Vergeet z'n filmpjesjatkanaal nietquote:Op zondag 9 januari 2022 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht had Jerry Hendriks beter meer kunnen trainen ipv dom te lullen in studio
[ afbeelding ]
Dit gaat nog wel even duren
Dat is wel sneu. Maar die moet deze kneuzenkermis toch wel door komen?quote:Op zondag 9 januari 2022 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brian Raman verliest gelijk, ondanks 97 avg. Tegen 88 average, altijd tegen Brian.
Een dag n paar potjes winnen zou al genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel sneu. Maar die moet deze kneuzenkermis toch wel door komen?
Deze comment is ook een daju-vu. Volgens mij lees ik dat elk jaar weerquote:Op zondag 9 januari 2022 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht had Jerry Hendriks beter meer kunnen trainen ipv dom te lullen in studio
[ afbeelding ]
Dit gaat nog wel even duren
De Peer valt niet ver van de boom.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:52 schreef Pino112 het volgende:
Carlo van Peer, familie van neem ik aan?
Er zijn al mensen bezig met L64 terwijl Gijsbert al een uur wacht op twee debielen die 50 gemiddeld gooien voordat hij mag.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:maxi-mus, Gijsbert is prima begonnen
Veelbelovende achternaam.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Davy Proosten er al uit is een tegenvaller.
Wie niet leeft voor DE SPORT flikkert maar een eind op.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 Kurz staat ingeschreven voor Q-School maar is vandaag geen entrie. Altijd wat met onze bandwagons.
Oja, schnor.. dat kan nog. We worden keihard GECORRED hier.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kurz zit in Event 1b. Is het al zeker dat hij niet meedoet dan? Registratie sluit om 14.30
Mokerdom genot.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:46 schreef The_Undertone het volgende:
Facebookpagina's van West-Vlaamse darters zijn jammer genoeg nogal cringeworthy:
https://ibb.co/HVdwDZz
En ook Patrick 'Pitbull' Bulen lijkt op weg naar L32quote:Op zondag 9 januari 2022 11:48 schreef Wertha het volgende:
Vandenbogaerde door naar L32.
Palletsorteerder nog onderweg naar L32, maar lijkt een makkelijke zege te gaan binnenslepen.
Bulen is wel een blast from the past die nog elk jaar meedoet. Rocco Maes is daar maar mee opgehoudenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:49 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
En ook Patrick 'Pitbull' Bulen lijkt op weg naar L32
Ik zie erg weinig Nederlandse 40+ met ervaring op hoger niveau.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bulen is wel een blast from the past die nog elk jaar meedoet. Rocco Maes is daar maar mee opgehouden
Kronaquote:Op zondag 9 januari 2022 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zijn ze achterlijk vroeg begonnen zeg.
Zijn we in de finale wel van af; Nederland is deze voorronde aardig aan het domineren.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opvallend veel duitsers wel, lekker gemakkelijk thuiswedstrijdje spelen. Zijn er wel iets teveel imo
Eindelijk van deze eurotour-aids af. Wat mij betreft gooien ze dat snel weer samen zodra dat kan. Dan zijn we ook snel van deze ongein afquote:
De splitsing UK-EU had volgens mij niets met corona te maken, maar alles met de enorme aantallen darters die willen meedoen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eindelijk van deze eurotour-aids af. Wat mij betreft gooien ze dat snel weer samen zodra dat kan. Dan zijn we ook snel van deze ongein af
Zoals ik het begrijp uit de tekst op de site van de PDPA zijn het er 4 per stage. In totaal dus 8 directe plaatsingen per dag voor de EU-final stage.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:03 schreef spleeh het volgende:
Maar gaan er nu elke dag 4 door van elke stage in Europa of 8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |