SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 04-01-2022 09:28:12 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ben je aan het topic hunten?quote:
Gelukkig, ik was even bang dat het Tobias wasquote:
Uit de frituur.quote:
De ritalin nog niet gehadquote:
nee die is welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was even bang dat het Tobias was
pel jij kiwi's??quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:28 schreef Benny het volgende:
Wat een bijzondere manier om kiwi's te pellen
Nee joh. Dat is zijn ruk-arm. Die maalt half arabië leeg als het moet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:28 schreef Burner82 het volgende:
Hoeveel koffie is Dimi aan het malen? heeft dadelijk een lamme arm
Gelukkig, ik was even bang dat het Tobias wasquote:
Zit hij in de andere kamer met dat meisje?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:28 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heeft nu ook een plekje in de OP
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:28 schreef Benny het volgende:
Altijd van je afquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:28 schreef Benny het volgende:
Net als het beeld ..Grace.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Het geluid op stream 2..in de keuken is ruk.
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
is er nu niemand die denkt doormidden die kiwi's en met een lepel eruit scheppen
Jawel, maar dat vindt hij teveel vruchtvleesverliesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
is er nu niemand die denkt doormidden die kiwi's en met een lepel eruit scheppen
Ja, da's toch de standaard manier om een Kiwi te eten? Ben benieuwd hoe hij een kokosnoot eet... vast door heel goed te kauwen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
is er nu niemand die denkt doormidden die kiwi's en met een lepel eruit schappen
Mannen die weten dat ze mooi zijn, en dat heel de dag , of zo vaak mogelijk showen, door in blote bast te lopen ....quote:
damnnnnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vindt hij teveel vruchtvleesverlies
Dat deed ie, da's het probleemquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
Hij begon met een lepel te snijden op een gegeven moment. Ik denk het dus nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
Die kopstoot hij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, da's toch de standaard manier om een Kiwi te eten? Ben benieuwd hoe hij een kokosnoot eet... vast door heel goed te kauwen.
Ja, maar nog veel erger is als ze DENKEN dat ze mooi zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mannen die weten dat ze mooi zijn, en dat heel de dag , of zo vaak mogelijk showen, door in blote bast te lopen ....
Ja echt hè! Da's toch DE manier?!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
zo mooi is hij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mannen die weten dat ze mooi zijn, en dat heel de dag , of zo vaak mogelijk showen, door in blote bast te lopen ....
Alleen als je 'm zelf eet. Als het in een salade moet dan schil je gewoonquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, da's toch de standaard manier om een Kiwi te eten? Ben benieuwd hoe hij een kokosnoot eet... vast door heel goed te kauwen.
Zijn hoofd met het lichaam van Tobias...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo mooi is hij niet
hij is gewoon
Ja, is Dimitri mooi?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan liever mijn obesi-bast!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die DENKEN bedoel jequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tobias lichaam en hoofdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn hoofd met het lichaam van Tobias...
Zo in zijn blote body lopen vind ik 3x niets. En hij heeft niet eens iets om te showen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar nog veel erger is als ze DENKEN dat ze mooi zijn
nee mooiboyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Tobias heeft toch ook maar een saai hoofd?
Precies. Echte mooie mannen doen dan gewoon een leuk shirt of een blouse aan. Mouwen stukje oprollen...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zo in zijn blote body lopen vind ik 3x niets. En hij heeft niet eens iets om te showen.
Mannen die denken zijn sowieso eng....quote:
mouwtjes oprollenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Echte mooie mannen doen dan gewoon een leuk shirt of een blouse aan. Mouwen stukje oprollen...
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Tobias heeft toch ook maar een saai hoofd?
jij bent toch ook van de vrouwen?quote:
Ik vind Tobias ook een mooie gozer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent toch ook van de vrouwen?
laat die mannen maar over aan degene die er verstand van hebben![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mannen die denken zijn sowieso eng....
jij hebt er dus wel verstand vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Tobias ook een mooie gozer.
morgenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:36 schreef Poesjuh het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Dat is lang geleden voor mij
Als man heb je toch ook wel kijk op wat vrouwen beschouwen als mooie manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zei ik gisteren gelijk al.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt er dus wel verstand van
Mogguh!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:36 schreef Poesjuh het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Dat is lang geleden voor mij
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt er dus wel verstand van
Als je stream 287 opent kun je horen wat er in BB2021 werd gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Zo stream 1 loopt een ruime minuut achter? Hoor kitty op 2 vragen aan tobias of hij de koffie wil verdelen, schakel over naar 1 en tijdje later daar exact hetzelfde
Bloedirritantquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Zo stream 1 loopt een ruime minuut achter? Hoor kitty op 2 vragen aan tobias of hij de koffie wil verdelen, schakel over naar 1 en tijdje later daar exact hetzelfde
doe ff een poll Dquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als man heb je toch ook wel kijk op wat vrouwen beschouwen als mooie man
Misschien heb jij er wel geen verstand van
quote:
ja , dat bedoelde ik eigenlijk ook, had het verkeerd geschrevenquote:
Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
oh jeeh
we hebben een poetsnicht(no offense)
Mankeert niks aan die jongen, leuke kop, goed figuur, leuke kledingstijl, prettige stem met lekker accentje.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ouwe kerstpakketcake!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:38 schreef Burner82 het volgende:
Lijkt wel Koopmans brood, ook geen gist
Ja, smaken verschillen. Ging niet om het hoofd, maar dat een net shirt met opgerolde mouwen er vaak prima uit ziet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]o nee dit is zo fout.
Wat een gladde aal.
in jouw hoofd welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen. Ging niet om het hoofd, maar dat een net shirt met opgerolde mouwen er vaak prima uit ziet.
Heb je de man van Peter gezien?quote:
en de zoonquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heb je de man van Peter gezien?
Geeft niks hoor, dat je een aparte smaak heeft. Slecht geklede mannen zijn je dankbaarquote:
Die komen niks tekort....quote:
Ik zag alleen de snorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heb je de man van Peter gezien?
En dan tegen grees: "kijk, DAN moet je kokken!"quote:
Heb je de man van Peter gezien?quote:
Het shirt is ok maar het sjaaltje erbij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen. Ging niet om het hoofd, maar dat een net shirt met opgerolde mouwen er vaak prima uit ziet.
Vrees dat dat niet meer gaat ophouden hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
Loopt dat mens (kitty) nou nog steeds onzin te ratelen?
tot ze zaterdag naar huis gaatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrees dat dat niet meer gaat ophouden hoor
Tot het huigje.....quote:
Huub, HUUUUUBBBBBBquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Febo leest weer mee... streams lopen weer synchroon ... waarvoor dank.
Ik was niet de enige die het opviel gelukkigquote:
@thisishuubquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huub, HUUUUUBBBBBB
![]()
BB mag nog strenger
Zaterdag gaat er iemand naar huis? Dan moeten ze wanneer nomineren? Woensdag?quote:
Zit huub hier bij de regie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huub, HUUUUUBBBBBB
![]()
BB mag nog strenger
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:45 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
...hamburger in.
Klopt. Ik help wel ff...
[ afbeelding ]
Dat is precies wat ik net dacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Febo leest mee... streams lopen weer synchroon ... waarvoor dank.
geen ideequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zit huub hier bij de regie?
Denk het niet,las hier wel Thomas betrokken is bij het spel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De twee nieuwe moeten er twee nomineren waarvan dan eentje naar huis gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zaterdag gaat er iemand naar huis? Dan moeten ze wanneer nomineren? Woensdag?
Dat is morgen al
Volgens mij was het vorig jaar 2 dagen eerder ... dus dat zou donderdag zijn...? En vrijdag in de uitzending.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zaterdag gaat er iemand naar huis? Dan moeten ze wanneer nomineren? Woensdag?
Dat is morgen al
Mss heb ik het verkeerd getypt.quote:
ik begreep gisteren dat die 2 nieuwen vandaag in het huis kwamen dus neem ik aan dat ze voor die tijd moeten nominerenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
De twee nieuwe moeten er twee nomineren waarvan dan eentje naar huis gaat.
Die zit er voor de actie .. voor de snelle spelletjesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het niet,las hier wel Thomas betrokken is bij het spel.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die zit er voor de actie .. voor de snelle spelletjes
ik wil wat shirts over de schutting gooienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen shirts (meer)
Welnee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Oh, ik dacht te begrijpen dat die nieuwe gelijk met de deur in huis moeten vallen welke twee bewoners genomineerd zijn. De nieuwe worden dan sowieso niet genomineerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik begreep gisteren dat die 2 nieuwen vandaag in het huis kwamen dus neem ik aan dat ze voor die tijd moeten nomineren
Ja. Dat is ook een fijne binnenkomer. Dan mogen ze het huis in. Halloooooo hier zijn wij. Baidewee, wij hebben er 2 van jullie genomineerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
De twee nieuwe moeten er twee nomineren waarvan dan eentje naar huis gaat. er twee genomineerd
Benieuwd of ze de hint snappenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:49 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil wat shirts over de schutting gooien
jaaaaaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:49 schreef DarkRaven70 het volgende:
Hallo allemaal en nog de beste wensen voor komend jaar![]()
![]()
Hetzelfde,en je werd gemist.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:49 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
Hallo dan en best wishes ook!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:49 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:52 schreef Cargamelk het volgende:
Tis tijd voor weerwolven ... echt zin in.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:52 schreef Cargamelk het volgende:
Ja, ze schijten in hun broek die twee, want er gaat maar eentje en de ander die blijft gaat dan natuurlijk op een van hun. Ze proberen het zo voordelig mogelijk voor zichzelf te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook een fijne binnenkomer. Dan mogen ze het huis in. Halloooooo hier zijn wij. Baidewee, wij hebben er 2 van jullie genomineerd.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:52 schreef Cargamelk het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:54 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Heb geen videoland meer lieverd, wordt allemaal beetje te duur al die abo's
ik zou ook niet luisterenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
Heb niet het idee dat er iemand naar Kitty luistert.
Waarom hebben ze dat ding er niet uitgeslooptquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ovenklok loopt goed op het moment
[ afbeelding ]
U ook de beste wensen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:54 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Goedenmorgen, t is begonnen. Ik heb er zin in! Oh mooi jaar gewenst
Kom er gezellie bij dirty grannyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:54 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Goedenmorgen, t is begonnen. Ik heb er zin in! Oh mooi jaar gewenst
princesssssquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:55 schreef Blackprinces het volgende:
Weerwolven, puzzelen en dat andere spel. Uuuuuurenlang![]()
allemaal en nog de beste wensen
Dan hoeft ze zelf niks meer te doen... n dan gaan janken dat ze haar niks laten doen of zoquote:
Hoe time je je baksels dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat ding er niet uitgesloopt
he hallo!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:55 schreef Blackprinces het volgende:
Weerwolven, puzzelen en dat andere spel. Uuuuuurenlang![]()
allemaal en nog de beste wensen
Principessa.quote:
Zou mooi zijn als ze die af en toe gewoon even verzetten, zodat de bewoners lekker breken in hun ritmequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ovenklok loopt goed op het moment
[ afbeelding ]
Met de stand van de zon. Zoals ze dat vroegah ook dedenquote:
Elsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:56 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Kitty is de nieuwe versie van die ouwe van vorige BB
Els.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:56 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Hij is mooi, vindt hij over zichzelf..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:52 schreef MMXMMX het volgende:
BB laat die nudist ff zien waar zijn mooie badjas hangt
KittElsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:56 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Of ze verpesten alles. Zit ik niet meequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met de stand van de zon. Zoals ze dat vroegah ook deden
Of, geef ze een zandloper. Dat ze die zelf steeds moeten draaien om de tijd een beetje te weten.
Deze is meer hardcore, mark my woorden!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:56 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
droog of klef broodquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Of ze verpesten alles. Zit ik niet mee
*kijkt naar buitenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met de stand van de zon. Zoals ze dat vroegah ook deden
Of, geef ze een zandloper. Dat ze die zelf steeds moeten draaien om de tijd een beetje te weten.
Wowquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:58 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat ze het Flaske vernoemen naar @:Lavenderr , maar... DIE PRIJS!!!![]()
![]()
Breng ze niet op ideeën !quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:55 schreef chufi het volgende:
Stuk minder reclames op de Belgische stream nu
Rommel want nick sproefde steeds roestig metaal met zn fleske en ging neit eens 3 maanden meequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:58 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Feli nog.quote:
En zonder hip logootje? Tientje?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:58 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nou maar echt hequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:59 schreef Tamiro het volgende:
Hebben ze dit jaar ook stagiaires genomen voor het geluid?
Wat amateuristisch dit...
Hey Duyvisokequote:
Kan de tijd van de dag zijn, afwachten of dat zo blijft later op de dag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:55 schreef chufi het volgende:
Stuk minder reclames op de Belgische stream nu
Dan lezen ze toch mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitri moet een shirt aan van BB.
Misschien.
Of een dansje gaat doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:00 schreef Hunter het volgende:
Het wordt tijd dat Kristof een liedje zingt
Werd dat omgeroepen ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitri moet een shirt aan van BB.
Misschien.
1Januari.quote:
Andere uitvoeringen zijn net zo duur. Met een gewone dop ¤29.95 en gegraveerd met sportdop (zoals ze daar hebben) is het zelfs ¤46.90quote:
37 euroquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:58 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
minderquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:02 schreef Blackprinces het volgende:
Is Grace minder hysterisch of begin ik het nu al gewend te raken
Dan maar niet hipquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Andere uitvoeringen zijn net zo duur. Met een gewone dop ¤29.95 en gegraveerd met sportdop (zoals ze daar hebben) is het zelfs ¤46.90
Barbapappa?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef D. het volgende:
Kitty lijkt op iets wat opgezwollen is, weet alleen zo niet meer welke film
The Blob?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef D. het volgende:
Kitty lijkt op iets wat opgezwollen is, weet alleen zo niet meer welke film
Hij liep wel naar de slaapkamerquote:
Hij moest zich melden, dus ik vrees ervoor ja...quote:
Abo nemenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:03 schreef Poesjuh het volgende:
Even klagen, ik was vergeten hoe irritant FOK is met hun reclames continu dwars door je scherm heen.....................
ow ow ow ik kom niet op de naamquote:
Hmmm,verkeerde info.quote:
Nee dat moest er nog eens bij komenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:04 schreef Jockari het volgende:
Het gaat over zeikende wolven. Gelukkig geen weerwolven.
De naam ...als ze het een andere naam geven is het 2,95 .quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
37 eurowaarom zo duur...wat is er zo bijzonder aan
Dat kan je uit zetten bij de instellingenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:04 schreef Poesjuh het volgende:
Ik heb een abop bij videoland zonder reclame.
Bij FOK heb je steeds die banners onderin je typescherm, na al die jaren nog steeds........
Ik kom er zelf niet op, maar zodra het te binnen schiet zal ik het meldenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ow ow ik kom niet op de naam
maar is het een opgeblazen cartoonachtig iets
als je een abo neemt kun je die uit zettenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:04 schreef Poesjuh het volgende:
Ik heb een abop bij videoland zonder reclame.
Bij FOK heb je steeds die banners onderin je typescherm, na al die jaren nog steeds........
Ook als je geen abo hebt tochquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een abo neemt kun je die uit zetten
Ga ik even zoeken want anders post ik hier niets dit jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat kan je uit zetten bij de instellingen
Jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ga ik even zoeken want anders post ik hier niets dit jaar
dacht ik nietquote:
Normaal kijk ik ook 2 streams maar nu even 1 met dat drukke gepraat en slechte geluidquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef Burner82 het volgende:
Stream 2 heeft het geluid voor dove en slechthorende geloof ik...
Zou kunnen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht ik niet
dat is het voordeel van een abbo
toch?
Ik kan ook niet voor je kijken want heb aboquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:07 schreef Poesjuh het volgende:
Ik zie die optie niet helaas, dus dan maar lekker meelezen
En anders wordt je het wel.Klinkt als een opgeblazen box.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef Burner82 het volgende:
Stream 2 heeft het geluid voor dove en slechthorende geloof ik...
Mager.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:08 schreef ChocoFan het volgende:
1 vraagt wat is je achternaam, kitty, nou dat zeg ik niet hoor, andere zeggen het gelijk wel. Handig hoor.
Goedesmoregens.![]()
Oh kitty heeft het nu ook gezegd. Wordt makkelijk zoeken dan voor mensen als we dat nog niet wisten dan tenminste.
we wisten het alquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:08 schreef ChocoFan het volgende:
1 vraagt wat is je achternaam, kitty, nou dat zeg ik niet hoor, andere zeggen het gelijk wel. Handig hoor.
Goedesmoregens.![]()
Oh kitty heeft het nu ook gezegd. Wordt makkelijk zoeken dan voor mensen als we dat nog niet wisten dan tenminste.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:58 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |