Dat is bij mij stream 1quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is er op stream 2 te zien, een groepsgesprek of zo ?
Hoe die klinkt boeit me niet echt. Als ik hem maar zou kunnen verstaan ben ik al tevreden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef Donna1000 het volgende:
Ik irriteerde me vreselijk aan de stem van BB, wat een verschil met de stem van BB Australie, geweldig vond ik die !
Ik vind deze een beetje klinken als mijn buurman, uit Tilburg.
je bedoelt stream 1quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is er op stream 2 te zien, een groepsgesprek of zo ?
Lijkt er wel op ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
nachtrecherchewerk, is dit hem?
[ link | afbeelding ]
Lijkt wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
nachtrecherchewerk, is dit hem?
[ link | afbeelding ]
Nouchine ligt daar ook dacht ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:58 schreef KnalPoenani het volgende:
Maar is iedereen nou in 1 slaapkamer gaan slapen en Kitty in haar eentje in die andere?
Nouch ligt er bijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:58 schreef KnalPoenani het volgende:
Maar is iedereen nou in 1 slaapkamer gaan slapen en Kitty in haar eentje in die andere?
Er slaapt er maar 1 en dat is Nouchquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:02 schreef GayGuy het volgende:
Net klaar met de kickoff, gezien, ik dacht ff lekker de livestreams te zien, heeft mijn videoland app op mijn samsung tv de streams nog niet. Ga ik met mijn tel castsn, slaapt de hele zooi al🤣
Ze slpen nog niet, ze liggen op 1 kamer te ouwehoeren, ik ga op reis etc.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:02 schreef GayGuy het volgende:
Net klaar met de kickoff, gezien, ik dacht ff lekker de livestreams te zien, heeft mijn videoland app op mijn samsung tv de streams nog niet. Ga ik met mijn tel castsn, slaapt de hele zooi al🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |