Ik zit nog in quarantaine, hele schoonfamilie besmet behalve ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog geen covid gehad. Het gaat met een grote boog om mij heen volgens mij.
Of je hebt het al asymptomatisch doorgemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog geen covid gehad. Het gaat met een grote boog om mij heen volgens mij.
Fuck de staatsloterij, ik heb de jackpotquote:
Of corona is bang voor mijn superioriteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of je hebt het al asymptomatisch doorgemaakt
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Een slimme accountant die verschuift wat omzet naar het juiste kwartaal zodat er max NOW kan worden aangevraagd.
Inmiddels heeft iedereen een afspraak kunnen maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
de ouderen hebben de booster al kunnen krijgen, geen medelijden meer mee hebben
Net als de rest van de wereld, wel fijn dat ze het nu zelf ook een soort van toegevenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
Gommers weet het allemaal ook niet meer.
Ik heb die van mij afgezegd vandaag, had voor zondag aanstaande een afspraakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inmiddels heeft iedereen een afspraak kunnen maken.
Ik ben vandaag boostered.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |