abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:13:47 #126
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031302
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:11 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Deze mensen zitten allemaal om tafel met het WEF die de richting aangeeft.
Ik zou eerder richting Poetin en Xi kijken?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203031316
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:41 schreef Megumi het volgende:

[..]
China 2.0? Nee ik woon in een moderne westerse democratie. En niet in een land die mensen zoals jij vermoord of laat verdwijnen om maar wat te noemen. Als jij zou posten wat je hier doet in China? Verdwijn jij gewoon. Of heb ik je verkeerd begrepen en ben je pro EU?
_O-
Gaat de goede kant op hier. Dit is het voorspel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:14:49 #128
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031323
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Keb geen reden om haar meer of minder serieus te nemen dan jou an sich, waar baseer jij op of je iemand serieus moet nemen?
Nou ja als zij in jou ogen medisch geschoold is moet je dat zelf weten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:15:10 #129
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203031332
twitter
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_203031348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
versoepelen is de 2g in voeren of zo?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:16:05 #131
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203031349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:13 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zou eerder richting Poetin en Xi kijken?
Ja ok, ik dus niet.
To BG or not to BG!
pi_203031378
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef Megumi het volgende:

[..]
Vrijheid van meningsuiting mag geen schild zijn om misinformatie en nepnieuws te verspreiden natuurlijk. En vermoed dat er op termijn ook maatregelen gaan komen om de grote techbedrijven die dit mogelijk maken en faciliteren aan te pakken. Ben ik daar blij mee nee. Maar zie de noodzaak daarvan in.
_O-

Zij hij, die wel even beslist wat waarheid is en niet. :')
De hele boodschap van mijn post ontgaat je compleet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:18:17 #133
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-
Gaat de goede kant op hier. Dit is het voorspel.
Ik zou je aanraden een boek te lezen als The Walled Kingdom A history of China from 2000 BC to the present Voordat je wat post over China 2.0. :')
pi_203031425
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:18 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zou je aanraden een boek te lezen als The Walled Kingdom A history of China from 2000 BC to the present Voordat je wat post over China 2.0. :')
Wat is dit voorn trekje van jou, cultural appropriation achtige gare technieken, alleen als je de hobbit hebt gelezen mag je vinden dat Ollongren een doos is, hou toch op man. Met je onzin. :') Ik neem het niet serieus, en niemand zou het serieus moeten nemen. Je weet toch wel wat iemand bedoelt met "China 2.0" of ben je daar echt te simpel voor en moet alles letterlijk 100% overeenkomen met elkaar en je alle ins en outs tot je genomen hebben voordat je een term mag gebruiken? :') :') :') :')
pi_203031450
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:14 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nou ja als zij in jou ogen medisch geschoold is moet je dat zelf weten.
Ja dat heb ik gezegd, zeker, echt jij kan heel goed lezen.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:21:37 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203031457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is dit voorn trekje van jou, cultural appropriation achtige gare technieken, alleen als je de hobbit hebt gelezen mag je vinden dat Ollongren een doos is, hou toch op man. Met je onzin. :') Ik neem het niet serieus, en niemand zou het serieus moeten nemen. Je weet toch wel wat iemand bedoelt met "China 2.0" of ben je daar echt te simpel voor en moet alles letterlijk 100% overeenkomen met elkaar en je alle ins en outs tot je genomen hebben voordat je een term mag gebruiken? :') :') :') :')
Reageer er toch niet op, complete tijdsverspilling om dit soort lui te overtuigen en een enigzins constructieve discussie mee te voeren.
pi_203031473
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Reageer er toch niet op, complete tijdsverspilling om dit soort lui te overtuigen en een enigzins constructieve discussie mee te voeren.
Nee klopt, moet mijn "audience" in de gaten houden.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:23:32 #138
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031491
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:16 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja ok, ik dus niet.
Als je twitter gebruikt doe je dat wel. Dat is juist het mooie daarvan ergens. Dat je mensen kan benvloeden via sociale media om je invloed uit te breiden en je tegenstanders te ondermijnen als staat puur door mensen van nep informatie en nep nieuws te voorzien. Wat een een een zeer oude uitspraak weer even actueel maakt ook zonder wapens en geweld kun je een oorlog winnen.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:23:56 #139
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031499
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja dat heb ik gezegd, zeker, echt jij kan heel goed lezen.
Jij ook?
pi_203031503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef Megumi het volgende:

[..]
Vrijheid van meningsuiting mag geen schild zijn om misinformatie en nepnieuws te verspreiden natuurlijk. En vermoed dat er op termijn ook maatregelen gaan komen om de grote techbedrijven die dit mogelijk maken en faciliteren aan te pakken. Ben ik daar blij mee nee. Maar zie de noodzaak daarvan in.
"usefull idiot" zou men zeggen.

Malone wordt ook van Twitter / LinkedIn geknikkerd, weet niet of je al een stukje geluisterd hebt maar dat is geen dom persoon, maar gewoon een persoon met enorm veel kennis over het onderwerp met een mening.

Vind jij wel goed zeker dat die gecanceld wordt vanwege misinformatie _O-
Mensen die dat denken zijn een gevaar, met alle respect, gewoon een gevaar voor de democratische samenleving.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:26:42 #141
421867 greysbones
pi_203031534
twitter

van twitter ^p^ ^p^ ^p^
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:27:58 #142
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031550
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
"usefull idiot" zou men zeggen.

Malone wordt ook van Twitter / LinkedIn geknikkerd, weet niet of je al een stukje geluisterd hebt maar dat is geen dom persoon, maar gewoon een persoon met enorm veel kennis over het onderwerp met een mening.

Vind jij wel goed zeker dat die gecanceld wordt vanwege misinformatie _O-
Mensen die dat denken zijn een gevaar, met alle respect, gewoon een gevaar voor de democratische samenleving.
Jou redenatie kan je ook omdraaien voorbeeld een Doutzen of Viola Holt zie ik aks een gevaar voor de samenleving.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:28:41 #143
421867 greysbones
pi_203031555
https://www.ad.nl/binnenl(...)orge-floyd~a5d0b409/

VN-rapporteur haalt uit naar Haagse politie: ‘En van walgelijkste voorbeelden sinds George Floyd’
De speciale VN-rapporteur op het gebied van marteling heeft uitgehaald naar het optreden van de Nederlandse politie bij demonstraties. Nils Melzer noemt op Twitter beelden van slaande agenten ‘een van de meest walgelijke voorbeelden van politiegeweld sinds George Floyd‘, een zwarte Amerikaan die om het leven kwam bij zijn hardhandige arrestatie.
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:30:35 #144
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031578
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)orge-floyd~a5d0b409/

VN-rapporteur haalt uit naar Haagse politie: ‘En van walgelijkste voorbeelden sinds George Floyd’
De speciale VN-rapporteur op het gebied van marteling heeft uitgehaald naar het optreden van de Nederlandse politie bij demonstraties. Nils Melzer noemt op Twitter beelden van slaande agenten ‘een van de meest walgelijke voorbeelden van politiegeweld sinds George Floyd‘, een zwarte Amerikaan die om het leven kwam bij zijn hardhandige arrestatie.
Een wereldvreemde VN medewerker wellicht. Ik zou hem uitnodigen om eens op een ouderejaars avond een avond met de politie mee te werken. Of wat veiliger bij de brandweer of ambulance. Maar ook dan kan je wellicht bestookt worden met vuurwerk waarmee je een T33 tank mee zou kunnen stoppen. Tevens wie is er doodgeschoten dan precies of doodgemarteld door de politie tijdens de demonstraties? Niemand gelukkig. En dat is in de VS wel anders.

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 04-01-2022 16:36:57 ]
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:38:27 #145
421867 greysbones
pi_203031712
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:40:13 #146
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203031737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:23 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als je twitter gebruikt doe je dat wel. Dat is juist het mooie daarvan ergens. Dat je mensen kan benvloeden via sociale media om je invloed uit te breiden en je tegenstanders te ondermijnen als staat puur door mensen van nep informatie en nep nieuws te voorzien. Wat een een een zeer oude uitspraak weer even actueel maakt ook zonder wapens en geweld kun je een oorlog winnen.
Ik heb geen twitter, nooit gehad ook. Pas sinds kort dat ik hier iets kan lezen van twitter, voorheen kon ik zelfs niet doorklikken naar twitter. Reageren kan ik niet maar wel meelezen (hier op Fok) dus sinds kort.

Heb twitter op mn mobiel en wilde dat eraf omdat het veel data inneemt maar mijn telefoon stond dat niet toe, alsof 'mijn telefoon' bepaald wat ik kijk. Kan daar zo giftig om worden. Ben nu op zoek naar een telefoon waarop ik kan bepalen wat erop komt te staan.
To BG or not to BG!
pi_203031831
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:27 schreef Megumi het volgende:

[..]
Jou redenatie kan je ook omdraaien voorbeeld een Doutzen of Viola Holt zie ik aks een gevaar voor de samenleving.
Je bent vrij in je keuze om haar info uit te zoeken, of tegen te werpen, of wat dan ook je ermee wilt gaan doen.
Vrijheid van meningsuiting inperken, dat men niet eens meer informatie op tafel zou mogen leggen, of gewoon een mening is gebaseerd op X, dat wordt gewoon eng.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:44:39 #148
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031833
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:40 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik heb geen twitter, nooit gehad ook. Pas sinds kort dat ik hier iets kan lezen van twitter, voorheen kon ik zelfs niet doorklikken naar twitter. Reageren kan ik niet maar wel meelezen (hier op Fok) dus sinds kort.

Heb twitter op mn mobiel en wilde dat eraf omdat het veel data inneemt maar mijn telefoon stond dat niet toe, alsof 'mijn telefoon' bepaald wat ik kijk. Kan daar zo giftig om worden. Ben nu op zoek naar een telefoon waarop ik kan bepalen wat erop komt te staan.
Begin off-topic modus:
Ah een bekende ergernis @oppiedoppie ik zou voor een I-Phone gaan. Wel wat duur? Of een stock android smartphone. Zelf heb ik een Nokia android toestel bijvoorbeeld en daar kan je alles vanaf gooien zoals facebook en twitter en dergelijke. (crapware :') ) Maar buurt anders even in DIG. Daar lopen al wat topics over dit onderwerp.
Einde off-topic modus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 04-01-2022 17:16:41 ]
pi_203031854
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
van twitter ^p^ ^p^ ^p^
Hij doet het goed, heel voorzichtig, kijken of mensen gaan nadenken.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:47:06 #150
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203031893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je bent vrij in je keuze om haar info uit te zoeken, of tegen te werpen, of wat dan ook je ermee wilt gaan doen.
Vrijheid van meningsuiting inperken, dat men niet eens meer informatie op tafel zou mogen leggen, of gewoon een mening is gebaseerd op X, dat wordt gewoon eng.
Eng? Mensen die onjuiste informatie verspreiden zoals Doutzen of een Viola Holt zijn naar mijn mening eng. Of bijvoorbeeld een Baudet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')