SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior
als ze het al door hebben...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef puzziepie het volgende:
Fijn als mensen ook bij een lapo ff openen
jep is en meid maaar zij was gisteren alquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhu, meer speklapjes voor de anderen.
ik willt, maar je was me vorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef puzziepie het volgende:
Fijn als mensen ook bij een lapo ff openen
Ja maar zaten toen nog apart, nu zijn ze bij de rest van de groep.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
jep is en meid maaar zij was gisteren al
Die komt er nog wel in denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:47 schreef MacDeMarco het volgende:
er moet een ouwe bok in om kitty te temmen
Een Theo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:47 schreef MacDeMarco het volgende:
er moet een ouwe bok in om kitty te temmen
weet ik marioquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn al gisteren in secret
room gelapen
Hoe heet het meisje?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Salar komt goed over tot nu toe, gisteren eigenlijk ook wel. Dus teamsalar teamkitty so far.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |