Dan liggen ze zeker al op bed.quote:
Eerst nog even in bad!quote:
dr mot veul gedoei komenquote:Op maandag 3 januari 2022 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Misschien willen ze toch het wel wat meer spicy gaan laten worden. Want het was wel een brave dominee bende vorig jaar natuurlijk en teveel kumbaya.
Hé struis, lang geledenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ghallon Conjo's![]()
![]()
![]()
wat vreselijk enig u allen weer te zien
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr mot veul gedoei komen
relleh .zeks drank enzuks
kumbaya doen ze maar thuis
Echt wel heel leuk.Iedereen heeft er zin in.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Het is nog niet eens begonnen en nu al niet meer bij te houden
Dat zou wel veel beter zijn. Juist die eerste ontmoetingen zijn leuk om te zienquote:Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Nu komt dit van Boulevard, dus je weet niet of je dit moet geloven maar volgens hun gaan ze er vanavond pas in en zijn ze er niet op oudjaarsavond al in gegaan...tijd zal het leren of dit inderdaad klopt....https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr mot veul gedoei komen
relleh .zeks drank enzuks
kumbaya doen ze maar thuis
Ja inderdaad zo hoort het gewoon altijd te gaan. Je wilt gelijk die dynamiek zien. Dat kun je niet via een knip en plakshowtje zien.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou wel veel beter zijn. Juist die eerste ontmoetingen zijn leuk om te zien
De meesten (di hards) hebben er zin in maar het belangrijkste is wat hun er van maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel heel leuk.Iedereen heeft er zin in.
Ik hoop op een vredige samenlevingquote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop op rellen ,ruzie, scheldpartijen en veel voezelen
Ik hoop het van harte, en ook dat we dan vanaf de eerste minuut streams hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Nu komt dit van Boulevard, dus je weet niet of je dit moet geloven maar volgens hun gaan ze er vanavond pas in en zijn ze er niet op oudjaarsavond al in gegaan...tijd zal het leren of dit inderdaad klopt....https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
Dat zou het leukste zijn, vorige keer zaten ze er al dagen in toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja inderdaad zo hoort het gewoon altijd te gaan. Je wilt gelijk die dynamiek zien. Dat kun je niet via een knip en plakshowtje zien.
Ik niet voor ons (als Belg), wel voor de infantiele spelletjes die Thomas uit zijn hoed gaat toverenquote:Op maandag 3 januari 2022 16:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop toch echt dat het deze keer beter wordt dan vorig jaar.
Blijf mijn bedenkingen hebben over de samenwerking met de Belgen.
Sorry, maar ik heb NL hoog op hoor. Zoon woont daar o.a.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook dat ja, je begint gelijk met twee kampen, blijken de Belgen nog beter in te zijn dan de Nederlanders, ik herinner mij ook zoiets van ER, het fanatisme en anti Hollanders van de Belgen droop er vanaf, nooit verwacht. Nee geen leuk begin.
Komt vast goed Dame Chanel.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De meesten (di hards) hebben er zin in maar het belangrijkste is wat hun er van maken.
Hallo, welgekomen Struis !quote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ghallon Conjo's![]()
![]()
![]()
wat vreselijk enig u allen weer te zien
Vanwaar komt u uit België?quote:
En een portie sex uiteraard !quote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop op rellen ,ruzie, scheldpartijen en veel voezelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |