Heeft ze ook een zweepje?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef freaky40 het volgende:
En zo is het maar net! Don't mess with the Kit meister!
[ afbeelding ]
Ik hoop vooral dat het niet weer NL VS. BE wordtquote:Op maandag 3 januari 2022 16:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop toch echt dat het deze keer beter wordt dan vorig jaar.
Blijf mijn bedenkingen hebben over de samenwerking met de Belgen.
Ook dat ja, je begint gelijk met twee kampen, blijken de Belgen nog beter in te zijn dan de Nederlanders, ik herinner mij ook zoiets van ER, het fanatisme en anti Hollanders van de Belgen droop er vanaf, nooit verwacht. Nee geen leuk begin.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het niet weer NL VS. BE wordt
Belgen en Hollandersquote:Op maandag 3 januari 2022 16:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook dat ja, je begint gelijk met twee kampen, blijken de Belgen nog beter in te zijn dan de Nederlanders, ik herinner mij ook zoiets van ER, het fanatisme en anti Hollanders van de Belgen droop er vanaf, nooit verwacht. Nee geen leuk begin.
De dag die je wist dat zou komenquote:
Ah, Kitty gaat dit seizoen de slidings makenquote:Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef freaky40 het volgende:
En zo is het maar net! Don't mess with the Kit meister!
[ afbeelding ]
Met drie vingers in de luchtquote:Op maandag 3 januari 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Morgen wakker worden, stampot eten en BB kijken.
Doen er ook Amerikanen mee en hoe doen ze dat dan met ondertitelen ?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het niet weer NL VS. BE wordt
Dat vraag ik me ook af. Ik gok dat Peter dat nog wel eens zou kunnen gaan doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vraag mij af wie de rol van chef-kok op zich neemt.
Is toch een van de weinige manieren om je onmisbaar te maken in het huis en misschien dat mensen dan minder geneigd zijn om, vooral in de beginfase, op je te stemmen (als je goed kookt)
Nick was in ieder geval tot de finale gekomen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ghallon Conjo's![]()
![]()
![]()
wat vreselijk enig u allen weer te zien
Hey Struis dame.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ghallon Conjo's![]()
![]()
![]()
wat vreselijk enig u allen weer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |