Klitty was gisteren ook al boos. Is ze ook wel eens vrolijk?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
Bewoners staan eerder op dan ik...![]()
Kitty boos woest nog of is ze alweer aan het delegeren
je moet wel toegeven, het goeie eraan is dat er veel meer initiatiefnemers zijn dit jaar en niet alles beslist word door een Nick of Michel die dan blindelings gevolgd wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Christoff en Sercan.
Publiek houdt er niet van. Diertjes vangen. Dat gaat kijkcijfers kosten.
Ik weet nog dat ene G in Utopia een mierennest ging verbranden. De domme sukkel.
BB roept ze nog wel naar de DBK
Klopt, maar tussendoor ging het over Kitty.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen met tape een soort springtouw maken?
cafeetassenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je de glaasjes bedoelde waaruit ze aan het drinken waren
Was hij knap? Dan was het Tobias.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt, maar tussendoor ging het over Kitty.
En er stond net nog even een derde jongen bij.
Maar die namen, ik ben er nog niet
Volgens mij Salar, omdat hij zijn hoodie ook op heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:45 schreef Stargazing het volgende:
wie is er net naar de dbk geroepen? ik begrijp die stem echt maar voor de helft
De Kit is in ieder geval terugquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:45 schreef Stargazing het volgende:
wie is er net naar de dbk geroepen? ik begrijp die stem echt maar voor de helft
Nu leg je de lat wel heel hoog hequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
oh ze is zo klaar met janken, als ze nu ook eens klaar is met dat zeuren en negatieve gedoe zou fijn zijn
Deze 3quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Was hij knap? Dan was het Tobias.
Ze doen het expres, kak!quote:
De Kitquote:
ze doet het zelf, de rest heeft plezier met elkaar maar Kitty sluit zich constant af en blijft op haarzelf. Je kan evengoed gewoon vragen om genomineerd te wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu leg je de lat wel heel hoog he
man manquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef mikekomen het volgende:
Nou kom op... Genoeg gelachen. Wij willen bloed zien!
Ze komt over als een moeder die tegen een burn out aan zit die op hyperactieve kinderen moet lettenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze doet het zelf, de rest heeft plezier met elkaar maar Kitty sluit zich constant af en blijft op haarzelf. Je kan evengoed gewoon vragen om genomineerd te worden
Kitty koosquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
waarom moet ik naar els kijken terwijl je op de achtergrond de anderen plezier hoort maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |