Ik sta nog nipt in de top 900.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst niet aan spelletjes of dat soort ellende meegedaan en me voorgenomen gewoon te genieten
Dat is gelukt
En dat voor een potje darts.quote:
Je vergeet één heel belangrijk aspectquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zet altjd mijn geld in op underdog
dat levert het meeste op
De Ruiter v Robsen, geweldig.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
2007 was geen best niveau, maar wel erg veel close potjes.
Heb nog nooit meegedaan. Gewoon genietengenot.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst niet aan spelletjes of dat soort ellende meegedaan en me voorgenomen gewoon te genieten
Dat is gelukt
nee dat doe ik nietquote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je vergeet één heel belangrijk aspect
Oh ja. Zeker te laat om in te vullen nuquote:Op maandag 3 januari 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Wie hadden jullie in de finale van jullie BREKKUT?
Oh, wat zeidie?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had ook even een stukje gekeken en ben het eens met de opmerking van @:caland over Rail Away.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |