En BB probeert de boel een beetje te redden door haar nu slaaptijd te geven....
Maar ze moesten toch onderhand weten dat dat "ingrijpen" allen maar averechts werkt.
Doei Kitty
Dus wat Hazelnoot zegt klopt dan nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En BB probeert de boel een beetje te redden door haar nu slaaptijd te geven....
Maar ze moesten toch onderhand weten dat dat "ingrijpen" allen maar averechts werkt.
Doei Kitty
Ik had jou ook nog niet gezienquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:52 schreef cheanny het volgende:
Salar en zijn haar. Echt een dingetje voor hem!
Zou zeggen naar huis.Daar heb je zoveel haar rommel als je wiltquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:52 schreef cheanny het volgende:
Salar en zijn haar. Echt een dingetje voor hem!
Jawel, maar ze hebben Kitty dispensatie verleend. En daar gaat het mis.. nog meer misquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus wat Hazelnoot zegt klopt dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |