Waar loop je die aandoening op?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
bron contact onderzoek ... onthoudt dat nu eens ...
idem ditoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan hoef ik me daar voorlopig geen zorgen over te maken.
Dat altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, het kan nog wel even duren.
Maar we kunnen alvast plannen maken voor de meet
Afkorting voor bron- en contactonderzoekquote:
Moet je eerst corona krijgenquote:
had ik al opgelost voor jequote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat altijd@:Superbadeendje maakt sowieso het kampvuur
[..]
Afkorting voor bron- en contactonderzoekDus dan bellen we mensen die positief zijn getest op corona en in de "oude tijd" (lees; een half jaar geleden) vroegen we nog van alles uit over waar ze waren geweest, wie ze hadden ontmoet en gingen we ook die mensen bellen, en was er administratief veel te doen qua registratie.
Nu is er niet veel meer van over en bellen we alleen om de uitslag door te geven mocht men het nog niet weten, vragen of de standaard mail is aangekomen, en geven we isolatie adviezen voor die persoon zelf. Verder is er niet veel meer van over
quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat altijd@:Superbadeendje maakt sowieso het kampvuur
Maandag 10 januari:quote:
Cool !quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maandag 10 januari:
Voormiddag: Crea
Namiddag: Oud papier
Donderdag 13 januari:
Voormiddag: Atelier Verellen
Namiddag: Recrea fietsen
Maandag 17 januari
Voormiddag: was en strijk
Namiddag: groenten snijden
Donderdag 20 januari
Voormiddag: Core stability / atletiek
Namiddag: Crea
Een paard heeft een mondquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik wil even terugkomen op een eerdere opmerking.
Ik zei dat ik een gegeven paard niet in de bek moest kijken, maar nu dat paard een hele manege is doe ik het toch
Heeft het nog nut om duidelijkheid te vragen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik zei dat ik een gegeven paard niet in de bek moest kijken, maar nu dat paard een hele manege is doe ik het toch
Sieraadjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik heb wat gratis cryptomuntjes gehad. Die waren 2 dagen later een heel leuk bedrag waard.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft het nog nut om duidelijkheid te vragen?
Of wilde je gewoon even ventileren?
Ik moest aan je kerstpakket denken.quote:
I get it.. Ja, "The what if... "quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wat gratis cryptomuntjes gehad. Die waren 2 dagen later een heel leuk bedrag waard.
Omdat ze gratis waren is alle winst mooi meegenomen, en de kans is er ook dat ze na wat hype straks bijna niets meer waard zijn. Maar nu was de hype nog niet over, en zijn ze 4x zoveel waard, en baal ik dus toch een beetje van mijn 'voorzichtigheid'
Begreep ik, maar dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest aan je kerstpakket denken.
Ja, daarom, nog steeds blij mee, dat welquote:Maar gratis geld is ook leuk
Dat zul je steeds meer zien, tot straks bijna iedereen 'in' isquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I get it.. Ja, "The what if... "
Ik heb een buurman die is "all in" hij is voor gek verklaard.. maar is nu zijn huis compleet aan het verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |