Ik was heel BB beu op het einde. Maar dat is een beetje inherent aan het systeem. Op het einde is er nog maar een klein groepje over, die al weken met elkaar opgesloten zitten en het meeste is al wel gezegd. Dus dan wordt het al snel saai.quote:
nee inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hopelijk ook gelegen heden zoals hottub en Sauna.
Niet dat ze lief vragen dat ie aan gaat ofzo....
Bolkenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik was heel BB beu op het einde. Maar dat is een beetje inherent aan het systeem. Op het einde is er nog maar een klein groepje over, die al weken met elkaar opgesloten zitten en het meeste is al wel gezegd. Dus dan wordt het al snel saai.
Maar het is TV. Dus je kunt kijken zolang het leuk is. En als het saai wordt, dan ga ik lekker weer wat anders doen
ja bij de wel,maar ik bedoel de site dequote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan VPN nodig voor de website van GoPlay.
Vera en Dimi niet.Is een gok hoor.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze toch lekker pechWie denk je?
Wat freon?quote:
Er zijn nog geen livestreams hé op VL pas om 22:00quote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
zie alleen die geraldine en dan komt er niets
Bquote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan VPN nodig voor de website van GoPlay.
Ga voor videoland. Je betaald 4,99 per maand. Maar je hebt een vpn nodig enkel om een account aanmaken en te betalen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:19 schreef mario390 het volgende:
de belgse zenders
play 3,4,5,6,7 heb ik op iptv
maar of ze werken
Jo binne er,it komt wol goed.quote:
Us maatsje.quote:
Ja maar nee.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er zijn nog geen livestreams hé op VL pas om 22:00
Nee nee daar kan je geen BB op kijken op streamz.be!!! en is 11,99 per maand! dus niet doen!!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij de wel,maar ik bedoel de site de
noemt zich STREAMS.BE
Omdat er eerst de liveshow op tv komt van 20:30 tot 22:00quote:
nee nee videoland heb ik dat is geen problemquote:Op maandag 3 januari 2022 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
B
[..]
Ga voor videoland. Je betaald 4,99 per maand. Maar je hebt een vpn nodig enkel om een account aanmaken en te betalen.
Als je betaald hebt, kan je in heel de Europese unie kijken (door een wet in 2019) waarbij streamingsdiensten verplicht zijn om hun aanbod aan te bieden in heel de EU.
Bij play4 (België) is dit een TV dienst, en kan je alleen maar in BE kijken. dan heb je altijd VPN nodig
Hij heeft al lang Videoland.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
B
[..]
Ga voor videoland. Je betaald 4,99 per maand. Maar je hebt een vpn nodig enkel om een account aanmaken en te betalen.
Als je betaald hebt, kan je in heel de Europese unie kijken (door een wet in 2019) waarbij streamingsdiensten verplicht zijn om hun aanbod aan te bieden in heel de EU.
Bij play4 (België) is dit een TV dienst, en kan je alleen maar in BE kijken. dan heb je altijd VPN nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |