Plateau in zicht?quote:
Hoeveel was die bezetting een week of twee geleden?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:16 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 04-01-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 18616
Gemeentes met +5 besmettingen:
1636 Amsterdam
762 Rotterdam
544 Utrecht
460 's-Gravenhage
395 Eindhoven
288 Groningen
267 Haarlemmermeer
245 Breda
244 Almere
242 Tilburg
236 Zaanstad
230 Haarlem
220 Arnhem
212 Nijmegen
206 's-Hertogenbosch
168 Apeldoorn
153 Leiden
146 Emmen
146 Amstelveen
138 Enschede
137 Amersfoort
132 Zoetermeer
127 Dordrecht
124 Helmond
120 WestlandAmsterdam 1600SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
8 gemeentes met 2-4 besmettingen
2 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Amsterdamned![]()
Ik bereid mij er maar op voor dat ik het ergens deze weken op ga lopen.
Ik zat te googlen en kwam het al tegenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat mensen deze meme zouden kennen inmiddels. Blijkbaar moet ik vaker uit mijn VBL en DRT bubble komen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ah, de eerste tekenen van de nieuwjaarspiek hier in Twente worden zichtbaar!quote:
De maatregelen van de afgelopen tijd, inclusief de huidige lockdown, zijn juist het gevolg van sturen op ziekenhuisbezetting. De cijfers liepen in oktober al hard op, maar er werd pas iets gedaan toen de bedden op waren. En in die situatie zitten we feitelijk nu nog steeds, want ondanks dat de ziekenhuisbezetting inmiddels wat is gedaald, is het nog steeds heel erg hoog. Er is nauwelijks tot geen ruimte voor een grotere instroom, wat ook de reden is dat er nog geen versoepelingen door het OMT worden geadviseerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de dag snel komt dat we op daadwerkelijke ziekenhuisbezetting gaan sturen. Flikker het land gewoon open en geef grenzen op de IC en ziekenhuisbezetting aan, waarna je wellicht weer moet gaan remmen. Doordat we nu enkel maar op besmettingen blijven regeren kom je echt geen steek verder.
Sowieso is het nog steeds bezopen dat we met deze aantallen in het ziekenhuis al bijna over een zorginfarct moeten spreken. Dit soort pieken zou je als land gewoon moeten kunnen opvangen.
Stuur eens een link dan hoe die statistische manipulatie is toegepast.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
De ziekenhuiscijfers. Is nog hele rel geweest in duitsland vorig jaar.
Gewoon zorgen dat je niet tussen de wappies gaat staan bij al die 'demonstraties' c.q. terrorismeaanvallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Amsterdam 1600![]()
Ik bereid mij er maar op voor dat ik het ergens deze weken op ga lopen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:32 schreef Benny het volgende:
Conclusie van dit topic en misschien wel deze reeks:
We hebben niks aan cijfers
Vanaf 2 jaar, wel haast maken, want in juni begint de volgende ronde.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
5 jaar tot 11 jaar wordt aan gewerkt
Arme mensjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen bij de Gezondheidsraad moeten ook een boterham verdienen, he.
De verwachting is dat zowel het aantal besmettingen als het aantal ziekenhuisopnames nog gaat toenemen naarmate omikron de overhand neemt. Het probleem is dat daar geen ruimte voor is in de ziekenhuizen, want die waren aan het begin van deze golf al vol. Dat is ook de reden van de huidige lockdown: ruimte creëren om straks de klappen op te kunnen vangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar na wekenlang met 20/25k besmettingen maken we ons nu zorgen met een mildere variant en 16k besmettingen, inclusief boosters en toegenomen natuurlijke bescherming.
Ok
Al zaten we toen niet in een lockdown en het aantal is 18K en stijgende, verder eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar na wekenlang met 20/25k besmettingen maken we ons nu zorgen met een mildere variant en 16k besmettingen, inclusief boosters en toegenomen natuurlijke bescherming.
Ok
@raptorixquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dan maar niet dagelijks hier komt melden hoe leuk het is in het zuiden zoals sommige users doen.
Alleen het woord zuiden al, zo van kijk mij eens interessant doen. Dezelfde type mens die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ondernemer zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Weet niet of ik een link kan vinden en link plaatsen kan ik niet. Wel stuk uit de Duitse krant:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Stuur eens een link dan hoe die statistische manipulatie is toegepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |