Die heeft dat in een seconde of 10 afgehandeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Maijer nog gejankt? Zal wel niet want die mist gewoon een stukje empathie-gen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
Broekje alvast uit voor het WDF WK. Dit PDC WK was niks
Jammer. Volgende keer gewoon doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
ik was gewoon weer in slaap gevallen gisterenavond...
werd weer wakker toen die kut clown die beker in zijn hand had nog net niet me ipad tegen de muur gegooid
quote:Voor dit programma geldt een leeftijdsbeperking. De aflevering kan op NPO Start alleen tussen 20:00 uur en 06:00 uur worden bekeken. Met een NPO Plus-abonnement weten we dat je 16+ bent en kan je de aflevering 24 uur per dag bekijken. (32).
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:maxi-mus is een recidivist.
Gaat morgen in.quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan maxi-mus. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:maxi-mus is een recidivist.
Belachelijk inderdaad. Alsof 16+ niet online kan na 20:00.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:31 schreef Tagliano het volgende:
Zoals besproken wilde ik Dexter gaan terugkijken
[..]
Tot vandaag. De VBL führer zal er wel achter zitten. JAWOHL 123123 MARCHIEREN 123123quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
Tot wanneer is @:maxi-mus nu weer gebanned
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |