SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door miss_sly op 03-01-2022 19:41:46 ]![]()
passenger locator form, gezondheidsverklaringen, vaccinatiebewijzen...quote:Op maandag 3 januari 2022 17:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Toen ik mei vorig jaar binnen de EU vloog had ik ook iets van 20-30 papieren bij mij met allemaal informatie, verklaringen, temperatuur metingen, tests etc. Uiteindelijk niemand die erom vroeg
Voor wat? Allemaal hoepels creëren. Een papiertje houd immers geen virus tegen, maar een bureaucraat kan wel zeggen dat hij 'er alles aan heeft gedaan'.
Net zo onzinnig als iedere lockdown of spertijd.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Scholen open hoorde ik net. Zagen we hier natuurlijk allang aankomen.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Al uren.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Scholen open hoorde ik net. Zagen we hier natuurlijk allang aankomen.![]()
Ja in Mexico zit er zelfs nog iemand verveelt bij een hittemeter voor de douane. Dus dat is nadat je alle formulieren hebt laten zien.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
passenger locator form, gezondheidsverklaringen, vaccinatiebewijzen...
Voor wat? Allemaal hoepels creëren. Een papiertje houd immers geen virus tegen, maar een bureaucraat kan wel zeggen dat hij 'er alles aan heeft gedaan'.
Net zo onzinnig als iedere lockdown of spertijd.
Je zou maar net een griepje hebben dan ben je echt genaaid.![]()
Pushberichtgenot
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220103
Opkomst boosterprik lager dan gehoopt
TsjaOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
https://www.nu.nl/binnenl(...)-wil-visie-zien.html
Nog een aantal instanties die het kabinet visieloos vinden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Welkom terug grote vriendquote:Op maandag 3 januari 2022 17:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, triest weer
Dit zal ook wel weer verwijderd worden.
[ Bericht % gewijzigd door miss_sly op 03-01-2022 17:37:53 ]'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:![]()
Dank dank.
Ook al zijn we het vaak oneens, dit is gewaardeerd.
[ Bericht % gewijzigd door miss_sly op 03-01-2022 17:37:59 ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Thanks. Hoewel het technisch 2 verschillende dingen zijn. Een grens passeren zou dan middels de EU richtlijn van 9 maanden na je vaccinatie zijn en een museum bezoeken zou dan de binnenlandse richtlijn zijn van 4 maanden.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:01 schreef groenen het volgende: [..] https://www.telegraaf.nl/(...)-scherpen-regels-aan Laatste prik moet binnen 4 maanden zijn zo te lezen, maar ik hoop dat het wordt rechtgetrokken in de EU. Wat dit begint weer een rommeltje te worden.
![]()
Hugo chanteert ons met boosteren anders kan er op 14 januari niet geopend worden. Dan chanteer ik hem terug met alles open 14 januari en 2G invoeren, anders ga ik niet boosteren.
Maar ja, dat zal wel geen indruk maken...![]()
Wat een liefde opeens hier.quote:
Allemaal kusjes en hartjes.
Warm bad.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Lijkt wel of Erno terug is!quote:Op maandag 3 januari 2022 17:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een liefde opeens hier.
Allemaal kusjes en hartjes.
Warm bad.![]()
Wijs dat hugo snel weg is.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Hugo chanteert ons met boosteren anders kan er op 14 januari niet geopend worden. Dan chanteer ik hem terug met alles open 14 januari en 2G invoeren, anders ga ik niet boosteren.
Maar ja, dat zal wel geen indruk maken...
Kan hij visieloos zijn woningen gaan bechanteren ofso. Hij verzint wel wat.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Niet zo vreemd toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef Molo het volgende:
Pushberichtgenot
Tsja
Een grote groep is pas recent geprikt.![]()
Tegen de omikronvariant ben je met twee prikken onvoldoende beschermd, zei de minister. Ook legde hij een link tussen de opkomst en de mogelijkheden om de samenleving verder te openen: "Hoe meer boosters, hoe meer ruimte om 14 januari een volgende stap te nemen."
Lekker dan, dan ligt het vast aan onszelf dat we geen 90% opkomst halen en dat daarom de lockdown verlengd moet worden.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Gelieve 6 maanden tussen prik en booster.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:33 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch?
Een grote groep is pas recent geprikt.
Weekje later, kan ook na 5 maanden, weekje later 4.5 is ook goed, 4 kan ook wel.
Weekje later, op dezelfde dag als de laatste prik die booster bijzetten geen probleem.![]()
Ik ben er van overtuigd dat ze oprecht verbaasd zijn over de lage opkomst en simpel niet snappen waarom veel mensen de booster (nu) niet halen. Totale wereldvreemdheid.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef Molo het volgende:
Pushberichtgenot
Tsja![]()
Tsja ik zie ook nog geen enkele reden om nu ook al een booster te nemen. Straks is die ook maar 9 maanden geldig kan ik alsnog niet op vakantie.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef Molo het volgende:
Pushberichtgenot
Tsja![]()
Dat idee krijg je er wel altijd van ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze oprecht verbaasd zijn over de lage opkomst en simpel niet snappen waarom veel mensen de booster (nu) niet halen. Totale wereldvreemdheid.
Maar goed, wat lossen die boosters eigenlijk op als er een zeer groot gedeelte van de opgenomen mensen in het ziekenhuis niet gevaccineerd is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: