Heeft bij mij ook een paar puntjes gescoord. Maar misschien te lief voor 't huis.. Das ook niet goed.quote:
Ik had serieus niet verwacht dat Kitty zo zou gaan zeuren al gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kijken verdomd weinig streams.
Els/Kitty is gewoon tegen alles.
Negatief bij alles wat voorgesteld wordt.
Het is haar manier of geen manier..
Wat moet zo een Oma nu ook in BB wat een aanfluiting is dit LOLquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik had serieus niet verwacht dat Kitty zo zou gaan zeuren al gelijk
Leeftijd zegt niet altijd alles héquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:37 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat moet zo een Oma nu ook in BB wat een aanfluiting is dit LOL
Nee das waar maar dit is een grote groep jongeren met 1 Opa homo en een zeik Omaquote:
Hoezo? ze is lief en probeert er te zijn voor iemand die zich alleen voelt (of dat terecht is... sja)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:40 schreef robmmad16 het volgende:
Ik vind Nouchine wel heeeeeeeel erg Zwaan kleef aan, maar dat kan aan mij liggen...
Omdat Kitty de hele avond al zegt laat me maar even met rust. Naar iemand toe gaan okay, maar ik zou op den duur ook iemand dan even laten denk ik. Bovendien distantieert ze zichzelf zo ook van de groep in de andere slaapkamer, wellicht ook niet helemaal slim.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoezo? ze is lief en probeert er te zijn voor iemand die zich alleen voelt (of dat terecht is... sja)
of ze daarmee een goede keuze maakt zal blijken.
Ja okee, maar dat wisten ze niet van tevoren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:43 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee das waar maar dit is een grote groep jongeren met 1 Opa homo en een zeik Oma
Dat laatste vooral ja, we zullen het zienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:45 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Omdat Kitty de hele avond al zegt laat me maar even met rust. Naar iemand toe gaan okay, maar ik zou op den duur ook iemand dan even laten denk ik. Bovendien distantieert ze zichzelf zo ook van de groep in de andere slaapkamer, wellicht ook niet helemaal slim.
Dat zijn de ergste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:45 schreef Flory het volgende:
sommigen van die leeftijd kunnen nog aardig mee met jeugd hoor
Of juist wel slim.. dit haalt de uitzending vast wel. En dat zal haar populariteit/naamsbekendheid goed doen. (Denk ik)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:45 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Omdat Kitty de hele avond al zegt laat me maar even met rust. Naar iemand toe gaan okay, maar ik zou op den duur ook iemand dan even laten denk ik. Bovendien distantieert ze zichzelf zo ook van de groep in de andere slaapkamer, wellicht ook niet helemaal slim.
Hoop eigenlijk dat deze groep niet zo erg met tv-uitzending en 'hoe kom ik over' bezig zal zijn als de vorige.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
Of juist wel slim.. dit haalt de uitzending vast wel. En dat zal haar populariteit/naamsbekendheid goed doen. (Denk ik)
Mijn 1e indruk is toch wel dat het mensen zijn die aandacht zoeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat deze groep niet zo erg met tv-uitzending en 'hoe kom ik over' bezig zal zijn als de vorige.
Natuurlijk voorkom je dat niet, maar het maakt ze zoveel leuker en spontaner als ze zichzelf zijn.
Dat sowieso, anders doe je denk ik ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 02:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mijn 1e indruk is toch wel dat het mensen zijn die aandacht zoeken.
Nou wat gek!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 02:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mijn 1e indruk is toch wel dat het mensen zijn die aandacht zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |