radio en filmquote:
Voor dat oordeel hoef je geen vegetariër te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
![]()
![]()
slakken
Gelukkig ben ik vegetariër.
quote:
Wat een oeuvre, wat een cv van de beste man.quote:In 2021 maakte hij een podcast over voetbalclub Almere City.
Ik ook, maar vroeger heb ik die toch met veel smaak gegeten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
![]()
![]()
slakken
Gelukkig ben ik vegetariër.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]
Dit. Echt de hele aflevering![]()
Dat ze dacht dat Femke Halsema die uitspraak had gedaan gaf wel goed haar wereldbeeld prijs.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze heeft wel echt de haatfactor inderdaad.
Ja dat wil ze toch ook met haar pittige korte kapseltje en rare gebaartjes. Als mensen het eens zijn met een opmerking die ze maakt dan gaat ze daarna haar best doen dat ze het weer oneens met haar zijn. Typisch borderlinegedrag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze heeft wel echt de haatfactor inderdaad.
Op zich weinig mis met haar kapsel, moet ze zelf weten natuurlijk, maar haar manier van praten komt totaal niet sympathiek overquote:Op donderdag 6 januari 2022 06:55 schreef emigreer het volgende:
[..]
Ja dat wil ze toch ook met haar pittige korte kapseltje en rare gebaartjes. Als mensen het eens zijn met een opmerking die ze maakt dan gaat ze daarna haar best doen dat ze het weer oneens met haar zijn. Typisch borderlinegedrag.
Ik denk dat het puur geluk (en ongeluk voor ons) was. Ze pakte 90 seconden van die ander en voor de rest gaf ze best vaak domme antwoorden. Die irritante donkere vrouw een aantal dagen geleden had ook een keer zo'n aflevering.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef tiki het volgende:
Ik heb meerdere colums van Rosanna gelezen en soms had ze best wel goede invalshoeken en redenaties over diverse zaken.
Maar verder vind ik haar maar een arrogante en irritante betweetster.
Vooral haar opmerking dat het nodig is dat 'sommige mensen (zij zelf dus) echt wat te zeggen hebben' of zoiets was er 1 in de categorie: kijk mij eens uniek en slim zijn. Vreselijk arrogant.
En door haar mimiek, gebaren en reacties wanneer ze een antwoord niet wist of fout had kwam ze op mij over alsof ze ook een slechte verliezer is.
En bij goede antwoorden uitbundig klappen voor haarzelf![]()
Na een tijdje had ze haar draai wel gevonden en stoomde ze op naar de dagoverwinning....helaas.
Zit ik nog een aflevering mij dood te ergeren aan die vrouw.
Inderdaad ja. Vooral bij het spelonderdeel waarbij ze 5 goede antwoorden moeten geven en elk goed antwoord steeds meer punten oplevert was bij haar een vrij makkelijke vond ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:45 schreef emigreer het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur geluk (en ongeluk voor ons) was. Ze pakte 90 seconden van die ander en voor de rest gaf ze best vaak domme antwoorden. Die irritante donkere vrouw een aantal dagen geleden had ook een keer zo'n aflevering.
Ja, toen dacht ik nog dat die veel wist. Dat viel tegen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:45 schreef emigreer het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur geluk (en ongeluk voor ons) was. Ze pakte 90 seconden van die ander en voor de rest gaf ze best vaak domme antwoorden. Die irritante donkere vrouw een aantal dagen geleden had ook een keer zo'n aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |