Aan het ringetje he?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
engine, hier gaat mn boombox gwn mee naar t tuinhuisje
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kut is dat he? Valsspelen met kleding? Dat je denkt dat het lekker is, gaat de kleding uit... niks meer van over!
Ja push-ups met kipfilet vulling, ik heb het tegen jullie!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kut is dat he? Valsspelen met kleding? Dat je denkt dat het lekker is, gaat de kleding uit... niks meer van over!
Ja push-ups met kipfilet vulling, ik heb het tegen jullie!
Grapje hoor.quote:
hoe opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:25 schreef danilel het volgende:
[..]
ik snap haar strategie, ze kan daar soep van trekken
De overgang helpt ook niet mee, arme oprechte en eerlijke Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:25 schreef danilel het volgende:
[..]
ik snap haar strategie, ze kan daar soep van trekken
wacht wat!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Grapje hoor.
Ik vind alle borsten mooi, maar val op kleine B-cups.
Dus laat die kipfilets lekker achterwege, ze zijn al prachtig!
Wacht maar tot er paddestoelen op gaan groeienquote:
Zure Klittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot er paddestoelen op gaan groeien
Je kan bij mij zien dat het vroeger een feestje was!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Grapje hoor.
Ik vind alle borsten mooi, maar val op kleine B-cups.
Dus laat die kipfilets lekker achterwege, ze zijn al prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe lang kan je doen over een tafel afnemen zeg
Yup! Niks mis mee hoor. Uiteraard wel in verhouding met het lichaam.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wacht wat!!!
kleine B???
alles goed??
prinsesssssssquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe lang kan je doen over een tafel afnemen zeg
Viel op inderdaad, ik dacht dat ze wat wilde zeggen maar zag dat Peter erbij was.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
die nieuwe dame wil graag in de buurt blijven van Salar
dacht dat je gay wasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup! Niks mis mee hoor. Uiteraard wel in verhouding met het lichaam.
Een wat voller lichaam, dan liever ook wat vollere borsten. Maar "petite" met een B-cupje, dikke prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |