klinkt hearlikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honing
Idioot, je zit mij hier een beetje lekker te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honing
Zal ik ze voor je bakken?quote:
Als je dat wilt doen, zou ik dat super mega lief vindenquote:
Komt voor de bakker.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, zou ik dat super mega lief vinden
Ik heb nog een pak koekjesmix liggen.quote:
Nou hup de keuken in, of doe maar straks je moet natuurlijk eerst nog koken en etenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak koekjesmix liggen.
Zit je al in de trein, ik kom ze niet brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hup de keuken in, of doe maar straks je moet natuurlijk eerst nog koken en eten
Tjonge, waarom moet ik ze nu weer halen dan man manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je al in de trein, ik kom ze niet brengen.
Mijn parkiet heeft geen zin om ze te komen brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tjonge, waarom moet ik ze nu weer halen dan man man
Stuut ze maar opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft geen zin om ze te komen brengen.
Zo wordt het nooit wat tussen ons.quote:
Nee schiet niet op zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat tussen ons.
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.quote:
Zou kunnen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.
quote:
Hé niet mijn post aanpassenquote:
Wat een boefje is die maily ook.quote:
Beetje welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een boefje is die maily ook.
Een heel klein beetje heel erug veelquote:
Moet ze billenkoek krijgen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heel klein beetje heel erug veel
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heel klein beetje heel erug veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |