Ook al eerder gemeld. Snap de link ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:12 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Bij elke nieuwe bewoner zien we een clown langsfietsen.
Zou dit ook een nieuwe bewoner zijn? Of een clown komt in de finale een proef doen of of?
En in zijn introductiefilmpje heeft Dimi gezegd dat hij een clown is ....quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens CoS fietst bij Dimitri geen clown langs! Als enige.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
En in zijn introductiefilmpje heeft Dimi gezegd dat hij een clown is ....
Vast welquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grote kans dat die alleen wat aan het dollen is.
Eens kijken hoe hij spagetti maakt met rijst kip en broccoli.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog wat met oudbewoners gaat gebeuren inderdaad, dat was nog wel de bedoeling begreep ik. Dus waarschijnlijk komt Nick terug voor een dag of wat.
Verschrikkelijk lijkt me datquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Vast welAl zou ik het oprecht leuk vinden als hij ineens binnen stapt
Als eeuwige looser van BB nog komen opdagen ? Ik bleef weg in zijn plaats. Maar Nixke heeft aandacht nodig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Vast welAl zou ik het oprecht leuk vinden als hij ineens binnen stapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |