De Ridder is mooi.quote:
Denk het wel.quote:
geld dit op livestream, om de hoeveel minuten ongeveeer?quote:
Ik durf het niet te zeggen. Zonder reclame heb ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook in de livestreams?
Of alleen tijdens de dagelijkse uitzendingen?
Want dan moet je de goedkoopste abo nemen, want of het reclame is, of een stream met de mededeling dat er een reclame aan de gang is, is lood om oud ijzer.
20:30 begint de liveshow.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Nog steeds preparty. We wachten totdat Thomas de schakelaar om zet
show echt live?quote:
Je kan mij alles wijsmaken.quote:
Ik vind het nu al leuk.Jij dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Nog steeds preparty. We wachten totdat Thomas de schakelaar om zet
ik weet het niet, ik vraag het aan je .quote:
Ik was het beu op het einde.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:25 schreef Whuzz het volgende:
Ik vond het petanken wel grappig, vooral toen de regie het leuk oppakte.
Hier ook, Videoland heb ik zolang BB duurt, dus tussendoor wat andere programma's kijken, zonder reclame.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Zonder reclame heb ik.
Speciaal voor jou heb ik die 14 december al aangemaaktquote:
Geen probleem hierquote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Benny het volgende:
Kleine note voor Videoland Basis: Streamen naar Chromecast is niet mogelijk
Dit in verband met beperking van het aantal apparaten waarop je Videoland tegelijkertijd kunt gebruiken, namelijk 1. En met Chromecast wordt het -somehow- gezien als 2 apparaten
Vanaf 18 januari 2022 wijzigt de prijs naar ¤8,99 per maandquote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je reclame vrij wilt moet je plus abo nemen dat kost 7,99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |