Eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:14 schreef Stargazing het volgende:
Deze groep is echt een grote verbetering tegenover vorig jaar, het voelt ook al meer als een groep en niet als België vs Nederland
Hey Paul. Ja ik las al zoiets met die clown, ben benieuwdquote:
4 tot max 5 uurtjesquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:09 schreef Burner82 het volgende:
Hoe lang heeft Kitty geslapen eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:17 schreef DarkRaven70 het volgende:
Goedemorgen allemaal, koffieeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
24/7 opgesloten zitten met 10 andere die niet precies doen wat jij wilt, ontzettend slecht slapen en heel snel last van een bezwaard geweten... Dan kun je vrij snel para worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:17 schreef greysbones het volgende:
Wat ik me nu afvraag.. speelt kitty het spel of is ze echt zo para
Heel snel jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
24/7 opgesloten zitten met 10 andere die niet precies doen wat jij wilt, ontzettend slecht slapen en heel snel last van een bezwaard geweten... Dan kun je vrij snel para worden.
Jaaaaquote:
Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:20 schreef Burner82 het volgende:
Of je mensen die zo para zijn/zo makkelijk uit hun slof schieten toegang moet geven tot keukenmessen, vind ik weer een ander verhaal
Kittyquote:
beetje beiden denk ik, ik kan me wel voorstellen dat als iemand zo weinig slaapt en constant spel maakt over het slapen dat ze uitgeput en gefrustreerd raakt, die zal dit geen 100 dagen vol houdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:17 schreef greysbones het volgende:
Wat ik me nu afvraag.. speelt kitty het spel of is ze echt zo para
Kutty ging in een temper tantrum vannacht... Staat hierboven ergens een filmpje van geloof ikquote:
Zou ook nog kunnen.Ik dacht een bekende MC te horen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Las bij reality.fbi (dus korrel zout, maar hij heeft ook wel dingen goed), dat de stem wellicht Leon Verdonschot is.
En in het media topic (makkelijker te vinden)quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kutty ging in een temper tantrum vannacht... Staat hierboven ergens een filmpje van geloof ik
Thomas?quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paul. Ja ik las al zoiets met die clown, ben benieuwd
Even kijken danquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En in het media topic (makkelijker te vinden)
WIe is Thomas?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |