SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Kristof
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 03-01-2022 22:39:22 ]
Links Droeftoeter, rechts Lekkertje2. Zitten in "het datacenter", nog niet in het huis. En ze moeten samen 2 mensen nomineren.quote:
Echt he!!!! mag ook weleens! En voor de heren ook veel leuks vind ikquote:Op maandag 3 januari 2022 22:36 schreef zodeju het volgende:
Voor het oog van de dames die hier zitten worden we best verwent.....nu nog uitvissen of ze echt leuk zijn.![]()
Ja, in elk geval 2 lekkertjes. Meer dan waar ik op durfde te hopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Echt he!!!! mag ook weleens! En voor de heren ook veel leuks vind ik
Aha. Dank je. Kostte mij moeite om op stream 2 te komen en toen zag ik dus ditquote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Links Droeftoeter, rechts Lekkertje2. Zitten in "het datacenter", nog niet in het huis. En ze moeten samen 2 mensen nomineren.
Ik ook, dan doen ze toch iets goed op stream 2quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het triest dat ik S2 luister en niet 1
misschien kent ie 'm van de schlagerzangerijquote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef Sestra666 het volgende:
waarom is hij zo negatief over die kristoff
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien kent ie 'm van de schlagerzangerij
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien kent ie 'm van de schlagerzangerij
Ze hebben die opdracht gekregen om te nomineren en ze moeten toch tv maken. Stil zijn is ook maar zo zo, dit zijn de streams waar ik van hou!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef Kinga het volgende:
Al dit tactische gelul in de eerste dagen heeft toch nul zin? Je weet nooit wie de publiekslieveling wordt.
Ik heb tot nu toe alleen naar de andere stream geluisterd, maar wat is dat gastje klein zeg!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef TheRacingElf het volgende:
Wat een verschrikkelijke arrogante gladjakker is die datacenter gozert zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |