Vergeet z'n filmpjesjatkanaal nietquote:Op zondag 9 januari 2022 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht had Jerry Hendriks beter meer kunnen trainen ipv dom te lullen in studio
[ afbeelding ]
Dit gaat nog wel even duren
Dat is wel sneu. Maar die moet deze kneuzenkermis toch wel door komen?quote:Op zondag 9 januari 2022 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brian Raman verliest gelijk, ondanks 97 avg. Tegen 88 average, altijd tegen Brian.
Een dag n paar potjes winnen zou al genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel sneu. Maar die moet deze kneuzenkermis toch wel door komen?
Deze comment is ook een daju-vu. Volgens mij lees ik dat elk jaar weerquote:Op zondag 9 januari 2022 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht had Jerry Hendriks beter meer kunnen trainen ipv dom te lullen in studio
[ afbeelding ]
Dit gaat nog wel even duren
De Peer valt niet ver van de boom.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:52 schreef Pino112 het volgende:
Carlo van Peer, familie van neem ik aan?
Er zijn al mensen bezig met L64 terwijl Gijsbert al een uur wacht op twee debielen die 50 gemiddeld gooien voordat hij mag.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:maxi-mus, Gijsbert is prima begonnen
Veelbelovende achternaam.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Davy Proosten er al uit is een tegenvaller.
Wie niet leeft voor DE SPORT flikkert maar een eind op.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 Kurz staat ingeschreven voor Q-School maar is vandaag geen entrie. Altijd wat met onze bandwagons.
Oja, schnor.. dat kan nog. We worden keihard GECORRED hier.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kurz zit in Event 1b. Is het al zeker dat hij niet meedoet dan? Registratie sluit om 14.30
Mokerdom genot.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:46 schreef The_Undertone het volgende:
Facebookpagina's van West-Vlaamse darters zijn jammer genoeg nogal cringeworthy:
https://ibb.co/HVdwDZz
En ook Patrick 'Pitbull' Bulen lijkt op weg naar L32quote:Op zondag 9 januari 2022 11:48 schreef Wertha het volgende:
Vandenbogaerde door naar L32.
Palletsorteerder nog onderweg naar L32, maar lijkt een makkelijke zege te gaan binnenslepen.
Bulen is wel een blast from the past die nog elk jaar meedoet. Rocco Maes is daar maar mee opgehoudenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:49 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
En ook Patrick 'Pitbull' Bulen lijkt op weg naar L32
Ik zie erg weinig Nederlandse 40+ met ervaring op hoger niveau.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bulen is wel een blast from the past die nog elk jaar meedoet. Rocco Maes is daar maar mee opgehouden
Kronaquote:Op zondag 9 januari 2022 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zijn ze achterlijk vroeg begonnen zeg.
Zijn we in de finale wel van af; Nederland is deze voorronde aardig aan het domineren.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opvallend veel duitsers wel, lekker gemakkelijk thuiswedstrijdje spelen. Zijn er wel iets teveel imo
Eindelijk van deze eurotour-aids af. Wat mij betreft gooien ze dat snel weer samen zodra dat kan. Dan zijn we ook snel van deze ongein afquote:
De splitsing UK-EU had volgens mij niets met corona te maken, maar alles met de enorme aantallen darters die willen meedoen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eindelijk van deze eurotour-aids af. Wat mij betreft gooien ze dat snel weer samen zodra dat kan. Dan zijn we ook snel van deze ongein af
Zoals ik het begrijp uit de tekst op de site van de PDPA zijn het er 4 per stage. In totaal dus 8 directe plaatsingen per dag voor de EU-final stage.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:03 schreef spleeh het volgende:
Maar gaan er nu elke dag 4 door van elke stage in Europa of 8?
Peter had nog wat advies voor m: Don't give upquote:Op zondag 9 januari 2022 12:20 schreef spleeh het volgende:
Thedartsreferee kan weer lekker zijn hoofd gaan streamen.
5-1 verloren van Peter Gabriel
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:20 schreef spleeh het volgende:
Thedartsreferee kan weer lekker zijn hoofd gaan streamen.
5-1 verloren van Peter Gabriel
Tegen Landman redt ie dat nooit.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gijsbert kan zn naam beter veranderen in Glibbert
Nu ook weer kansloos 5-1 eraf tegen de chef van het lokale Vietnamese restaurant in Stoke-on-Trentquote:Op zondag 9 januari 2022 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
in de UK doet Rachel Brooks ook weer mee. Is dat de partner van een van de spelers? Want anders begrijp ik t niet dat je jezelf jaar na jaar deze vernedering aan doet.
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-firstquote:Op zondag 9 januari 2022 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wat was ook alweer de website met de stand etc?
Typisch.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 Kurz staat ingeschreven voor Q-School maar is vandaag geen entrie. Altijd wat met onze bandwagons.
Prima dartsIQ zou ik zeggenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:46 schreef The_Undertone het volgende:
Facebookpagina's van West-Vlaamse darters zijn jammer genoeg nogal cringeworthy:
[ afbeelding ]
Alleen beetje raar dat ze 1A en 1B bij elkaar om hebben staan. Klopt niet denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-first
https://twitter.com/jetze_jan/status/1480140698141736960quote:Op zondag 9 januari 2022 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
Een decider bij Harryson tegen Roetsch, 104 om 102 staan ze te smijten.
Roetzsch mag zitten met 101 gemiddeld, dat is zuur.
Was vorig jaar ook nietquote:Op zondag 9 januari 2022 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen beetje raar dat ze 1A en 1B bij elkaar om hebben staan. Klopt niet denk ik.
Wat een vervelende vent.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/jetze_jan/status/1480140698141736960
Het juichaapje is ondersteboven.
Voor wie ben je nog meer?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik juich voor Frans Roets trouwens, dat is echt een fenomeen. Maar vandaag was een altijd tegen Frans dag zie ik.
Daar ben ik nog niet wakker genoeg voor.quote:
Grondlegger van de EUquote:Op zondag 9 januari 2022 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Het monster Belmont buikschuift door de dag met 75 gemiddelden. Het zal eens niet.
Eerste keer dat ie serieuze tegenstand ontmoet en t is meteen gedaan. Wat een natte windquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Damian Mol gaat een tourkaart halen. U las het hier.
Ik ben gestopt met lezen toen ik op de eerste regel James Wilson zag staanquote:Op zondag 9 januari 2022 12:40 schreef spleeh het volgende:
[..]
[ twitter ]
Helaas (ook geen vrouw trouwens)
Ja, geen idee hoe ze dat met de loting etc doen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Maar deze Q-sjoel heeft dus de potentie om het hele WDF WK te decimeren?
Chris is hier gewoon één van de sterkste tegenstanders, ik believe in Gijsbert.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ie serieuze tegenstand ontmoet en t is meteen gedaan. Wat een natte wind
Denken dat Cameron Menzies een tourkaart haaltquote:Op zondag 9 januari 2022 12:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen toen ik op de eerste regel James Wilson zag staan
Die gozer zet vooral in op bekende vergane namen, naast de usual suspects natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:40 schreef spleeh het volgende:
[..]
[ twitter ]
Helaas (ook geen vrouw trouwens)
Dat verkeerd quoten van the Feather had t in zich om tot zn ineenstorting te leiden, maar helaasquote:Op zondag 9 januari 2022 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Het is gewoon een hele grote bende treurige juichaapjes bij elkaar. Bijna soort laflammerouge. Het is wachten op een blunder voordat het in elkaar stort.
Die mag gewoon weer lekker gaan fappen op Fallus, want die haalt t ook nietquote:Op zondag 9 januari 2022 12:43 schreef spleeh het volgende:
[..]
Denken dat Cameron Menzies een tourkaart haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |