Zoals het hoort.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens.
Kijk eens wat voor een qualiteitsfokkers dat opgeleverd heeft hier in 40+ alleen al
Ik kwam binnen zonder kloppen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik keer even mijn kont en er is een nieuw topic geopend![]()
Nee gooi dit forum nog lang niet dicht
Sorry dat we niet op jou gewacht hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ook niet, ik ging ervan uit dat de deur gewoon wagenwijd open stondquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam binnen zonder kloppen.
Was dat altijd al van Nestle ? Staat me een ander merk bij.. kan er niet op komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie de TT en moet gelijk aan dit godenvoedsel denken![]()
[ afbeelding ]
Lastigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ging ervan uit dat de deur gewoon wagenwijd open stond
Lekker de nieuweling in het oude topic achterlatenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sorry dat we niet op jou gewacht hebben.
We hebben een draaideur met een leeftijdsgrens.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ging ervan uit dat de deur gewoon wagenwijd open stond
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker de nieuweling in het oude topic achterlaten
Ik ga er toch wel vanuit dat ik nog even begeleid wordt hier
Die kunnen nog in genoeg andere woorden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weiger de Q te laten vallen
Geen idee, ik lette altijd alleen op Quality Street en toen wist ik dat het goed wasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat altijd al van Nestle ? Staat me een ander merk bij.. kan er niet op komen.
Maar ik val heel vaak met de deur in huis, moet je dat ding ook weer opnieuw terugzettenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig
Ventileren <> Gasprijs
Nu nogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Kado en buro was ook echt fout op de lagere school.
Qultuur Barbaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kunnen nog in genoeg andere woorden.
Ze zijn mij ook vergeten hoor, ik kom hier toch al een heel aantal dagenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |