Ik denk kleinere stapjes - 14 januari een verlenging van 2-3 weken.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we nog tot half februari doorgaan met onze lockdown mogen ze de treinen naar Antwerpen nog wel wat langer maken.
Heb je een linkje hier naar toe?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:35 schreef groenen het volgende:
Frankrijk is wel bizar met 4 maanden tussen de boosters. Gaat de internationale pas daar dan langer mee dan de binnenlandse? Kun je toch net zo goed de internationale aanzetten.
Hoezo Hilvarenbeekquote:
Zijn allemaal met de trein naar Antwerpen gegaanquote:Op maandag 3 januari 2022 16:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoezo Hilvarenbeek.
Wat is daar gebeurd.
Dat zijn dan wel cruciale weken!quote:Op maandag 3 januari 2022 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk kleinere stapjes - 14 januari een verlenging van 2-3 weken.
Het worden 52 cruciale weken.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel cruciale weken!
https://www.telegraaf.nl/(...)-scherpen-regels-aanquote:Op maandag 3 januari 2022 16:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Heb je een linkje hier naar toe?
En telt een 3e prik/booster in pak hem beet mei of telt die pas als dat je 4e prik is.
Nieuwe variant?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
nieuwe variant in Zuid Frankrijk en Noord Spanje doet goed z'n werk..
maar het risico is toch nog steeds enorm laag of lees ik dat niet goed?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vanaf de tweede mRNA prik is het risico op een ontsteking hoger bij het vaccin dan bij een besmetting.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.12.23.21268276v1
[..]
36.3% positief, lekker bezig hier in de omgevingquote:
Dit zegt verder niks en zeker niet met een grafiek die terug gaat naar maart 2020.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
nieuwe variant in Zuid Frankrijk en Noord Spanje doet goed z'n werk..
Ff snel Omikron binnenharkenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
36.3% positief, lekker bezig hier in de omgeving
Maar waarom dan eigenlijk? Wat is er nog als argument te verkopen?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk kleinere stapjes - 14 januari een verlenging van 2-3 weken.
Zit ook al te kijken op valk.bequote:Op maandag 3 januari 2022 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we nog tot half februari doorgaan met onze lockdown mogen ze de treinen naar Antwerpen nog wel wat langer maken.
Als je geen symptomen hebt (en je dus waarschijnlijk ook niet laat testen) moet je alsnog een boosterprik halen.quote:
Ik begrijp nog steeds niet wat dat percentage positief zegt en waarom dat schrikbarend is. Zeker met al die thuistesten, dan is het toch logisch dat bijna iedereen die zich bij de GGD laat testen het ook werkelijk heeft. Anders ga je toch niet testen? Zeker nu men nergens heen kan. En men ook niet hoeft te testen omdat er een kind in de klas besmet is. Dan is het toch logisch dat het hoog is. Anders zitten ze daar bij de GGD ook maar voor Jan Lul.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
36.3% positief, lekker bezig hier in de omgeving
Het beoogde doel zou zijn bereikt en de opnames gaan weer stijgen. Dixit De Jonge. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er niet versoepeld wordt.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom dan eigenlijk? Wat is er nog als argument te verkopen?
euquote:Op maandag 3 januari 2022 17:01 schreef groenen het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-scherpen-regels-aan
Laatste prik moet binnen 4 maanden zijn zo te lezen, maar ik hoop dat het wordt rechtgetrokken in de EU. Wat dit begint weer een rommeltje te worden.
En het ergste is dat er waarschijnlijk nergens naar gevraagd gaat worden (mijn ervaring). Maar ja, je zult het maar net niet in orde hebben en dat ze er dan wel naar vragen.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Ongelooflijke bureaucratie met reizen zeg. Vaccinatiebewijs, een PCR of antigen test, en dan nog een gezondheidsverklaring er bovenop.
Denk je na tig controles klaar te zijn. Krijg ik net een SMS dat ik nog eens die test moet opsturen via een website.
Helemaal niets.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom dan eigenlijk? Wat is er nog als argument te verkopen?
Toen ik mei vorig jaar binnen de EU vloog had ik ook iets van 20-30 papieren bij mij met allemaal informatie, verklaringen, temperatuur metingen, tests etc. Uiteindelijk niemand die erom vroegquote:Op maandag 3 januari 2022 17:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Ongelooflijke bureaucratie met reizen zeg. Vaccinatiebewijs, een PCR of antigen test, en dan nog een gezondheidsverklaring er bovenop.
Denk je na tig controles klaar te zijn. Krijg ik net een SMS dat ik nog eens die test moet opsturen via een website.Wat kunnen ze er verder mee, helemaal niets.
Allemaal zo'n bureaucratische rompslomp er van maken dat je wel 3x gaat nadenken of je uberhaupt wel wil. Maar tegelijkertijd kunnen de overheden wel zeggen tegen de toeristensector en reisbranche 'we zijn open hoooooooooooooooor'.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Denk je na tig controles klaar te zijn. Krijg ik net een SMS dat ik nog eens die test moet opsturen via een website.Wat kunnen ze er verder mee, helemaal niets.
Relatief gezien wel. 1 op de 5000. Maar als je dat afzet tegen Janssen, waar de kans 1 op de miljoen is op de twee ernstige trombose bijwerkingen, dan is dat een enorm verschil. Die bijwerking is weliswaar veel ernstiger, maar de kans erop fors lager.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het risico is toch nog steeds enorm laag of lees ik dat niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |