Ja klopt, ze kan er zelf ook niets aan doen verder. Beetje ranzig van de redactie om ze zo te laten lopenquote:
naaktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:58 schreef mario390 het volgende:
denken julie de meisjes douchen in
badpak of naakt?
Ze kan toch douchen en kleren wassen , was beer : )quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja klopt, ze kan er zelf ook niets aan doen verder. Beetje ranzig van de redactie om ze zo te laten lopen
Ja preciesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze kan toch douchen en kleren wassen , was beer : )
Plaatjes werkt hier wel met de chrome plugin. , de gifs met de gyazo app werken niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet cappen , het is wat het is.
Apart toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plaatjes werkt hier wel met de chrome plugin. , de gifs met de gyazo app werken niet.
Ik heb in chrome de hardwareversnelling uit gezet en dat werktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plaatjes werkt hier wel met de chrome plugin. , de gifs met de gyazo app werken niet.
Hier prima met FFquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aangezien de liveshow (en exit) dit seizoen pas op zaterdag ipv donderdag is, zullen de nominaties niet noodzakelijk weer op dinsdag zijn zoals vorig jaar. Zou wel leuk zijn als ze daar sowieso wat meer mee spelen en het de ene week op donderdag doen, de andere keer op maandag, ... Op dat vlak mag er ook wel wat verrassing zijn, anders valt men mss weer in de routine van bepaalde dagen alleen maar bezig te zijn over de naderende nominaties.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja vreemd... bij anderen wel.. dat is nog irritanter
Ik kan gewoon met Gayzo cappen in Chrome (Mac-versie) zonder plugins o.i.d.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In Chrome > instellingen > geavanceerd > systeem > hardware versnelling indien beschikbaar > uitzetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja vreemd... bij anderen wel.. dat is nog irritanter
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat ze elkaar tijdens de streamlocks schoon likken
Ga ik proberenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:05 schreef Ebinas het volgende:
In c
[..]
In Chrome > instellingen > geavanceerd > systeem > hardware versnelling indien beschikbaar > uitzetten.
AL geprobeerd?
Ik ben er klaar mee , ga het niet meer proberen .quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als het niet werkt met chorme open videoland op Edge, dan zou het moeten werken (en niet zwarte filmpjes)
Welke vrouw is je favorietjequote:
wacht ik nogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke vrouw is je favorietje
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:05 schreef Ebinas het volgende:
In c
[..]
In Chrome > instellingen > geavanceerd > systeem > hardware versnelling indien beschikbaar > uitzetten.
AL geprobeerd?
Het werkt !!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat werkt, zeker weten, wel opnieuw opstarten!
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
poets je tanden dan ook vies wijf
Nee, de gozerinquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat die gozer die gisteren in die container zat?
Lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaen vervolgens gooit ze een nagel achter haar
ik heb ook grenzen met wat ik capquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaen vervolgens gooit ze een nagel achter haar
Barbamama?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet waar Kitty beetje op lijkt, op die ene actrice die heeft ook zo'n brede lach en blond haar ( weet alleen haar naam niet )
Hebben ze nu al tandenborstels?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
poets je tanden dan ook vies wijf
op 1 die al 20 jaar dood is ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet waar Kitty beetje op lijkt, op die ene actrice die heeft ook zo'n brede lach en blond haar ( weet alleen haar naam niet )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |