quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Viel op inderdaad, ik dacht dat ze wat wilde zeggen maar zag dat Peter erbij was.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan bij mij zien dat het vroeger een feestje was!De leeggelopen ballonnen hangen er nog
Naja, zoals ik al zei: alle borsten zijn mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet druk over maken. Als er een leuke vrouw aan vast zit, is de reactie op elk paar borsten " YAY! BORSTEN!"
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
het word verkeerd verteld. Er stonden buiten nog 2 boodschappen kratten vol broccoli, die werden al wat slapjes, kittie vond het zonde weg te gooien, en heeft alle broccoli in stukjes gesneden. Daarna gekookt en in zakjes ingevroren, voor slechtere tijden. ze is daar anderhalf uur mee bezig geweest. Ze word hier helaas een beetje zwart gemaakt, terwijl ze het goed bedoeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
5 uur broccoli koken?![]()
Daar blijft toch niks meer van over?
Gebrek aan mensenkennis heb ik nog geen pasklaar antwoord opquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gebrek aan mensenkennis heb ik nog geen pasklaar antwoord op
Tja, doet hij zelf. Man up.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is daar in de quarantaine gestopt
Een lul die niet zo bruikbaar is dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gebrek aan mensenkennis heb ik nog geen pasklaar antwoord op
Zoals Soury zou zeggen: ben jij achterlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Een lul die niet zo bruikbaar is dus.
Je moet je eigen kraan zelf dichtdraaienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef mario390 het volgende:
als ik binnen word zijnheeft
me niemand te roepen dat het
water lopt
hoezo? schikane dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet je eigen kraan zelf dichtdraaien
wrijf 3 keer over de hoorns van het maskerquote:
BB: KRISTOF! NIET DIE HOORNquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
wrijf 3 keer over de hoorns van het masker
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef engine het volgende:
hahaha dat wrijven is wel een beetje zielig
Batterijtje erop als ze slaaptquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De vader van Narwal:
[ afbeelding ]
Mag, vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:41 schreef rinardo het volgende:
we mogen hier over de live uitzending praten? vorig jaar niet? even voor de zekerheid.
Mag. En in COS mogen spoilers ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
vorig jaar uiteindelijk wel toch
of heb ik het nu mis?
@:Benny?
prachtig hequote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef Ireth het volgende:
Fuck, nou heb ik kristof toch nog horen zingen
En nu is je lever weer ietsje beter!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef Ireth het volgende:
Fuck, nou heb ik kristof toch nog horen zingen
als kitty voorbeeld nederlander moet zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:44 schreef Whuzz het volgende:
Kristof: "Dus jij bent van Nederland Kitty?"
IK ONTKEN ALLES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |