"We weten het niet, maar we voorspellen sowieso hel en verdoemenis"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:21 schreef XSbig het volgende:
[..]
Daar gaat het omt even overnadenken. U hoort in de zomer van ons.
Dit ja, juist de bewust ongevaccineerdenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dat denk jij? Die mensen komen wel op andere plekken samen.
Als je dan maar niet dagelijks hier komt melden hoe leuk het is in het zuiden zoals sommige users doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef popje het volgende:
[..]
Ik vlucht vanavond weg uit Amsterdam :-), ik ga maar eens onderduiken in het zuiden des lands...
Geen fan van Pietertje, maar het wordt tijd dat ook de politiek eens kritischer wordt op het RIVMquote:
Wow er zit iets diepquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dan maar niet dagelijks hier komt melden hoe leuk het is in het zuiden zoals sommige users doen.
Alleen het woord zuiden al, zo van kijk mij eens interessant doen. Dezelfde type mens die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ondernemer zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ja mooi gesproken, dat boeit alleen het OMT en Den Haag wel en die houden ons in hun greep..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:20 schreef Discombobulate het volgende:
Maar goed, laten we ons niet de kast op jagen simpelweg door het aantal besmettingen. Als de info klopt over omikron boeit het een stuk minder.
Ik ben het wel met je eens over die mensen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dan maar niet dagelijks hier komt melden hoe leuk het is in het zuiden zoals sommige users doen.
Alleen het woord zuiden al, zo van kijk mij eens interessant doen. Dezelfde type mens die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ondernemer zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
? Van deze reactie snap ik niks, ik ben geen ondernemer en ik werk al bijna 2 jaar thuis... ik ga gewoon bij familie in Brabant logeren en maakte daar in combinatie met het aantal besmettingen een grapje van...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je een depressie ofzo? Ga anders even naar het zuiden in Brabant. Daar knapt een mens van opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was een tijdje geleden een bericht dat ze naar een testcapaciteit van 200k per dag willen. Bij een percentage positief van rond de 30% zoals we nu zien, betekent dat dat het maximaal aantal gemelde positieve gevallen rond de 60k per dag ligt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:24 schreef byah het volgende:
Gelukkig zullen wij altijd braaf onder de 25k blijven door de max testcapaciteit
Hoe worden de cijfers gemanipuleerd als dit gewoon de officiële cijfers zijn uit een rapport?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:22 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Worden de cijfers gemanipuleerd of is dit per ongeluk gebeurt?
Indien ja, wat (of wie?) wordt er dan nog meer gemanipuleerd vraag je je dan af, of niet?
Het waren er eerst 417k, paar maanden later zijn het er nog 398k.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe worden de cijfers gemanipuleerd als dit gewoon de officiële cijfers zijn uit een rapport?
Gemanipuleerd geloof ik niet. Maar vooral datgene zien wat je wil zien is een hele menselijke neiging.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:22 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Worden de cijfers gemanipuleerd of is dit per ongeluk gebeurt?
Indien ja, wat (of wie?) wordt er dan nog meer gemanipuleerd vraag je je dan af, of niet?
Ik had toch wel verwacht dat mensen deze meme zouden kennen inmiddels. Blijkbaar moet ik vaker uit mijn VBL en DRT bubble komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Caland trollt nu heel COR.
Erg mooi.
Die ziekenhuisbezetting lijkt me ook heel hoopvolquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
De Duitse rki heeft de cijfers bekend gemaakt. Er overlijden nog maar weinig mensen aan.
Is er ook ergens een uitsplitsing tussen mensen die mét corona in het ziekenhuis belanden of mensen die dóór corona in het ziekenhuis belanden? Dat lijkt me een van de meest belangrijke statistieken wat betreft Omicron.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
De Duitse rki heeft de cijfers bekend gemaakt. Er overlijden nog maar weinig mensen aan.
Ja, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe worden de cijfers gemanipuleerd als dit gewoon de officiële cijfers zijn uit een rapport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |