Maakt het nog iets uit of 2G effectief is? Of doet dat er niet toe?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die sectoren hebben een keuze om met 2G open te gaan of tot Sint-Juttemus gesloten te blijven, ik snap wel dat die sectoren er om smachten.
Ben vooral benieuwd hoe partijen zoals PvdA en GL erin staan, die lijken de sleutel te hebben tot een meerderheid in de kamer, ben benieuwd of zij er weer voor kiezen om het hele land te blijven gijzelen tov die 10% die niet gevaccineerd is.
Gvd niet aan mijn wijn komen gvd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Laten ze alcohol en drugs ook maar aanpakken dan tijdens de jaarwisseling want ziekenhuizen zagen daar juist de meeste patiënten van terug tijdens afgelopen jaarwisseling.
Alcoholverbod want Kerona!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Laten ze alcohol en drugs ook maar aanpakken dan tijdens de jaarwisseling want ziekenhuizen zagen daar juist de meeste patiënten van terug tijdens afgelopen jaarwisseling.
Ik vind het een oneerlijke keus. 2g of lockdown...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die sectoren hebben een keuze om met 2G open te gaan of tot Sint-Juttemus gesloten te blijven, ik snap wel dat die sectoren er om smachten.
Ben vooral benieuwd hoe partijen zoals PvdA en GL erin staan, die lijken de sleutel te hebben tot een meerderheid in de kamer, ben benieuwd of zij er weer voor kiezen om het hele land te blijven gijzelen tov die 10% die niet gevaccineerd is.
Het probleem dat GL in deze heeft is wel dat een deel van die 10% haar aanhang is. Denk hierbij aan de typische hoogopgeleide grachtengordel zweefteef.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kans is 0, misschien dat 1 sector (winkels of sport) tot 5 open mag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef margaretha_01 het volgende:
Hallo! Ik heb even een random vraagje: hoe waarschijnlijk is het dat de lockdown per 14 januari eindigt? Ik wil vanuit het buitenland een lang weekend voorbij komen en dat weekend (14-17 januari) komt het beste uit.
Is er een reeële kans dat de lockdown wordt verlengd? Hoe schatten jullie de situatie in?
Ligt eraan wat je wilt gaan doen. De kans dat de gehele lockdown eindigt is bijna nihil. De kans dat winkels weer open mogen zal wel wat groter zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef margaretha_01 het volgende:
Hallo! Ik heb even een random vraagje: hoe waarschijnlijk is het dat de lockdown per 14 januari eindigt? Ik wil vanuit het buitenland een lang weekend voorbij komen en dat weekend (14-17 januari) komt het beste uit.
Is er een reeële kans dat de lockdown wordt verlengd? Hoe schatten jullie de situatie in?
Heel onwaarschijnlijk, cijfers stijgen weerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef margaretha_01 het volgende:
Uhm, daar hebben we hele ministeries voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:33 schreef Mondkapje het volgende:
Oorzaak: virologen worden in Nederland veel te hoog op het paard gehesen en raken daarna over het paard getild. Waar zijn de schoolexperts en de economie-experts?
Ik vind dat zo kansloos, dat we varen op besmettingen, wat tot nu toe laat zien dat het heel weinig betekent voor ziekenhuis opnames... en dan elke keer roepen we weten het nog niet, hoe lang kun je onderzoek uit het buitenland negeren?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heel onwaarschijnlijk, cijfers stijgen weer
Zet de consumentenverkoop dan weer gewoon in. Dan worden mensen niet gedwongen illegaal spul te kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind die man een verschrikking maar hij heeft natuurlijk wel een punt dat dit zo niet te handhaven is.
Dat moet je aan Hugo of Ernst vragen, maar dat de lockdown volgende week eindigt is nagenoeg uitgesloten. Behalve voor het basisonderwijs danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:43 schreef popje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kansloos, dat we varen op besmettingen, wat tot nu toe laat zien dat het heel weinig betekent voor ziekenhuis opnames... en dan elke keer roepen we weten het nog niet, hoe lang kun je onderzoek uit het buitenland negeren?
Want het moet eerst weer dezelfde uitslag geven in Nederland voordat we het geloven?
Heel eerlijk, als het alternatief is om alles dicht te houden niet nee. Daarentegen heeft onderzoek wel uitgewezen dat het ook wel bijdraagt aan het beschermen van ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef zoost het volgende:
[..]
Maakt het nog iets uit of 2G effectief is? Of doet dat er niet toe?
Zie je de hele crisis al, specifieke maatregelen gericht op enkele groepen is te lastig, dus dan maar de hele bevolking raken. En nu hetzelfde verhaal met de boosters.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik vermoed dat niemand zijn vingers er aan wil branden want "discriminatie" en "solidariteit".
Dat zou het mooiste zijn ja, maar dat is nog wel een paar haltes weg ben ik bangquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind het een oneerlijke keus. 2g of lockdown...
Ja of gewoon geen 2g en geen lockdowns.
Boosters voor 50+ en risicogroepen jaarlijks als de griepprik, voor de rest open, je zorg blijven opschalen en niet zo achterlijk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |