quote:Op maandag 3 januari 2022 23:42 schreef Madhouse11 het volgende:
Voor wie gaan we juichen op q-school ?
PL plek 9/10. Die moet gewoon zijn zegeningen tellen als hij zijn banksaldo opent.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Smiss gaat er niks meer van bakken komende maanden
Als poepie zo komt lukt het vanavond nog wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Die #200 lullen we morgen wel even vol.
Hopelijk volgend jaar heel Engeland Corona en weer zonder tokkies.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
Gerrie sneert ook nog even naar het publiek.
[ twitter ]
Strontz0r had weer luierservice hahaquote:Op maandag 3 januari 2022 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als poepie zo komt lukt het vanavond nog wel.
Even switchen naar z’n andere account.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als poepie zo komt lukt het vanavond nog wel.
Ik denk dat iedereen in de zaal inmiddels immuun isquote:Op maandag 3 januari 2022 23:47 schreef svann het volgende:
Toch een klein wonder als je zonder ongewenste aërosolen die zaal uitkomt uitkomt.
Hahaha, hou op. Zijn verhaal en dat van Jamie Lewis dat WK waren bijzonder, maar in de breedte absoluut geen bijzonder WK.quote:
Die weet hopelijk nog niet dat RTL7 stopt met darten.quote:
Als je met WK wereldkampioen bedoelt ga ik nog wel met je meequote:
Maar wereldkampioen kantklossen telt niet echt natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Toch had ik die zoontjes niet in de zaal laten zitten. Dat leidt toch af lijkt me, had was het niet te zien aan Smith. Ik heb ze ook in NL gelaten destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |